SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt allemaal reuze mee. Grote glazen wand, plus 10 rijen stoelen die naast het uitvak vrijgehouden worden. Vergeet geen regenjas aan te trekken. Bekers met pis willen nog wel eens door de lucht vliegenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:00 schreef no1uknow het volgende:
Ik sta in het kader van een onderzoek naar particuliere beveiliging bij de wedstrijd tussen Vitesse en NEC (derby) tussen thuisvak en uitvak, observaties doen. Gaat wat worden
Je BBW girlfriend uit je bed tillen.quote:
Stinken als de pest die krengen op gas. Kenne beter een degelijke diesel heftruck hebben.quote:
Met een diesel heftruck mag je niet binnen rijdenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:22 schreef fathank het volgende:
[..]
Stinken als de pest die krengen op gas. Kenne beter een degelijke diesel heftruck hebben.
Doe je maar een masker op.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:23 schreef Champy het volgende:
[..]
Met een diesel heftruck mag je niet binnen rijden
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Etha heeft zich niet als Sinterklaas verkleed en je cadeautjes gegeven?
Ik vergat erbij te zeggen dat je wel de YouTube fitness channels moet volgens wil je het snappen.quote:
Stoute Jackie.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is de roe.
Hoezo zou hij dicht zijn?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:34 schreef Montelly het volgende:
Boys is gym open bij jullie vandaag?
Ja hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:34 schreef Montelly het volgende:
Wat is er aan hand? Omdat het vandaag 5 december is, ben ik voor een dagje je emotionele tampon steun en toeverlaat.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:38 schreef JackieBrown het volgende:
Heb ook geen ene moer van die fucking sint gehad, alleen maar rampspoed de afgelopen tijd
train je in susterenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, hoop dat sinterklaas langs komt met een squatrack en zwaardere dumbbells.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:38 schreef seto het volgende:
Beach is wel scherp laatste tijd, chapeau
ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 5 december 2013 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158686573
Die thread![]()
jazekerquote:Op donderdag 5 december 2013 14:34 schreef Montelly het volgende:
logisch, ze stinken naar chemisch die dingen, wel handig s'nachts je pist gewoon nucleair lichtgevendquote:Op donderdag 5 december 2013 14:56 schreef fathank het volgende:
Brotip: Neem geen multivitaminetablet 's ochtends op een nuchtere maag. 2x gedaan afgelopen week, 2x binnen 5 minuten bijna kotsend in de auto.
gewoon stack 5 from the USA en red capsquote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef Sapstengel het volgende:
Neem ook geen fatburners van een of ander gratis sample die je hebt gekregen.
Spul ruikt naar dode vogels en heb de hele dag zitten boeren waarna die smerige smaak omhoog kwam![]()
(sowieso fatburners)
gewoon even twerken in de spiegelquote:Op donderdag 5 december 2013 13:38 schreef JackieBrown het volgende:
Heb ook geen ene moer van die fucking sint gehad, alleen maar rampspoed de afgelopen tijd
tyfus, wat een lelijke meidenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=158686573
Die thread![]()
The fquote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik kom niet meer bij![]()
je kan me echt oprapen nu ahhahaahah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hahah echt hequote:Op donderdag 5 december 2013 18:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik kom niet meer bij![]()
je kan me echt oprapen nu ahhahaahah
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |