Joepieeeeequote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef Patoshik het volgende:
Toch nog een inlog code voor het kerstpakket gekregen.
Weet wel dat ze hier ook wel eens op zijn. Snap ook wel waarom... nu er toch niets meer op het depot achter gelaten mag worden, hebben veel mensen geen zin meer om de tassen dezelfde dag nog in te leverenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:29 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Hoe groot is die voorraad binnentassen eigenlijk?
Kreeg namelijk een deel van de post in grijze binnentassen.
die voorraad is wel groot. Als het goed is moeten ze op kantoor nog wel een aantal dozen hebben staan waar nieuwe binnentassen in zittenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:29 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Hoe groot is die voorraad binnentassen eigenlijk?
Het komt over alsof je een bijdrage moet leveren voor het kerstontbijt. Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:44 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was het ook goed druk, maar men was gelukkig wel op tijd.
Morgenochtend kerstontbijt. Helemaal geen zin in ivm kapotte laptop en een belachelijk hoge rekening daarvoor, maar goed, moet maar, want ik heb me opgegeven.
Je begrijpt het verkeerdquote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het komt over alsof je een bijdrage moet leveren voor het kerstontbijt. Of begrijp ik je verkeerd?
Zal wel meevallen, wij hebben 3/4 weken met te weinig oranje tassen gezeten en ook grijze gebruikt..quote:Op donderdag 12 december 2013 19:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die voorraad is wel groot. Als het goed is moeten ze op kantoor nog wel een aantal dozen hebben staan waar nieuwe binnentassen in zitten
Ah ok. Daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:14 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Je begrijpt het verkeerdIk heb nu geen zin in gezellig doen doordat het maken van mijn kapotte laptop belachelijk veel gaat kosten.
Denk dat er wordt gekeken hoeveel klanten er al zijn in een bepaald gebied. Bij ons zat de Landal folder namelijk alleen in het allernieuwste gedeelte. Waarschijnlijk zijn daar nog weinig klanten. Op die manier proberen ze de klantenkring uit te breiden gok ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:58 schreef VixenFromHell het volgende:
Sjonge... de code waar ik zelf woon had dus vandaag ook nog eens HAH van Landal... als enige
Is ook zuur als je daar moet lopen dandie code wordt dus om 13.00 pas aangeleverd en vandaag dus pas 14.00 ivm drukte en storingen. Zit oa een wijk in van bijna 3 uur
Ik snap het trouwens ook niet.. het gebeurt wel vaker dat een bepaalde folder niet overal verspreid wordt, maar deze is dus in een gebied met meerdere plaatsen maar in 1 code met 10 wijken rondgebracht.
Hier zat ook in een klein aantal postcodegebieden die landal folder erbij. Gelukkig niet in mijn wijkquote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Denk dat er wordt gekeken hoeveel klanten er al zijn in een bepaald gebied. Bij ons zat de Landal folder namelijk alleen in het allernieuwste gedeelte. Waarschijnlijk zijn daar nog weinig klanten. Op die manier proberen ze de klantenkring uit te breiden gok ik.
Tot zover ging het goed. Het vervolg:quote:Naam van de functie: Productiemedewerker
Functieomschrijving: Dmv lucht worden bigbags schoongemaakt, gecontroleerd en herstel. fysieke gesteldheid dient in orde te zijn. 40 uur per week Standplaats Almere veiligheidsschoenen een must.
Ze willen dus alleen Polen?quote:Overige wensen
Talen Mondeling Schriftelijk
Pools Goed N.v.t.
Nederlands Redelijk N.v.t.
Ik krijg al een paar dagen sms'jes over het feit dat post bij ons in grijze tassen zou kunnen zitten. Dit omdat er een tekort is aan oranje tassen. Het zou helpen als ze die op het depo eens mee zouden nemen. Maar goed.quote:Hoe groot is die voorraad binnentassen eigenlijk?
Verwachten ze zoveel bij jullie dan? Hier valt het heel erg mee namelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 06:28 schreef KatrienDuck het volgende:
Mogguh!
Bij ons heb ik ook al een paar keer de post in grijze tassen moeten stoppen.
Oh ja, en vandaag een extra dagje werken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |