Jazeker, luisterpiet was snel klaar met jou!quote:Op donderdag 5 december 2013 08:24 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]Hij is voor mij
Enneh, tja euh... ik dacht altijd dat ik mijn seksuele obsessie met Justin Bieber wel redelijk geheim had weten te houden, maar kennelijk is het dan toch waar dat echt alles in het grote boek van de Sint staat![]()
[ afbeelding ]
Dus als ik in het weekend niet op fok ben, weten jullie waarom het is![]()
![]()
Dank u Sinterklaasiejj![]()
Dank u Sinterklaasje!quote:Op donderdag 5 december 2013 09:15 schreef MIOWZ het volgende:
[..]Ik heb een berichtje van sinterklaas mogen ontvangen. De code is correct en de volgorde moet zijn EHEFD
De code die je tot nu toe hebt is dus DIGI-EHEFD
Nog 2 groepjes te gaan vanaf 12 uur 2 nieuwe hints om de code compleet te maken
Ik denk dat een aantal mensen dit topic gewoon zijn vergetenquote:Op donderdag 5 december 2013 13:06 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
Die OPmaar goed ik zag dat er best nog wel veel mensen iets moeten maken
Dan verlengen we het gewoon tot kerst!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik denk dat een aantal mensen dit topic gewoon zijn vergetenWat best lullig is voor de mensen die zij getrokken hebben, die zelf wel wat voor een ander hebben gemaakt
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dan verlengen we het gewoon tot kerst!
Opgeven = Meedoen!
Prima idee.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:19 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dan verlengen we het gewoon tot kerst!
Opgeven = Meedoen!
Je kan ook mee in de zak van de kerstman hoor!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef Klojo120 het volgende:
Geeft mij ook wat meer tijd wat ben ik toch een belhamel en een luie donder en een mislukte ts
Stonersquote:Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef Klojo120 het volgende:
Geeft mij ook wat meer tijd wat ben ik toch een belhamel en een luie donder en een mislukte ts
Alles wat binnen een week arriveert is nog een verlate Sinterklaas surprise, alles wat daarna nog binnen komt is gewoon alvast voor kerstquote:Op donderdag 5 december 2013 13:39 schreef Roburtt het volgende:
Maar als het dan voor kerst is klopt er geen tering meer van alles van m'n ding
/care
Ik zie net dat de laatste hint op de website staat. Succesquote:Op donderdag 5 december 2013 13:09 schreef SpacyColours het volgende:
[..]
Dank u Sinterklaasje!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom moet dat? Men ziet hem toch wel verschijnen?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ey kan ook in de OP dat ik met kerst mijn kado verstuur?
Omdat ik het chiller vind als er een lijstje is met mensen die het na 5 December doen..quote:Op donderdag 5 december 2013 16:09 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Men ziet hem toch wel verschijnen?
Met kerst ????quote:Op donderdag 5 december 2013 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ey kan ook in de OP dat ik met kerst mijn kado verstuur?
Hoe handig is een gezamelijke kloon voor dit soort gelegenhedenquote:
Godverquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:02 schreef SinterONZ het volgende:
[..]
Hoe handig is een gezamelijke kloon voor dit soort gelegenheden![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |