Oooohhh Den Helder parel van de Noordzee!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef Ticootje het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ormbeelden+vanaf+zee
whooo
iik mag de kinderen om 12:15 uur ophalen, maar dat was al de bedoeling ivm Sinterklaasquote:Op donderdag 5 december 2013 11:31 schreef Frutsel het volgende:
In Hamburg doen ze het goed... alle scholen gewoon vrij vanaf 1100 uur
dank u sinterklaaaasje
Hamburg ligt dan ook zo ongeveer middenin het gebied wat het zwaarst getroffen lijkt te worden. Verstandig!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:31 schreef Frutsel het volgende:
In Hamburg doen ze het goed... alle scholen gewoon vrij vanaf 1100 uur
dank u sinterklaaaasje
Die komt niet, die is door de storm geland in Calaisquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
iik mag de kinderen om 12:15 uur ophalen, maar dat was al de bedoeling ivm Sinterklaas
Den oever heeft zelfs het nieuws gehaald… Nu maar hopen op droge voetenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oooohhh Den Helder parel van de Noordzee!
Ik wil wel even op de dijk gaan kijken met vloed + springtij maar ik mag zometeen gaan autorijlessenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Den oever heeft zelfs het nieuws gehaald… Nu maar hopen op droge voeten
Met de stoomboot geland? Gestrand bedoel jequote:Op donderdag 5 december 2013 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die komt niet, die is door de storm geland in Calais
owja...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met de stoomboot geland? Gestrand bedoel je
Foto is nep lees ik net, is al uit 2012 helaaschquote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sneeuw, maar zeeschuim!
twitter:SkyNewsBreak twitterde op donderdag 05-12-2013 om 11:56:27Severe Storm: Scottish Hydro says 80,000 homes are without power in the north of Scotland reageer retweet
Alleen jammer dat de foto uit 2012 komtquote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sneeuw, maar zeeschuim!
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LIVEVERSLAG UIT UTRECHT:
Het WAAIT nu zo HARD dat vrijwel alle blaadjes van de bomen zijn gevallen. Gelukkig is de plantsoenendienst ter plaatse om alles direct weer op te ruimen.
[ afbeelding ]
EINDE LIVEVERSLAG
Dat gaat per provincie hè...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef overcast666 het volgende:
Ik woon in de kop van overijssel en ben hier is het code geel. Links, rechts en boven mij is het code oranje en rood. Ik kan alleen maar zeggen LOL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |