De stormvloedkering is al dicht dus dat zal wel los lopen denk ikquote:Op donderdag 5 december 2013 13:46 schreef -Spring het volgende:
Hier zijn alle klikos en zo al omgewaaid. Als de zonnepanelen maar blijven liggen.
Storm én springtij. Net als in 53. Zal wel een hoop herinneringen losmaken hier. Als ik m'n vinger maar niet in de dijk hoef te steken.
Maar die schijnt het niet meer zo goed te doen. :'Dquote:Op donderdag 5 december 2013 13:48 schreef laziness het volgende:
[..]
De stormvloedkering is al dicht dus dat zal wel los lopen denk ik
Bij ons had een buurjongetje dat briefje gevonden en zou weleens even helpen met zoeken ....quote:Op donderdag 5 december 2013 13:48 schreef livelink het volgende:
Ik heb een keer de zak verstopt in huis en toen een briefje door de brievenbus gedaan van Zwarte Piet met de melding dat de zak al was gebracht en wat aanwijzingen, zodat de kinderen zelf konden zoeken.
Kwestie van een keer heel onschuldig aan de kinderen vragen of ze nog een keer bij de voordeur willen kijken of er echt nog niks te zien is. Dan vinden ze het briefje vanzelf.
Iedereen veel plezier die het vandaag gaat vieren.
ik heb al op de taxistandplaats parkeerplaats gestaan bij school. Filerijden.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:43 schreef Luigi het volgende:
Blurgh. Het regent nu ook hard. Dat wordt een autohaalactie dus qua school. Samen met 3 miljoen andere ouders.
Moet ik ook nog doen :/ even vragen ofdat ze dat wel willen doenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:00 schreef Vicky het volgende:
Sterkte Luigi.
Ik heb net de zakken bij de buurman gebracht. Hijgaat straks aanbellen.
Leg even een briefje bij de telefoon wat je ook al weer wilde zeggen. Succes straks.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef -Spring het volgende:
Sterkte nog steeds, Luigi!
Eerste kerst vieren we bij mn moeder. Samen met dr vriend en zn hele hete aardappel-familie. Gelukkig doen we geen cadeautjes.
Ik heb net de ba nog ff gebeld met de intentie om te zeggen dat ik het toch wel spannend vind en te vragen of ie eerst contact met mn behandelaar op wil nemen. Dat lijkt me het handigst. Ik moet m alleen om half vijf terugbellen. Daarvoor heeft ie geen tijd.
goedzo. En blijf bij dat gevoel.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:07 schreef -Spring het volgende:
Sterkte nog steeds, Luigi!
Eerste kerst vieren we bij mn moeder. Samen met dr vriend en zn hele hete aardappel-familie. Gelukkig doen we geen cadeautjes.
Ik heb net de ba nog ff gebeld met de intentie om te zeggen dat ik het toch wel spannend vind en te vragen of ie eerst contact met mn behandelaar op wil nemen. Dat lijkt me het handigst. Ik moet m alleen om half vijf terugbellen. Daarvoor heeft ie geen tijd.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef Luigi het volgende:
Doorgestuurd naar ziekenhuis, huisarts denkt toch wellicht blinde darm.
Jeetjequote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef Luigi het volgende:
ach jee. Beterschap! En sterkte ook voor jezelf en den ukquote:Op donderdag 5 december 2013 15:22 schreef Luigi het volgende:
Het heeft hier net een half uurtje echt gespookt. Onweer vlak boven, flitsen en donder tegelijk en régenen en waaien.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
hier gaat het nu echt los
onweer, storm en regen.
heerlijk zo'n avondje, ik vind het doodeng
Hehehhe je kan goed merken dat wij redelijk dichtbij elkaar wonen aan de weerpostsquote:Op donderdag 5 december 2013 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
onweer, storm en regen.
O, begint het daar nu pas? Dus bij ons komt het er ook nog aan?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:04 schreef lady-wrb het volgende:
onweer, storm en regen.
+1quote:Op donderdag 5 december 2013 16:12 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Hehehhe je kan goed merken dat wij redelijk dichtbij elkaar wonen aan de weerposts
in noord is het nu los gebarstenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, begint het daar nu pas? Dus bij ons komt het er ook nog aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |