Oh ik dacht dat je een specifieke toko bedoeldequote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja die in beuningen.. Maar elke stad heeft wel 30.000 toko's
nee, gewoon de tokoquote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een specifieke toko bedoelde
Dat helemaal.quote:
Broodje jam is het gewordenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan kunnen ze je niet optillen? Een beetje man moet dat toch wel kunnen hoor
[..]
Mja had ik ook wel verwacht
ijsblokjes? Brrrr.. Ik hou niet van koud drinken eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
Echt soms hou ik van mijn koelkast
IJsblokjes
[..]
Dat helemaal.
[..]
Broodje jam is het geworden
Denk ook dat junkfood voorlopig even niet handig is, net na noodles al bijna lopen kotsen
Boel moet toch geblust worden in mn keelquote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ijsblokjes? Brrrr.. Ik hou niet van koud drinken eigenlijk![]()
Noodles kotst lekkerder dan brokkerig brood![]()
Ik ben nu ook een noodlesoepje aan het eten
Trustenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Eet smakelink beidenHopelijl geen 2x
En nu ga ik rap naar bed. Trusten
keel blussen, slijten? Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boel moet toch geblust worden in mn keel
Noodles slijt het niet echt van, te zacht
Sowieso geen tijd te kotsen, morgen moet ik beter zijn
trusten pupquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Eet smakelink beidenHopelijl geen 2x
En nu ga ik rap naar bed. Trusten
Boel staat in de fik hequote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
keel blussen, slijten? Ik snap het niet meer
maagzuur wat omhoog komt ofzo? Ik heb alleen van het gal een beetje keelpijn.. Maar dat is prima met cola te blussenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boel staat in de fik he
Zo voelt het in iedergeval.
quote:
Dunno, schraal ofzo en enorme dorst maar als ik dus ga drinken last van maag/kotsneigingquote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maagzuur wat omhoog komt ofzo? Ik heb alleen van het gal een beetje keelpijn.. Maar dat is prima met cola te blussen
Avondquote:
lauwe slappe thee al geprobeerd?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dunno, schraal ofzo en enorme dorst maar als ik dus ga drinken last van maag/kotsneiging
[..]
Avond![]()
Gisteren al thee met honing, al weer wat minder sinds.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lauwe slappe thee al geprobeerd?
Jep. Eindelijk in bedquote:
als dat dus helpt, gewoon dat drinken.. Hoe verwijft het ook is om thee te drinkenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gisteren al thee met honing, al weer wat minder sinds.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 december 2013 01:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep. Eindelijk in bed![]()
Ik ga dus lekker slapen. Morgen weer een drukke dag![]()
Slaap lekker
Morgen maar weerquote:Op donderdag 5 december 2013 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als dat dus helpt, gewoon dat drinken.. Hoe verwijft het ook is om thee te drinken
Kusje op je plekjesquote:Op donderdag 5 december 2013 07:44 schreef LovelyLady het volgende:
*auw* spierpijn hebben op plekken waarvan je het bestaan niet wist![]()
Thnx....quote:
Geen idee, niet in de woonkamer geweest vanmorgenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx....
Mogguh Vinniiee, leven je planten nog ?![]()
Je moet ze wel aandacht geven hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, niet in de woonkamer geweest vanmorgen
Tsss, douchen ontbijten en naar werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ze wel aandacht geven hoor.
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tsss, douchen ontbijten en naar werk.
kort maar... ja kortquote:Op donderdag 5 december 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van korte duur want ik ga er weer vandoor
Kinderenquote:Op donderdag 5 december 2013 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hoe moet dat dan als je ooit een vriendin en/of kinderen krijgt.....
Toedelsquote:Op donderdag 5 december 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter iets dan niets moet je maar denken![]()
Wat een optimistische kijk zegquote:Op donderdag 5 december 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter iets dan niets moet je maar denken![]()
Dat ik laat begin, betekent ook dat ik dus laat weer thuis ben hequote:Op donderdag 5 december 2013 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
onmogelijk, het is nu al 10 uur....
Hoe laat?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik laat begin, betekent ook dat ik dus laat weer thuis ben he
Juhquote:
Oh dat is wel klotequote:Op donderdag 5 december 2013 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juh![]()
Maar moet wel. Het komende half jaar sowieso..
Mogguhquote:
En dan vreemd vinden dat je al zo lang droog staatquote:
Niet? Aww crap..quote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan vreemd vinden dat je al zo lang droog staat
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik stop em meestal ergens anders in
Zwaar kutquote:Op donderdag 5 december 2013 10:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoest?
[..]
Hoewel de andere manier ook vaak prima werkt
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwaar kut![]()
Welke andere manier?
Slaap al de hele week zo goed als niet ivm gezeik om mn opa.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whats up?
-----
Andere manier [ afbeelding ]
Oh Cock.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je krijgt toch geen vrouw meer zo gek om het op uit te proberen
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:02 schreef S95Sedan het volgende:
Whats up rival, je komt gefrustreerd over de laatste paar dagen.
Volgensmij dikke storingen omdat IEDEREEN alles nu aan het betalen is enzoquote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Grrrmbl!!
Rekeningen betalen wordt zo wel heel moeilijk
Ja fijnquote:Op donderdag 5 december 2013 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij dikke storingen omdat IEDEREEN alles nu aan het betalen is enzo
Ojquote:Op donderdag 5 december 2013 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap al de hele week zo goed als niet ivm gezeik om mn opa.
En ik probeer mijn huur over te maken maar de ABN werkt niet mee
Als iemand een opmerking maakt meteen op de man spelenquote:
Mjah, was het maar zo makkelijk!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oj
Kut inderdaad dat soort dingen..![]()
Wat voor mij vaak helpt is met vrienden erover dat soort praten en kijken hoe hun ermee om zouden gaan. En probeer het een beetje los te laten ookal is dat moeilijk al is het maar voor jezelf
Dat doe ik net bij Joof. waar doe ik dat meer?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
Als iemand een opmerking maakt meteen op de man spelen
Heb je wat te compenseren ofzo?
There's no problems, only solutionsquote:Op donderdag 5 december 2013 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah, was het maar zo makkelijk!
En was dat maar het enige wat er speelde.
Gisteren ook al een paar keer, viel me opquote:Op donderdag 5 december 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat doe ik net bij Joof. waar doe ik dat meer?
Enige dat ik me voor de geest kan halen is dat ik tegen dat gezeik op autoposts in ging
Wat zou ik moeten compenseren?
wat gisteren? vertel het mequote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef S95Sedan het volgende:
Gisteren ook al een paar keer, viel me op
Geen idee, you tell me.
Okquote:Op donderdag 5 december 2013 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
wat gisteren? vertel het me
Ik denk dat je spoken ziet
Hier waait het anders flink.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef PeuRac het volgende:
Weer alarm in Nederland en hier waait het niet eens
Hier ookquote:
Nog wilde plannen dit weekend?quote:
Het is ook precies Groningen, Friesland en de kust van N-H waar code rood is, daaronder, tot Assen, Lelystad, Amsterdam en Leiden geldt code oranje en de rest is code geel. Dus hier zal het nog wel meevallen.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier waait het anders flink.
Mja, kust enzo
Ik heb zaterdag een verjaardag.quote:
krentenquote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een verjaardag.
Een bring your own booze feestje. De 3e al in korte tijd. Mensen worden gierig
Verder heb ik geen plannen, ik wil een nat poesje
Ik geef altijd een byob feestjequote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag een verjaardag.
Een bring your own booze feestje. De 3e al in korte tijd. Mensen worden gierig
Verder heb ik geen plannen, ik wil een nat poesje
Ik weet niet beter dan dat ik het halve huis vol heb met drank. Haal van alles terwijl ik zelf alleen bier drink....quote:Op donderdag 5 december 2013 11:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
krenten![]()
De laatste keer dat ik een feest gaf, had ik specifiek aangegeven dat er ruim voldoende drank zou zijn, kwam iedereen alsnog met eigen drank aanzetten
idem. De eerste fietser al op zijn plaat zien gaan door de wind.quote:
Inderdaad, al merk ik wel dat het steeds minder wordt en steeds meer mensen zich gedragen naar de volwassenen die ze zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet niet beter dan dat ik het halve huis vol heb met drank. Haal van alles terwijl ik zelf alleen bier drink....
en dan krijg ik nu dit soort uitnodigingen....
Dat verwacht ik hier voorlopig nog niet te zienquote:Op donderdag 5 december 2013 11:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad, al merk ik wel dat het steeds minder wordt en steeds meer mensen zich gedragen naar de volwassenen die ze zijn.
Jammer is dat, uiteindelijk maakt het voor de sfeer meestal ook niet zoveel uit. Alleen als ik weet dat iemand een goede baan heeft en het dan flikt, dat geeft wel een beetje een zure smaak.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:46 schreef rival het volgende:
[..]
Dat verwacht ik hier voorlopig nog niet te zien
Als er 10 mensen allemaal wat anders drinken aan sterke drank, dan ben je een vermogen kwijt om voor drank te zorgen. En dan moet je weten wat iedereen drinkt.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jammer is dat, uiteindelijk maakt het voor de sfeer meestal ook niet zoveel uit. Alleen als ik weet dat iemand een goede baan heeft en het dan flikt, dat geeft wel een beetje een zure smaak.
Wel nee joh, als je een groep mensen uitnodigd, dan zorg je dat er bier, wijn en 2 andere soorten drank en 2 soorten niet alcoholisch aanwezig is. Dan is er altijd wel iets wat iemand lust/wil drinken. Heel simpel.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als er 10 mensen allemaal wat anders drinken aan sterke drank, dan ben je een vermogen kwijt om voor drank te zorgen. En dan moet je weten wat iedereen drinkt.
Als je een zooi drank in huis hebt en zegt dat ze het niet zelf mee hoeven te nemen is het wel een beetje raar.
Dan heb je altijd van de mensen die dat bier en die wijn niet lustenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee joh, als je een groep mensen uitnodigd, dan zorg je dat er bier, wijn en 2 andere soorten drank en 2 soorten niet alcoholisch aanwezig is. Dan is er altijd wel iets wat iemand lust/wil drinken. Heel simpel.
Als je 30 bent, een eigen huis al 6 jaar werkt en dan nog zo'n feestje geeft, dan vind ik je een luie krent.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zie het probleem niet van bring your own shit feestjes. Juist beter en iedereen is tevreden. Zelf voor basisshit zorgen, en klaar
Buiten dat je kan toch niet iedereen tevreden stellen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je 30 bent, een eigen huis al 6 jaar werkt en dan nog zo'n feestje geeft, dan vind ik je een luie krent.
Dat mag jouw mening zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je 30 bent, een eigen huis al 6 jaar werkt en dan nog zo'n feestje geeft, dan vind ik je een luie krent.
Daaromquote:Op donderdag 5 december 2013 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buiten dat je kan toch niet iedereen tevreden stellen.
Misschien dat door de kosten van zijn eigen huis een feestje er niet meer in zit.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boksquote:Op donderdag 5 december 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben geen drinker, ga zelden naar feestjes dus nooit problemen mee
Precies, oordelen zonder informatie is verschrikkelijk makkelijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat door de kosten van zijn eigen huis een feestje er niet meer in zit.
Je kunt niet in een ander zijn portomonee kijken he.
Dan woon je te duurquote:Op donderdag 5 december 2013 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Misschien dat door de kosten van zijn eigen huis een feestje er niet meer in zit.
Dan moet je maar geen feestje gevenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als dat nou gewoon zijn eigen keuze is.quote:
Dit.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel makkelijk gedacht he
Dit. Al ben ik een gelegenheidsdrinkerquote:Op donderdag 5 december 2013 12:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben geen drinker, ga zelden naar feestjes dus nooit problemen mee
Je gaat de zak van Sinterklaas wassen?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga even wat doen....
Iets met een wasje en de zak van Sinterklaas
Mazzelpik die ouwequote:Op donderdag 5 december 2013 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat de zak van Sinterklaas wassen?
Wanneer het kan en ik er trek in heb ... Wat zelden voorkomt... ik vermaak me zo ook welquote:Op donderdag 5 december 2013 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Al ben ik een gelegenheidsdrinker
Ik wist dat iemand die ging maken...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je gaat de zak van Sinterklaas wassen?
Nee, maar als je geen geld over houdt om af en toe wat extra's te kunnen doen, dan doe je wel wat verkeerd met je financien.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus je moet goedkoper gaan wonen om feestjes te kunnen geven?
Wat is dat voor bullshit
Jij valt op jonger en kaal?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer het kan en ik er trek in heb ... Wat zelden voorkomt... ik vermaak me zo ook wel
[..]
Ik wist dat iemand die ging maken...
Maar ik val niet op ouder mannen... met kilometers baard
Soms gaat dat niet anders door omstandigheden hequote:Op donderdag 5 december 2013 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar als je geen geld over houdt om af en toe wat extra's te kunnen doen, dan doe je wel wat verkeerd met je financien.
Wat een bullshit.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar als je geen geld over houdt om af en toe wat extra's te kunnen doen, dan doe je wel wat verkeerd met je financien.
Ja, pagina terug al gezegd, ik moet helaas werken.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet jij nou al of je moet werken?
Klopt, maar dat zijn uitzonderingenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Soms gaat dat niet anders door omstandigheden he
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer het kan en ik er trek in heb ... Wat zelden voorkomt... ik vermaak me zo ook wel
[..]
Ik wist dat iemand die ging maken...
Maar ik val niet op ouder mannen... met kilometers baard
Ja onvoorziene kosten bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je het normaal al niet red om wat extra's te doen, wat als er dan een tegenslag is? Koelkast/wasmachine kapot, baan kwijt raden, etc.quote:
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja onvoorziene kosten bijvoorbeeld?
Je kan niet overal een potje spaargeld voor hebben schat
Laat ik het zo zeggen, als je modaal verdient en niet uit een scheiding of faillisement ofzo komt, en je kunt niet rondkomen ben ik het met hem eens. Maar er is een hele grote groep die onder modaal zit voor wie het gewoon steeds lastiger aan het worden is. En dan kun je wel zeggen dat je te duur woont, maar het aanbod aan betaalbare woningen is gewoon niet zo groot, je woont al snel te duur eigenlijk.quote:
True, maar een feestje is niet goedkoop. Paar kratten bier, paar flessen wijn, wat anders te zuipen, wat te snaaien enz enz.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
I know.. maar daarom kan een byob feestje wel... ook al ben je misschien 30 en heb je al 6 jaar dezelfde baan...quote:
Oh gemist. Das minderquote:Op donderdag 5 december 2013 12:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, pagina terug al gezegd, ik moet helaas werken.
Dat was dus ook mn punt dat je niet altijd kiest. Ja voor het grootste gedeelte wel maar soms kan het gewoon niet anders.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je modaal verdient en niet uit een scheiding of faillisement ofzo komt, en je kunt niet rondkomen ben ik het met hem eens. Maar er is een hele grote groep die onder modaal zit voor wie het gewoon steeds lastiger aan het worden is. En dan kun je wel zeggen dat je te duur woont, maar het aanbod aan betaalbare woningen is gewoon niet zo groot, je woont al snel te duur eigenlijk.
Gadver, heeft die ouwe een plakzak?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik blijf weer te lang plakken....
totzo
Modaal is geen norm hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 12:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als je modaal verdient en niet uit een scheiding of faillisement ofzo komt, en je kunt niet rondkomen ben ik het met hem eens. Maar er is een hele grote groep die onder modaal zit voor wie het gewoon steeds lastiger aan het worden is. En dan kun je wel zeggen dat je te duur woont, maar het aanbod aan betaalbare woningen is gewoon niet zo groot, je woont al snel te duur eigenlijk.
Klopt, dat is het ook zeker niet, daarom geven de meeste mensen ook niet veel feetsjesquote:Op donderdag 5 december 2013 12:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True, maar een feestje is niet goedkoop. Paar kratten bier, paar flessen wijn, wat anders te zuipen, wat te snaaien enz enz.
En soms is het niet anders.
Onzinquote:Op donderdag 5 december 2013 12:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer van uit, het wordt redelijk ingewikkeld om de afspraak te verplaatsenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen Roy erbij dus..
Peu nog wat kunnen regelen met die afspraak?
Ik weet dat modaal geen norm is.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Modaal is geen norm hoorModaal is het inkomen voor het "gemiddelde" gezin. Het gros zit daar onder en die komt ook prima rond.
[..]
Klopt, dat is het ook zeker niet, daarom geven de meeste mensen ook niet veel feetsjes
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer van uit, het wordt redelijk ingewikkeld om de afspraak te verplaatsen
Gaan jullie een mannenmiddagje houden of iets?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Dan wordt het Vinnie en ik dus
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef S95Sedan het volgende:
Ja wat nuttigs doen, alleen al over geld hebben wordt ik chagerijnig van
Tot later
--
Ziet er goed uit myra
Vanavond eten bij en naar de film met Engel en een vriend van haar, morgen naar Essen Motorshowquote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaan jullie een mannenmiddagje houden of iets?
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef Myraela het volgende:
Kijk hoe goed mijn koekjes zijn gelukt.
[ afbeelding ]
Oh leuk, groetjes aan Engel.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanavond eten bij en naar de film met Engel en een vriend van haar, morgen naar Essen Motorshow
Nee ik ga.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady bukt ......bring it on
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee ik ga.
Anders heb ik helemaal geen vreten vandaag!
Precies dit!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef Myraela het volgende:
En over de bring your own feestjes. Ik vind het tof. Ik geef graag feestjes en ik ga graag naar feestjes. Maar je hebt ook mensen die alleen gaan en nooit zelf iets regelen. Gewoon lekker je eigen dingen meenemen. Zeker fijn zodat ik kan drinken wat ik zelf lekker vind.
Eten zou ik wel zelf regelen. Maar als ik voor iedereen likeur zou moeten halen, vind ik het gewoon te duur. En om dingen te kopen die ik zelf niet zou drinken, zoals bier, vind ik ook stom.
Meisje? Leuk meisje? Neukbaar?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg net dit "Hey Peu, jij hier. Long time no see. Heb je ff toegevoegd" op facebook (Heb mijn naam ff vervangen door Peu), maar heb geen idee wie het is
Altijd leukquote:Op donderdag 5 december 2013 13:16 schreef PeuRac het volgende:
Ik krijg net dit "Hey Peu, jij hier. Long time no see. Heb je ff toegevoegd" op facebook (Heb mijn naam ff vervangen door Peu), maar heb geen idee wie het is
Ik doe maar alsof ik het nog weetquote:Op donderdag 5 december 2013 13:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd leukGewoon wat vragen gaan stellen... kom je er zo achter wie het is
Laatst een directrice van mijn oude basisschool, bleek dat ze ook mijn juf is geweest... kon ik me alleen niet meer herinneren![]()
Zij mij wel![]()
![]()
Ja wel joh... wie weet komt er nog wat leuks naar bovenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof ik het nog weetgelukkig gaat die geen anekdotes ophalen
Misschien wel ja, ooitquote:Op donderdag 5 december 2013 13:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja wel joh... wie weet komt er nog wat leuks naar boven
Als ik het wil kijken weet ik nog wel wat adresjesquote:Op donderdag 5 december 2013 13:38 schreef PeuRac het volgende:
In KPD schijnen goede linkjes te staan.
Van t weekend weer naar je scharrel dus?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik het wil kijken weet ik nog wel wat adresjes
Wil het doen
Hier is het nog droogquote:Op donderdag 5 december 2013 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme weer te weinig olie in dat dingstraks lekker in de regen en wind bijvullen
Hoeveel verbruikt die nu?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme weer te weinig olie in dat dingstraks lekker in de regen en wind bijvullen
Moet ik nog even mee contacten, volgens mij zat het er niet in.. weet ff niet zekerquote:Op donderdag 5 december 2013 14:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van t weekend weer naar je scharrel dus?
hmm das niet zo goed...quote:Op donderdag 5 december 2013 14:13 schreef Vinniiee het volgende:
Ik moet 'm nog bijvullen, maar ik schat dat er 1,5L in gaat. Is denk ik 1500km a 2000km geledenquote:
Kan je niet onder een afdak staan ergens? Ga anders naar de ikeaquote:
Ik weet trouwens hoe vervelend dat is met wind erbij.... wilde van de week mijn ruitenwissers bijvullen... waaide alle kanten op behalve in het gatquote:
Uh ja hier hebben we een afdak, maar dan sta je nog vol in de wind. Als ik naar de ikea ga kan ik een half uur extra uit trekkenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan je niet onder een afdak staan ergens? Ga anders naar de ikea
Laatste keer waaide het ook zo hard. Toen had ik geluk dat ik de motorkap niet op mijn kop kreegquote:Op donderdag 5 december 2013 14:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik weet trouwens hoe vervelend dat is met wind erbij.... wilde van de week mijn ruitenwissers bijvullen... waaide alle kanten op behalve in het gat
Ahjoh, dan beginnen Engel en ik wel vast aan de Zuurkool, hoef jij minder op te maken straksquote:Op donderdag 5 december 2013 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uh ja hier hebben we een afdak, maar dan sta je nog vol in de wind. Als ik naar de ikea ga kan ik een half uur extra uit trekken
Zuurkool is mijn lievelingseten, dus mooi nietquote:Op donderdag 5 december 2013 14:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ahjoh, dan beginnen Engel en ik wel vast aan de Zuurkool, hoef jij minder op te maken straks
Hmm, ik ga er goed aan doen om zometeen al te vertrekken zie ik.. Files beginnen nu al +5 minuten vertraging per file aan te gevenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zuurkool is mijn lievelingseten, dus mooi niet
Ik moet even kijken hoe lang het precies rijden isquote:Op donderdag 5 december 2013 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, ik ga er goed aan doen om zometeen al te vertrekken zie ik.. Files beginnen nu al +5 minuten vertraging per file aan te geven
Normaal een uurtje voor mij, maar ik ga er vanuit dat er dikke files komen zometeenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik moet even kijken hoe lang het precies rijden is
Ja dat denk ik ook. Ik moet A12> A30> A1. Gegarandeerd filequote:Op donderdag 5 december 2013 14:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Normaal een uurtje voor mij, maar ik ga er vanuit dat er dikke files komen zometeen
A20, A12, A28quote:Op donderdag 5 december 2013 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook. Ik moet A12> A30> A1. Gegarandeerd file
Olie bijvullen gaat met dit weer nietquote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
Mietjes, er staat bijna geeneens wind en koud is het niet
anwb zegt op mijn route nog geen enkele file.. I'm not so surequote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook zo leuk. Anwb zegt 3 kwartier, klopt geen reet van
En daar kwam je achter nadat je het probeerde?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Olie bijvullen gaat met dit weer niet
Google maps is veel nauwkeurigerquote:Op donderdag 5 december 2013 15:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ook zo leuk. Anwb zegt 3 kwartier, klopt geen reet van
Nee daar kwam ik de vorige keer achterquote:Op donderdag 5 december 2013 15:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En daar kwam je achter nadat je het probeerde?
Dat had ik je zo ook wel kunnen zeggen.
Ah joh, gewoon je auto in de wind zetten. En als je de oliefles op zijn kant houdt, klotst het niet zo.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee daar kwam ik de vorige keer achter
Ik ga toch maar even naar de ikea denk ik
Anders met de wind mee erin gietenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee daar kwam ik de vorige keer achter
Ik ga toch maar even naar de ikea denk ik
Nopequote:Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders met de wind mee erin gieten
Is inmiddels alles nog niet uitverkocht door je daar?
Hoe houd ik dan de oliefles, trechter en motorkap vast?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon je auto in de wind zetten. En als je de oliefles op zijn kant houdt, klotst het niet zo.
Hand, hand, haak?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe houd ik dan de oliefles, trechter en motorkap vast?
Heb je gasveren onder de motorkap? Dan juist in de windrichting zetten. En trechter? Wat is dat?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe houd ik dan de oliefles, trechter en motorkap vast?
Durf te wedden dat mijn klep een stuk steviger staat dan de meestequote:Op donderdag 5 december 2013 15:37 schreef S95Sedan het volgende:
Als je een kutauto hebt waait die open ja
ik moest lachen om die laatste zinquote:Op donderdag 5 december 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Durf te wedden dat mijn klep een stuk steviger staat dan de meeste
Duitse degelijkheid kan jij niet aan tippen iig met je rijstkoker
Maar de vloeistof in het juiste gat krijgen, dat is echt verdomde lastig met dit weer
Die MIquote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@vin: openhouden met je hoofd, dan heb je 1 hand voor de trechter en 1 voor de fles olie
ik zou dat zo doen.. Zo'n hoofd kan best fijn zijn somsquote:
En dat voor een vrouwquote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
@vin: openhouden met je hoofd, dan heb je 1 hand voor de trechter en 1 voor de fles olie
Oh ik geef je geen ongelijk was ook uit eigen ervaringquote:Op donderdag 5 december 2013 15:41 schreef rival het volgende:
[..]
Durf te wedden dat mijn klep een stuk steviger staat dan de meeste
Duitse degelijkheid kan jij niet aan tippen iig met je rijstkoker
Maar de vloeistof in het juiste gat krijgen, dat is echt verdomde lastig met dit weer
zonder auto of rijbewijsquote:Op donderdag 5 december 2013 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat voor een vrouw
[..]
Oh ik geef je geen ongelijk was ook uit eigen ervaring
Ik spoot zo helemaal in de rondte enzoquote:Op donderdag 5 december 2013 15:44 schreef S95Sedan het volgende:
Oh ik geef je geen ongelijk was ook uit eigen ervaring
nou enquote:Op donderdag 5 december 2013 15:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moest lachen om die laatste zin
Knap, dat welquote:
Ik wil het niet weten.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Ik spoot zo helemaal in de rondte enzo
Windvlaag...windvlaag weg... *BAM*quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Binnen nietquote:Op donderdag 5 december 2013 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
En de oliefles heeft niet zo'n uittrekbare tuit, dus moet wel met trechter.
Leuk dat, helemaal als het een rvs is die net schoongemaakt/ingebrand isquote:Op donderdag 5 december 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
een rook dat er vanaf kwam(ruitenwisservloeistof op spuitstuk)
Dat is/was het natuurlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 15:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leuk dat, helemaal als het een rvs is die net schoongemaakt/ingebrand is
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
Er stonden 2 zakken met kadootjes buiten![]()
En J. Is zeiknat
daarom openhouden met je hoofd, en ik benoem toch ook de fles en de trechter? Mij zou het zo wel lukkenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Windvlaag...windvlaag weg... *BAM*
En nee, geen gasveren. En de oliefles heeft niet zo'n uittrekbare tuit, dus moet wel met trechter.
Slappe noodles?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm.. Zo toch eens een beetje aankleden en boodschappen doen.. Heb bijna niks meer in huis.. Geen idee wat ik moet eten
nee, dr werd me net ook al een noodle aangeboden, maar ik ben voor deze week een beetje klaar met de noodlesquote:
Rijst? Ook licht verteerbaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, dr werd me net ook al een noodle aangeboden, maar ik ben voor deze week een beetje klaar met de noodles
ja, dat kwam ook al in me op.. Maar met wat.. Ik heb geen zin om drie kwartier kip te snijden en de gamba's zijn me net wat te duur.. Ik heb wel nog victoriabaars in de vriezer, maar die eet ik het liefst met laos, sereh en sambal, en dat lijkt me dan weer niet verstandigquote:Op donderdag 5 december 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rijst? Ook licht verteerbaar.
Kan wel wat bedenkenquote:Op donderdag 5 december 2013 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hmm.. Zo toch eens een beetje aankleden en boodschappen doen.. Heb bijna niks meer in huis.. Geen idee wat ik moet eten
Voorgesneden kipstukjes?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat kwam ook al in me op.. Maar met wat.. Ik heb geen zin om drie kwartier kip te snijden en de gamba's zijn me net wat te duur.. Ik heb wel nog victoriabaars in de vriezer, maar die eet ik het liefst met laos, sereh en sambal, en dat lijkt me dan weer niet verstandig
kom maar met je suggestiesquote:
die zijn altijd te groot en daar zitten de vieze stukjes nog aan, die moet ik dus altijd nog bijsnijdenquote:
slechte ideeen, jij hebt zequote:Op donderdag 5 december 2013 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
crackertjes, beschuit droog brood. Dat soort dingen
Dat werkt toch als je weinig binnen kan houdenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
slechte ideeen, jij hebt ze
ff uurtje soppen dus!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nou, even een uurtje zitten voor ik naar mn werk mag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |