Sensatiemedia hé.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:59 schreef druide het volgende:
[..]
Niettemin is de indruk ontstaan dat Bitcoins in zijn algeheel verboden zijn in China, waardoor de prijs nog wel eens verder kan dalen.
Nee zeker die altcoins zakken heel hard als de btc onderuit gaat…quote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef ikwiltrolletje het volgende:
BBQcoins en Zeta zijn momenteel zo ruk dat mijn 50 euros op Bter.com inmiddels maar 27 usd waard zijnDat ga ik niet eens verkopen, het is de moeite niet waard. Dan maar "kwijt" en gewoon in coins laten staan. Ik ben daar echt in een pump getrapt.
Precies!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef Piethur het volgende:
[..]
Voor korte termijn speculanten is dit natuurlijk vreselijk, een dergelijke dip. Maar ik heb persoonlijk heel veel vertrouwen in het concept van Bitcoin en kijk vooral op de lange termijn. Ik had ze ook al gekocht toen ze onder de 100 euro waren en blijf ze mooi houden. Al die mensen die nu in paniek raken, ik zie het vooral als groeistuipen van een revolutionair iets. Facebook en Napster gingen ook niet in één rechte lijn omhoog
Ja de mediaquote:Op donderdag 5 december 2013 12:59 schreef druide het volgende:
[..]
Niettemin is de indruk ontstaan dat Bitcoins in zijn algeheel verboden zijn in China, waardoor de prijs nog wel eens verder kan dalen.
Ja werd 2000 btc verkocht in 1 keer dus stonden daarna amper buy orders tussen de 1000 en 1070. Schommelde toen gigantischquote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef Toto69 het volgende:
Waren er vannacht rond half 3 nog mensen wakker? BTC stond op $1075 op btc-e maar schoot een aantal keer binnen een paar seconden naar ~$1015. En weer terug.
Ah… Dat was dus ook de invloed bij de andere coins.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja werd 2000 btc verkocht in 1 keer dus stonden daarna amper buy orders tussen de 1000 en 1070. Schommelde toen gigantisch
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:09 schreef Piethur het volgende:
[..]
Wanneer was die sell? Zag hem niet voorbij komen. Misschien hedgefonds?
Nee helaas niet toen zat ik al vastquote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die op de bodem zijn ingestapt? LTC voor 27
Nee, 32$.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
iets hoger, 30.3, was uitgestapt op 35 gister(net voor de enorme stijgingquote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |