Tja, beetje dom he...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:19 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Dat gaat per provincie hè...
Lekker bij EWI gaan staan johquote:Op donderdag 5 december 2013 12:31 schreef Pandaplint het volgende:
De TUD Sint heeft het ook weer moeilijk
[ afbeelding ]
Wow, hier kan ik wel even naar kijkenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:28 schreef themauster het volgende:
Live vanaf Schiphol:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)l+landen+in+de+storm
Extra blij dat ik vandaag niet in zo'n buis hoef te zitten.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:28 schreef themauster het volgende:
Live vanaf Schiphol:
Wat wil je dan, dat er een vlaggetje op je huis komt te staan?quote:
Tofquote:Op donderdag 5 december 2013 12:28 schreef themauster het volgende:
Live vanaf Schiphol:
Ik hoorde opeens iemand.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Tof
Hij haalde net even een lapje over de lens
Het is in omgeving Rotterdam amper voor te stellen dat het elders zo tekeer gaat nu.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:37 schreef Ajaxfan het volgende:
De wind waait hier echt heel onheilspellend. Klinkt zo hard dat het net lijkt alsof er een vliegtuig over aan het komen is.
Nee pas vannacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is in omgeving Rotterdam amper voor te stellen dat het elders zo tekeer gaat nu.
Het waait een beetje, echt niet noemenswaardig hier![]()
Is de piek nou al geweest?
Nog niet, die komt tussen 2 en 4 uur ongeveer.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is in omgeving Rotterdam amper voor te stellen dat het elders zo tekeer gaat nu.
Het waait een beetje, echt niet noemenswaardig hier![]()
Is de piek nou al geweest?
Kaagbaan dus.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:48 schreef Angry_Bird het volgende:
Hoe kan die A380 gaan landen dan, als alleen die korte Oostbaan open is?
Reus zal denk ik nog makkelijker zijn dan zo'n lichte cityhopperquote:Op donderdag 5 december 2013 12:52 schreef Greys het volgende:
Het zag er uit als een makkie, die landing van die reus
Dit was wel te verwachten, toch?quote:
Nee dit was niet verwacht!quote:
Stormquote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zit op dit moment op de RUG (Groningen) en hier worden de gebouwen vanaf 14.00u gesloten ivm de storm.![]()
Wat verwachten ze?
Gezien de voorspelde windstoten en de duur van de storm vond ik het raar dat het 'maar' een lvl 2 was in Noord-Nederland.quote:
Was pas de eerste keerquote:Op donderdag 5 december 2013 12:54 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ga je nou crossposten op topshelf en hier
Oh, goed om te weten. Zit nu in Harmoniecomplexquote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zit op dit moment op de RUG (Groningen) en hier worden de gebouwen vanaf 14.00u gesloten ivm de storm.![]()
Wat verwachten ze?
Wut, hoe weet je dat?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef Postbus100 het volgende:
Wat verwachten ze?
Gaat die ook sluiten? Ik zit op GMW, daar werd het twee keer omgeroepen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh, goed om te weten. Zit nu in Harmoniecomplex
Omroepsysteem dus. Kan verder nog niets vinden over RUG-breed besluit.quote:
Okay. Zit op locatie UMCG, maar nog niks gehoord. Zo even naar de faculteit zelf lopen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:02 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Omroepsysteem dus. Kan verder nog niets vinden over RUG-breed besluit.
In de zomer was er ook een keer een level 3:quote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Heel het jaar nix en pas in december een lvl 3.
Net gevraagd aan portier, had wel een antwoord, maar ik zal hem wel verkeerd verstaan hebben. Hij zei volgens mij:quote:Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Okay. Zit op locatie UMCG, maar nog niks gehoord. Zo even naar de faculteit zelf lopen.
Lekker boeiendquote:Op donderdag 5 december 2013 13:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Net gevraagd aan portier, had wel een antwoord, maar ik zal hem wel verkeerd verstaan hebben. Hij zei volgens mij:
"Op Zernike zijn rechten en letteren dicht." Dat kan niet kloppen. Misschien bedoelt hij Zernike, Rechten en Letteren.
Hier net ook omgeroepen. Ik vind het maar kut, moet ik alsnog naar buitenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:01 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Gaat die ook sluiten? Ik zit op GMW, daar werd het twee keer omgeroepen.
Gebouw zou sowieso vanwege sinterklaas al om 16.00u sluiten, maar toch.
Heb straks nog een afspraak op een andere plek, ben benieuwd of die doorgaat...
Ik merkte het ook ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:10 schreef ViezeOuweMan het volgende:
In Enschede begint het nu pas te waaien, altijd weer leuk als je paal naast het bos woont
Beter nu naar huis want het ergste komt pas over enkele uren en dan lekker binnen blijvenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
![]()
Eerst waarschuwen, ga niet naar buiten als het niet nodig is.
Vervolgens gaan schoolgebouwen en andere overheden dicht, waardoor er honderden, duizenden, mensen de straat op moeten.
Als die gebouwen open blijven, hoeven die mensen de straat niet op, toch?
Of begrijp ik het niet, dat ondanks de waarschuwing iedereen maar de straat op word gezet.
Kan je toch veel beter mensen juist een onderdak bieden, binnen lijkt me beter als buiten
Dat vind ik dus ook. Je hebt natuurlijk ook de mensen die nog naar college moeten. Maar last dan alle colleges af en laat de mensen die al binnen zijn binnen blijven.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
![]()
Eerst waarschuwen, ga niet naar buiten als het niet nodig is.
Vervolgens gaan schoolgebouwen en andere overheden dicht, waardoor er honderden, duizenden, mensen de straat op moeten.
Als die gebouwen open blijven, hoeven die mensen de straat niet op, toch?
Of begrijp ik het niet, dat ondanks de waarschuwing iedereen maar de straat op word gezet.
Kan je toch veel beter mensen juist een onderdak bieden, binnen lijkt me beter als buiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |