Oooohhh Den Helder parel van de Noordzee!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef Ticootje het volgende:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)ormbeelden+vanaf+zee
whooo
iik mag de kinderen om 12:15 uur ophalen, maar dat was al de bedoeling ivm Sinterklaasquote:Op donderdag 5 december 2013 11:31 schreef Frutsel het volgende:
In Hamburg doen ze het goed... alle scholen gewoon vrij vanaf 1100 uur
dank u sinterklaaaasje
Hamburg ligt dan ook zo ongeveer middenin het gebied wat het zwaarst getroffen lijkt te worden. Verstandig!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:31 schreef Frutsel het volgende:
In Hamburg doen ze het goed... alle scholen gewoon vrij vanaf 1100 uur
dank u sinterklaaaasje
Die komt niet, die is door de storm geland in Calaisquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
iik mag de kinderen om 12:15 uur ophalen, maar dat was al de bedoeling ivm Sinterklaas
Den oever heeft zelfs het nieuws gehaald… Nu maar hopen op droge voetenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oooohhh Den Helder parel van de Noordzee!
Ik wil wel even op de dijk gaan kijken met vloed + springtij maar ik mag zometeen gaan autorijlessenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:33 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Den oever heeft zelfs het nieuws gehaald… Nu maar hopen op droge voeten
Met de stoomboot geland? Gestrand bedoel jequote:Op donderdag 5 december 2013 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die komt niet, die is door de storm geland in Calais
owja...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met de stoomboot geland? Gestrand bedoel je
Foto is nep lees ik net, is al uit 2012 helaaschquote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sneeuw, maar zeeschuim!
twitter:SkyNewsBreak twitterde op donderdag 05-12-2013 om 11:56:27Severe Storm: Scottish Hydro says 80,000 homes are without power in the north of Scotland reageer retweet
Alleen jammer dat de foto uit 2012 komtquote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef NaturalScience het volgende:
[ afbeelding ]
Geen sneeuw, maar zeeschuim!
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
LIVEVERSLAG UIT UTRECHT:
Het WAAIT nu zo HARD dat vrijwel alle blaadjes van de bomen zijn gevallen. Gelukkig is de plantsoenendienst ter plaatse om alles direct weer op te ruimen.
[ afbeelding ]
EINDE LIVEVERSLAG
Dat gaat per provincie hè...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:16 schreef overcast666 het volgende:
Ik woon in de kop van overijssel en ben hier is het code geel. Links, rechts en boven mij is het code oranje en rood. Ik kan alleen maar zeggen LOL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |