Oh ik dacht dat je een specifieke toko bedoeldequote:Op donderdag 5 december 2013 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja die in beuningen.. Maar elke stad heeft wel 30.000 toko's
nee, gewoon de tokoquote:Op donderdag 5 december 2013 00:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je een specifieke toko bedoelde
Dat helemaal.quote:
Broodje jam is het gewordenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan kunnen ze je niet optillen? Een beetje man moet dat toch wel kunnen hoor
[..]
Mja had ik ook wel verwacht
ijsblokjes? Brrrr.. Ik hou niet van koud drinken eigenlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 00:26 schreef S95Sedan het volgende:
Echt soms hou ik van mijn koelkast
IJsblokjes
[..]
Dat helemaal.
[..]
Broodje jam is het geworden
Denk ook dat junkfood voorlopig even niet handig is, net na noodles al bijna lopen kotsen
Boel moet toch geblust worden in mn keelquote:Op donderdag 5 december 2013 00:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ijsblokjes? Brrrr.. Ik hou niet van koud drinken eigenlijk![]()
Noodles kotst lekkerder dan brokkerig brood![]()
Ik ben nu ook een noodlesoepje aan het eten
Trustenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Eet smakelink beidenHopelijl geen 2x
En nu ga ik rap naar bed. Trusten
keel blussen, slijten? Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boel moet toch geblust worden in mn keel
Noodles slijt het niet echt van, te zacht
Sowieso geen tijd te kotsen, morgen moet ik beter zijn
trusten pupquote:Op donderdag 5 december 2013 00:32 schreef Vinniiee het volgende:
Eet smakelink beidenHopelijl geen 2x
En nu ga ik rap naar bed. Trusten
Boel staat in de fik hequote:Op donderdag 5 december 2013 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
keel blussen, slijten? Ik snap het niet meer
maagzuur wat omhoog komt ofzo? Ik heb alleen van het gal een beetje keelpijn.. Maar dat is prima met cola te blussenquote:Op donderdag 5 december 2013 00:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boel staat in de fik he
Zo voelt het in iedergeval.
quote:
Dunno, schraal ofzo en enorme dorst maar als ik dus ga drinken last van maag/kotsneigingquote:Op donderdag 5 december 2013 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maagzuur wat omhoog komt ofzo? Ik heb alleen van het gal een beetje keelpijn.. Maar dat is prima met cola te blussen
Avondquote:
lauwe slappe thee al geprobeerd?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dunno, schraal ofzo en enorme dorst maar als ik dus ga drinken last van maag/kotsneiging
[..]
Avond![]()
Gisteren al thee met honing, al weer wat minder sinds.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lauwe slappe thee al geprobeerd?
Jep. Eindelijk in bedquote:
als dat dus helpt, gewoon dat drinken.. Hoe verwijft het ook is om thee te drinkenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gisteren al thee met honing, al weer wat minder sinds.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 5 december 2013 01:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jep. Eindelijk in bed![]()
Ik ga dus lekker slapen. Morgen weer een drukke dag![]()
Slaap lekker
Morgen maar weerquote:Op donderdag 5 december 2013 01:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als dat dus helpt, gewoon dat drinken.. Hoe verwijft het ook is om thee te drinken
Kusje op je plekjesquote:Op donderdag 5 december 2013 07:44 schreef LovelyLady het volgende:
*auw* spierpijn hebben op plekken waarvan je het bestaan niet wist![]()
Thnx....quote:
Geen idee, niet in de woonkamer geweest vanmorgenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thnx....
Mogguh Vinniiee, leven je planten nog ?![]()
Je moet ze wel aandacht geven hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, niet in de woonkamer geweest vanmorgen
Tsss, douchen ontbijten en naar werk.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ze wel aandacht geven hoor.
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tsss, douchen ontbijten en naar werk.
kort maar... ja kortquote:Op donderdag 5 december 2013 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van korte duur want ik ga er weer vandoor
Kinderenquote:Op donderdag 5 december 2013 08:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
Hoe moet dat dan als je ooit een vriendin en/of kinderen krijgt.....
Toedelsquote:Op donderdag 5 december 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter iets dan niets moet je maar denken![]()
Wat een optimistische kijk zegquote:Op donderdag 5 december 2013 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beter iets dan niets moet je maar denken![]()
Dat ik laat begin, betekent ook dat ik dus laat weer thuis ben hequote:Op donderdag 5 december 2013 09:57 schreef rival het volgende:
[..]
onmogelijk, het is nu al 10 uur....
Hoe laat?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat ik laat begin, betekent ook dat ik dus laat weer thuis ben he
Juhquote:
Oh dat is wel klotequote:Op donderdag 5 december 2013 10:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Juh![]()
Maar moet wel. Het komende half jaar sowieso..
Mogguhquote:
En dan vreemd vinden dat je al zo lang droog staatquote:
Niet? Aww crap..quote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan vreemd vinden dat je al zo lang droog staat
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik stop em meestal ergens anders in
Zwaar kutquote:Op donderdag 5 december 2013 10:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoest?
[..]
Hoewel de andere manier ook vaak prima werkt
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zwaar kut![]()
Welke andere manier?
Slaap al de hele week zo goed als niet ivm gezeik om mn opa.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Whats up?
-----
Andere manier [ afbeelding ]
Oh Cock.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je krijgt toch geen vrouw meer zo gek om het op uit te proberen
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:02 schreef S95Sedan het volgende:
Whats up rival, je komt gefrustreerd over de laatste paar dagen.
Volgensmij dikke storingen omdat IEDEREEN alles nu aan het betalen is enzoquote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Grrrmbl!!
Rekeningen betalen wordt zo wel heel moeilijk
Ja fijnquote:Op donderdag 5 december 2013 11:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij dikke storingen omdat IEDEREEN alles nu aan het betalen is enzo
Ojquote:Op donderdag 5 december 2013 11:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaap al de hele week zo goed als niet ivm gezeik om mn opa.
En ik probeer mijn huur over te maken maar de ABN werkt niet mee
Als iemand een opmerking maakt meteen op de man spelenquote:
Mjah, was het maar zo makkelijk!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oj
Kut inderdaad dat soort dingen..![]()
Wat voor mij vaak helpt is met vrienden erover dat soort praten en kijken hoe hun ermee om zouden gaan. En probeer het een beetje los te laten ookal is dat moeilijk al is het maar voor jezelf
Dat doe ik net bij Joof. waar doe ik dat meer?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:09 schreef S95Sedan het volgende:
Als iemand een opmerking maakt meteen op de man spelen
Heb je wat te compenseren ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |