hoe weet je dat zo zeker..quote:Op donderdag 5 december 2013 10:35 schreef Godtje het volgende:
Echte sinterklaas gespot
[ afbeelding ]
Die neusquote:Op donderdag 5 december 2013 10:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker..
[ afbeelding ]
dit is de sinterklaas die ik op tv zag dit jaar ... ik zie verschil
Die is nep.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker..
[ afbeelding ]
dit is de sinterklaas die ik op tv zag dit jaar ... ik zie verschil
Ja, dat is de echtequote:Op donderdag 5 december 2013 10:35 schreef Godtje het volgende:
Echte sinterklaas gespot
[ afbeelding ]
Dank u Sinterklaasjequote:Op donderdag 5 december 2013 11:24 schreef Elfletterig het volgende:
Het eerste topic in BNW dat écht hout snijdt.
Als je die rare opplakbaard en mijter wegdenkt, zou het maar zo Bram van der Vlugt kunnen zijn; wat ik je brom.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:29 schreef Karina het volgende:
Dat zijn allemaal hulpklazen he.
Dit is de eckte eckte:
[ afbeelding ]
Ja die dus! Niet die 'nieuwe'
Daar ben ik ook heel blij mee natuurlijk . Een soort vánquote:Op donderdag 5 december 2013 11:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wees blij, ik geef een compliment.
Als je die rare opplakbaard en mijter wegdenkt, zou het maar zo Bram van der Vlugt kunnen zijn; wat ik je brom.quote:
Nou, bij die Sinterklaas had ik wel even op schoot gewildquote:Op donderdag 5 december 2013 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
Schokkend: jeugdfoto Sinterklaas opgedoken.
Het blijkt dat Sinterklaas vroeger helemaal geen mijter droeg. Ook had hij geen baard.
[ afbeelding ]
You are kidding me Tingoquote:Op donderdag 5 december 2013 12:48 schreef Tingo het volgende:
Het zijn allemaal acteurs als je mij vraagt.
Echt niet - en sommige zwarte pietjes ziet er uit als zwarte Petratjes heb ik gemerkt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |