Dat is extra leuk voor de feestdagenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:52 schreef knep het volgende:
WTF is dat toch met al diesofte
versies van die danceplaten?
Ze zijn in de 1e vorm al kapot gedraaid en nu hetzelfde met de lamme vorm?
Die softe versies zijn meestal het origineel, maar goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:52 schreef knep het volgende:
WTF is dat toch met al diesofte
versies van die danceplaten?
Ze zijn in de 1e vorm al kapot gedraaid en nu hetzelfde met de lamme vorm?
Ook in het geval van Avicii en Geusebroek?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:53 schreef alors het volgende:
[..]
Die softe versies zijn meestal het origineel, maar goed.
Van Aloe Blacc wel iirc, rest weet ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:58 schreef knep het volgende:
[..]
Ook in het geval van Avicii en Geusebroek?
Tja, dan kun je er wel over twisten wat dan het origineel is. Ik vind eigenlijk het nummer dat als eerste uitgebracht is. Maar goed, ik ben niet zo'n van die fragiele toestandenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:00 schreef alors het volgende:
Geusebroek heeft dat nummer wel zelf (samen met hem) geschreven. Ik neem aan dat hij dat eerst met een gitaar doet en niet op computerbeats.
Nat en winderig.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe is het weer in het noorden?
Hier staat gewoon een stevige wind.
Ik vind al die beats onder dat soort nummers vaak wat minder, hoewel Year of Summer wel ging.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:04 schreef knep het volgende:
[..]
Tja, dan kun je er wel over twisten wat dan het origineel is. Ik vind eigenlijk het nummer dat als eerste uitgebracht is. Maar goed, ik ben niet zo'n van die fragiele toestanden.
Hallo Sinterklaas.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:09 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Ze vroeg niet hoe het met SC en Wolfje ging
Stil nou, anders krijg je geen cadeauquote:
twitter:bartjancune twitterde op donderdag 05-12-2013 om 14:17:46Oh. En koop ook maar een paraplu. #nuhetnogkan #coderood #storm #winderigheid #nathe http://t.co/Q1mzxNo7Di reageer retweet
Gaat ie voor Mary Poppins spelen soms?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:bartjancune twitterde op donderdag 05-12-2013 om 14:17:46Oh. En koop ook maar een paraplu. #nuhetnogkan #coderood #storm #winderigheid #nathe http://t.co/Q1mzxNo7Di reageer retweet
Gefeliciflaptaartquote:
quote:
Senzquote:Op donderdag 5 december 2013 14:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Soberso een paraplu met dit weer
Wat was ik blij dat er een bloem tevoorschijn kwamquote:Op donderdag 5 december 2013 14:30 schreef alors het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kanjer!
Hier voor jou een anjer.
[ afbeelding ]
Mijn gras is ook wel eens geelquote:Op donderdag 5 december 2013 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gerard met woordgrapjes
Gras is groen
Ben jij niet meer van de Chimneys?quote:
Je moet ook niet piesen op je grasquote:
Bakkertjen wat ben ik nu blijquote:
Bonensoepquote:Op donderdag 5 december 2013 15:29 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN WIND WAT EEN WIND
vond ook de Sint.
Dat heeft BJ toch weer goed geregeld.twitter:bartjancune twitterde op donderdag 05-12-2013 om 15:49:07Code rood nu ook overduidelijk op het spoor. Sterkte! http://t.co/NNoI1g8q4V #nosop3 reageer retweet
quote:
het heeft wat voeten in de aarde gehad (2 upc-monteurs) maar het is geluktquote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Rock heeft weer internet
Dat wordt weer dolle pret
Hoe bedoel je dat?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wordt toch even gek, dat ik 2 weken lang tot aan SR hier overdag niet te vinden zal zijn.
Vrijdagmiddag luister ik niet (ben geen fan van Stenders en Claudiaquote:Op donderdag 5 december 2013 15:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Je zit niet de hele tijd op je gat?
nope, die komen vast nog wel een keer en de EWX is maar 1 keerquote:
geen fan van Stenders? ga je schamen! rekel!quote:Op donderdag 5 december 2013 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag luister ik niet (ben geen fan van Stenders en Claudia![]()
) en ma-do ben ik de komende weken over het algemeen gewoon in Breda.
Ik vind 'm overdrijven altijd. Toen Rudy werd vervangen door Stenders stopte ik direct om op vrijdagavond te luisteren.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geen fan van Stenders? ga je schamen! rekel!
Wat een kletsquote:Op donderdag 5 december 2013 16:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Gaat Noord-Nederland pakjesavond wel halen?".
In Breda werkt 3FM niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag luister ik niet (ben geen fan van Stenders en Claudia![]()
) en ma-do ben ik de komende weken over het algemeen gewoon in Breda.
BJ en zijn nieuws-presentatiequote:Op donderdag 5 december 2013 16:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat een klets
Wanneer stopt BJ nou eens met dat gezwets?
Kan die man niet beter RTL Boulevard of Hart van Nederland gaan presenteren?twitter:bartjancune twitterde op donderdag 05-12-2013 om 16:08:02Ben je al lang onderweg door de storm? Let me know! Benieuwd van waar naar waar je reist ook. #storm #nosop3 reageer retweet
Repeat rijmt op eatquote:
Sinterkiaasquote:Op donderdag 5 december 2013 17:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat is deze? Snieklaas in het topic??
Hallo Noesje, Sint is je niet vergeten hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 17:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat is deze? Snieklaas in het topic??
eat sleep rape a pietquote:
quote:
Nog een bekende ook, ik doe m'n best niet al te achterdochtig over te komen...quote:Op donderdag 5 december 2013 17:28 schreef SinterkIaas het volgende:
[..]
Hallo Noesje, Sint is je niet vergeten hoor
Quote em maar, zie je als het goed is een i.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:31 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Dat kan ik mobiel niet zien
[..]
Nog een bekende ook, ik doe m'n best niet al te achterdochtig over te komen...
*kijkt wild over schouders*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |