Dat is extra leuk voor de feestdagenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:52 schreef knep het volgende:
WTF is dat toch met al diesofte
versies van die danceplaten?
Ze zijn in de 1e vorm al kapot gedraaid en nu hetzelfde met de lamme vorm?
Die softe versies zijn meestal het origineel, maar goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:52 schreef knep het volgende:
WTF is dat toch met al diesofte
versies van die danceplaten?
Ze zijn in de 1e vorm al kapot gedraaid en nu hetzelfde met de lamme vorm?
Ook in het geval van Avicii en Geusebroek?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
Die softe versies zijn meestal het origineel, maar goed.
Van Aloe Blacc wel iirc, rest weet ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef knep het volgende:
[..]
Ook in het geval van Avicii en Geusebroek?
Tja, dan kun je er wel over twisten wat dan het origineel is. Ik vind eigenlijk het nummer dat als eerste uitgebracht is. Maar goed, ik ben niet zo'n van die fragiele toestandenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:00 schreef alors het volgende:
Geusebroek heeft dat nummer wel zelf (samen met hem) geschreven. Ik neem aan dat hij dat eerst met een gitaar doet en niet op computerbeats.
Nat en winderig.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe is het weer in het noorden?
Hier staat gewoon een stevige wind.
Ik vind al die beats onder dat soort nummers vaak wat minder, hoewel Year of Summer wel ging.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:04 schreef knep het volgende:
[..]
Tja, dan kun je er wel over twisten wat dan het origineel is. Ik vind eigenlijk het nummer dat als eerste uitgebracht is. Maar goed, ik ben niet zo'n van die fragiele toestanden.
Hallo Sinterklaas.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:09 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Ze vroeg niet hoe het met SC en Wolfje ging
Stil nou, anders krijg je geen cadeauquote:
twitter:bartjancune twitterde op donderdag 05-12-2013 om 14:17:46Oh. En koop ook maar een paraplu. #nuhetnogkan #coderood #storm #winderigheid #nathe http://t.co/Q1mzxNo7Di reageer retweet
Gaat ie voor Mary Poppins spelen soms?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:bartjancune twitterde op donderdag 05-12-2013 om 14:17:46Oh. En koop ook maar een paraplu. #nuhetnogkan #coderood #storm #winderigheid #nathe http://t.co/Q1mzxNo7Di reageer retweet
Gefeliciflaptaartquote:
quote:
Senzquote:Op donderdag 5 december 2013 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso een paraplu met dit weer
Wat was ik blij dat er een bloem tevoorschijn kwamquote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef alors het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kanjer!
Hier voor jou een anjer.
[ afbeelding ]
Mijn gras is ook wel eens geelquote:Op donderdag 5 december 2013 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gerard met woordgrapjes
Gras is groen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |