Niet te hard pesten he?quote:
Morgen valt wel mee toch? Alleen Makro C1000 en AH hier als grote orders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:45 schreef superkimmi het volgende:
wauw, hier houd mn tc er helemaal uit zichzelf rekening mee dat mijn twee wijken samen op zaterdag misschien toch ietsjes te druk zijn morgen en volgende week ivm knj.. hoef er maar 1 te lopen.. leuk extraatje want was al van lange dagen uitgegaan..
Maar ze verwachten morgen wel veel kerstkaarten, en aangezien mensen er vaak verkeerde postcodes opzetten en ze ook heel vaak verkeerd gelezen worden door de machines kost dat extra goed controleren tijdens het lopen natuurlijk wel al extra tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Morgen valt wel mee toch? Alleen Makro C1000 en AH hier als grote orders.
daarom dat ik er bij zei dat de drukte vooral verwacht wordt door de knj...quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen danquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:24 schreef superkimmi het volgende:
[..]
daarom dat ik er bij zei dat de drukte vooral verwacht wordt door de knj...
als ik niet stop met post bezorgen, overweegt hij mij in te laten gipsen....quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet te hard pesten he?
Straks wil hij je niet meer helpen.
Herfstblad, hoe was je kerstontbijt?
daar komt goede wijkkennis om de hoek kijken. Heb vandaag al tig machinefouten hersteld in de sorteringquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:22 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar ze verwachten morgen wel veel kerstkaarten, en aangezien mensen er vaak verkeerde postcodes opzetten en ze ook heel vaak verkeerd gelezen worden door de machines kost dat extra goed controleren tijdens het lopen natuurlijk wel al extra tijd.
Uiteraard, maar aangezien je officieel de post in de rode bakken niet meer mag controleren en alleen de fouten eruit mag halen die je toevallig ziet zal het er in de praktijk op neerkomen dat er op straat nog heel wat fouten tussen zitten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar komt goede wijkkennis om de hoek kijken. Heb vandaag al tig machinefouten hersteld in de sortering
Hier al behoorlijk wat HSM-post, zeker voor de vrijdag! Bij postbezorgers met meer dan 3 wijken hebben ze er maar wat afgehaald vandaag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:22 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was het niet druk, natuurlijk wel veel meer in de rode bakken dan normaal op een vrijdag, maar om kwart over 9 was alle voorbereiding al klaar.
Zit net naar volgende week te kijken en sommige codes hebben 7 stuks op een dag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
HAH? Hebben ze de Gamma en Karwei weer eenmalig verplaats naar zaterdag zoals wel vaker tijdens KNJ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Zit net naar volgende week te kijken en sommige codes hebben 7 stuks op een dag.
Ziekmelden in KNJ is al not done, heb ik wel gemerktquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
HAH? Hebben ze de Gamma en Karwei weer eenmalig verplaats naar zaterdag zoals wel vaker tijdens KNJ?Vandaar dat ze geen HAH planningen meer sturen hier, liever mensen op het depot overrompelen dan thuis en de 'ziekmeldingen' al aanzien komen. Is er tegenwoordig nog wel een maximum in aantal en gewicht? Lijkt het anders niet op...
Ik ben in al die jaren nog nooit ziek geweest maar daar hoor je dan ook weer niks over...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ziekmelden in KNJ is al not done, heb ik wel gemerkt
Ik mag niet meer werken, maar de opmerking was gewoon van je kunt dat niet maken in de kerstperiode. Mijn antwoord was, ja dan bel je mijn fysio, maar dat ging hij niet doen....quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik ben in al die jaren nog nooit ziek geweest maar daar hoor je dan ook weer niks over...
Maar he, 7 HAH op één dag kunnen ze wel een keer in een plasticje doen hoor.Als je nu al de bundels van VSP ziet met 4 soorten HAH, puinhoop qua opbouw en juistheid.
Karwei op dinsdag samen met oa. een dubbele Jumbo en de Gamma op zaterdag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef Deezertje het volgende:
[..]
HAH? Hebben ze de Gamma en Karwei weer eenmalig verplaats naar zaterdag zoals wel vaker tijdens KNJ?![]()
Bij ons zaten we met de dubbele bezetting van normaal op vrijdag en dat was kantje boord op tijd klaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verwachten ze zoveel bij jullie dan? Hier valt het heel erg mee namelijk.
ik heb vaker aangegeven laat mij sorteren..maar dat Kon niet...maar manager neemt het op en belt morgen rond 10 uurquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef V__L_N het volgende:
Gridjuh: Voor je tc is dit ook wel lastig he. Vraag eens of je vervangend werk kan doen. Dan ga jij binnen sorteren bv en kan hij mogelijk iemand makkelijker naar buiten sturen.
Gewoon beetje meedenken.
Ik hoorde inderdaad ook iets over 7 hah volgende week. Maar ik vermoed dat er dinsdag voor kerst bijna niks is. Want die week telt nou ook weer niet veel dagen.
Overigens zullen ze wel onder de 200 gram per set blijven.
Stom zeg, hier deden ze dat altijd wel als mensen door blessures etc langere tijd niet kunnen lopen maar wel binnen kunnen werken. Sterkte er mee, vind het niet kunnen hoe ze er mee om gaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:35 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ik heb vaker aangegeven laat mij sorteren..maar dat Kon niet...maar manager neemt het op en belt morgen rond 10 uur
Er was best veel ja, ik ben om 11.25 u. naar huis gegaan, toen was de hele voorbereiding klaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verwachten ze zoveel bij jullie dan? Hier valt het heel erg mee namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |