SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Lycaon was in de Griekse mythologie de koning van Arcadië die Zeus een van zijn kinderen, namelijk Arcas, als eten aanbood. Als straf veranderde Zeus Lycaon in een wolf. Van dit verhaal stamt het verhaal van weerwolven."
yolo.quote:
De algehele consensus is dat cryptsy ruk is. Traag, orders die niet doorkomen, vanalles. Probeer anders bter.comquote:Op donderdag 5 december 2013 00:09 schreef Fatality het volgende:
Mensen ervaring met Cryptsy? Zit nu op BTC-e, maar er op cryptsy zitten een aantal tropischer coin-soorten om uit te proberen.
Als je vriend 40 BTC heeft (herintraderquote:Op woensdag 4 december 2013 23:37 schreef wfoes1989 het volgende:
Even een vraagje, een vriend van mij heeft ongeveer 40 bitcoins.. hij wilt zich graag verdiepen in het creëren van pumps in de kleinere altcoins op bijvoorbeeld cryptsy. Weet iemand hoe je dit werkelijk doet, is het gewoon achter elkaar opkopen van een aantal sellorders en dan zelf een sellorder plaatsen iets lager dan de huidige koers? Of heb je ook grote partij coins nodig om het orderbook overhoop te gooien met grote buyorders die je langzaam gaat verhogen? Kan iemand (misschien Magnet) hier meer over vertellen? Laatst (2 december) is er iemand geweest op cryptsy die elke coin zowat even de lucht in liet vliegen, hoe doet zo iemand dit?
Als hij slim was zou hij het forum moeten gebruiken om mensen te rally'en voor een pump n dump meer nietquote:Op donderdag 5 december 2013 00:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Als je vriend 40 BTC heeft (herintraderof veel geld erin gestoken??), zou hij <5 coins + moeten investeren/ zoeken op korte termijn om zijn kennis in de huidige situatie omtrend BTC te begrijpen.
pm me ff en spreek andere FOKkers zoals mods en actieve leden aan
Hij moet gewoon in eens voor bijvoorbeeld 40 BTC iets kopen. Deze schiet dan wat omhoog. Mensen zien dat en kopen ook. Dan verkoopt hij het weer.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:12 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als hij slim was zou hij het forum moeten gebruiken om mensen te rally'en voor een pump n dump meer niet
Een rally met 40 BTC??quote:Op donderdag 5 december 2013 00:12 schreef lf2 het volgende:
[..]
Als hij slim was zou hij het forum moeten gebruiken om mensen te rally'en voor een pump n dump meer niet
Volgens mij zijn er al genoeg pump en dump groepen en zie dat ze maar kleine marges halen..quote:Op donderdag 5 december 2013 00:12 schreef lf2 het volgende:
Is dit niet risicovol met zo`n partij bitcoins? stel, een hele kleine altcoin op cryptsy met marketcap van 10 bitcoin moet dan toch met 3 a 4 bitcoins flink omhoog te drijven zijn door sellorders op te kopen en dan verkooporder onder de koers zetten, of is crypsty zo traag en te weinig volume dat de kans groot is dat de order niet gepakt word?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:13 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hij moet gewoon in eens voor bijvoorbeeld 40 BTC iets kopen. Deze schiet dan wat omhoog. Mensen zien dat en kopen ook. Dan verkoopt hij het weer.
Zou het niet weten met cryptsy.quote:Op donderdag 5 december 2013 00:33 schreef wfoes1989 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er al genoeg pump en dump groepen en zie dat ze maar kleine marges halen..
[..]
Is dit niet risicovol met zo`n partij bitcoins? stel, een hele kleine altcoin op cryptsy met marketcap van 10 bitcoin moet dan toch met 3 a 4 bitcoins flink omhoog te drijven zijn door sellorders op te kopen en dan verkooporder onder de koers zetten, of is crypsty zo traag en te weinig volume dat de kans groot is dat de order niet gepakt word?
top was 0.0098quote:Op donderdag 5 december 2013 00:55 schreef roislecxe het volgende:
Your order #77141173 (sell 229.84 NMC @ 0.01009) filled completely.
Hoe?quote:Op donderdag 5 december 2013 00:55 schreef roislecxe het volgende:
Your order #77141173 (sell 229.84 NMC @ 0.01009) filled completely.
bam
Wat mine je?quote:Op donderdag 5 december 2013 01:03 schreef Maxbet het volgende:
Uur geleden de miner uitgezet omdat ik andere dingen ging doen op de PC, kom ik er net echter dat de fans nog steeds op 100% stonden.
Begin te wennen aan die stofzuiger naast me, had niet eens de headset op.
Momenteel BBQ, zocht een leuke coin waarvan je er nog wat kon minen om mee te spelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:05 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Wat mine je?
En hoeveel per dag?
LTC/USD sell 11.3458 LTC 40.7 USD 461.77406 USD 05.12.13 04:26quote:Op donderdag 5 december 2013 01:26 schreef roislecxe het volgende:
In op 40.0, uit op 40.9. Jeuj, weer 0.9 van mn verlies af
Mooiquote:Op donderdag 5 december 2013 01:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
LTC/USD sell 11.3458 LTC 40.7 USD 461.77406 USD 05.12.13 04:26
LTC/USD buy 11.3685 LTC 39.7 USD 451.32945 USD
Ik koop weer op 39.3quote:Op donderdag 5 december 2013 01:45 schreef roislecxe het volgende:
Stiekem nog een grove daling aan het worden.
BTC gaat lekker doorstijgen de komende dagen. Neil Armstrong zet zijn schip veilig neer op 1400-1500quote:Op donderdag 5 december 2013 02:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha had ik maar een buyorder op 1017 staan
Deze stijging ook erin? Deze is de moeite wel aardig waard.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 5 december 2013 02:23 schreef roislecxe het volgende:
Buy order op 1020 gezet voor het geval dat
Extreme verkopen beginnen bij 1020 of lager.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou beter zijn als je een bepaalde range kan opgeven. Dus 1020-1025 buy order. Stel dat die de 1022 raakt dan heb je hem net niet laat maar zeggen.
Stout jij, heel stout. 1022 dus.quote:Op donderdag 5 december 2013 02:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Het zou beter zijn als je een bepaalde range kan opgeven. Dus 1020-1025 buy order. Stel dat die de 1022 raakt dan heb je hem net niet laat maar zeggen.
BTC gaat helemaal loos hoor...quote:Op donderdag 5 december 2013 02:41 schreef Mortaxx het volgende:
Your order #77183092 (buy 0.82738762 BTC @ 1020) filled completely.
Hmmmm
Hij moet een keer weer terug omhoog... Als we nou precies wisten wanneer....quote:Op donderdag 5 december 2013 02:55 schreef Mortaxx het volgende:
Dacht slim te zijn en weer op 1020 te kopen:')
Ha aangepast naar 1059 en hij is eruitquote:Op donderdag 5 december 2013 02:58 schreef Mortaxx het volgende:
Verkooporder op 1049. Ga weer m'n bed in
Kocht op 39.9quote:Op donderdag 5 december 2013 03:04 schreef tralalala het volgende:
LTC ook weer verkocht op 39.8, vertrouw het niet echt.
Netjes hoor. Hier moet ik nog een beetje leren volgens mijquote:Op donderdag 5 december 2013 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
65 dollar verdiend met deze btc ritjesHeb nu kooporder staan voor 1036. De afgelopen drie keer dat ik in bed ging liggen werd die gelijk geraakt
Oh en LTS op 39.3 gekocht. Mogen voor 40.9 weg
Je kooporder is alweer binnenquote:Op donderdag 5 december 2013 03:11 schreef Mortaxx het volgende:
65 dollar verdiend met deze btc ritjesHeb nu kooporder staan voor 1036. De afgelopen drie keer dat ik in bed ging liggen werd die gelijk geraakt
Oh en LTS op 39.3 gekocht. Mogen voor 40.9 weg
Ha ja, mogen voor 1059 weer weg. Oh LTCquote:
Die kooporder was wel bizar hoor. Vrijwel exact die 1036.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ha ja, mogen voor 1059 weer weg. Oh LTCwat is dit, mijn planning was morgen de 48 te halen en dan in het weekend weer stijl omlaag
Ik snap er ook niet veel van. Als de koers op 1060 staat, en dan op 1010 gaan verkopen ofzo...quote:Op donderdag 5 december 2013 03:34 schreef tralalala het volgende:
Buy 7.09417522 BTC (-0.2%) from order #77233259 by price 1039 USD
Zag het een beetje laat en had geen buy order ingesteld.![]()
Maar wtf gebeurt er nou telkens? Iemand die snel van zijn munten af wil en dus elke keer verkoopt, weer op laat lopen en vervolgen weer verkoopt?
Ik zie het morgen wel weer denk. Geen orders, geen buys, en nergens zit op het moment geld in.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:37 schreef tralalala het volgende:
Als dit zo door gaat wordt die $35 buy order op LTC ook nog wel vervult straks.
Goede posts in dat topic over hoe om te gaan met banken en Bitcoin.quote:Op donderdag 5 december 2013 03:58 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=249.20
"It looks like we're in the middle of our first Bitcoin Bubble. Price today went from 0.8 US cents to 1.4 US cents"
Eventjes deze op 7 dagen zetten, zo te zien zaterdag ingezet, zondag doorgezet.quote:Op donderdag 5 december 2013 06:26 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Goodmorning,
Wanneer was die daling/crash nou ook al weer vorige week? Was dat donderdag of vrijdag begonnen ?
Okee top, thanks.quote:Op donderdag 5 december 2013 06:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eventjes deze op 7 dagen zetten, zo te zien zaterdag ingezet, zondag doorgezet.
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD
Goede zaak.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:56 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
http://mobiel.nu.nl/tech/(...)kt-in-duitsland.html
quote:Los van de fraudeurs in Duitsland zijn in China ook drie mensen gearresteerd voor fraude met bitcoins. Volgens het staatspersbureau Xinhua beheerden de verdachten een platform voor de handel met het digitale geld. Het platform, genaamd GBL, werd in oktober plots gesloten en de verdachten gingen er met de inleg van investeerders vandoor.
Dat!quote:
Standaard disclaimer op van toepassing, mocht je geld verliezen ik weet niks van niks.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat!
Buy order op NMC en op PPC… We zullen zien..
ik voel het aan mn water, dit gaat m worden.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Standaard disclaimer op van toepassing, mocht je geld verliezen ik weet niks van niks.
Wanneer slaap jij?quote:Op donderdag 5 december 2013 08:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Standaard disclaimer op van toepassing, mocht je geld verliezen ik weet niks van niks.
Baby's ook. En mijn kat.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:30 schreef Ticootje het volgende:
Slapen
Dat doen zieken en bejaarden.
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:30 schreef Ticootje het volgende:
Slapen
Dat doen zieken en bejaarden.
Welke baby's?quote:
Meer investerenquote:Op donderdag 5 december 2013 08:39 schreef Ticootje het volgende:
Maar eigenlijk had ik wel verwacht dat ik nu zo beetje onwijs rijk zou zijn, valt een beetje tegen dit.
Geen gelden..quote:
Pump gevolgd door panic sell incl kleine correctie.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:41 schreef Ticootje het volgende:
Kan iemand uitleggen wat er is gebeurd bij die hele grote lont?
[ afbeelding ]
Ik had mn sell order op 25.8 (bots), maar als ik echt de grafiek kijk is die er niet echt op gekomen, maar wat is er in dat halve uurtje gebeurd? Meer coins hebben het… Pumps?
nou mooi dat ik mn sell gewoon vast had staan…quote:Op donderdag 5 december 2013 08:45 schreef knep het volgende:
[..]
Pump gevolgd door panic sell incl kleine correctie.
Ja maar dat is toch al een tijdje.?quote:
Hij schommelt wel tussen steeds dezelfde waarden…quote:Op donderdag 5 december 2013 09:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Die ppc.. Precies wat scorpie zei. Echt trekken aan een dood paard.
Denk je ook aan transactiekosten.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hij schommelt wel tussen steeds dezelfde waarden…
Dus proberen inkopen op 5.8 en verkopen op 6.1...
stel je koopt er 100… ben je 580 kwijt.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:07 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Denk je ook aan transactiekosten.
Ja leuk, maar zodra je dat ziet ben je al te laat.quote:
Jip en gaat alweer naar beneden.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:12 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja leuk, maar zodra je dat ziet ben je al te laat.
er waren hoogtes en dalen.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:15 schreef lf2 het volgende:
vannacht alles verkocht, samenvatting van vannacht ?
LTC zit lekekr in een drop.. als je geduld hebt misschien even wachten en dan LTC kopenquote:
Oh nice! Via wat doe jij die buy orders?quote:Op donderdag 5 december 2013 09:27 schreef WvdL het volgende:
[..]
LTC zit lekekr in een drop.. als je geduld hebt misschien even wachten en dan LTC kopenik heb buy orders op 35
ik zit op BTC-e trader.. daar kun je buy/sell order zetten door bij een opdracht de value aan te passen naar jouw gewenste bedragquote:Op donderdag 5 december 2013 09:27 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh nice! Via wat doe jij die buy orders?
Was dat maar zo. Das tenminste goed pruimen.quote:
Wacht, ik kijk ff.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:30 schreef lf2 het volgende:
ja maar wnr moet je instappen...wanneer is goedkoop goedkoop
De hammmmmmmm vraag
Ja dat zegt idd wel ietsquote:Op donderdag 5 december 2013 09:32 schreef SosuaCafe het volgende:
http://bitcoinwisdom.com/markets/okcoin/ltccny
Dat was echt het hoogte punt van de afgelope week. zit hele week al rond 8-8.5.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Arme arme NMC… En arme ik die dacht dat op 9.3 instappen al laag was
hoogte punt lag hoger, dus ik dacht, dat ie wel weer meer ging stijgen na die kleine correctie.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:34 schreef WvdL het volgende:
[..]
Dat was echt het hoogte punt van de afgelope week. zit hele week al rond 8-8.5.
http://my-btc.info/bitcoin_analysis.phpquote:Op donderdag 5 december 2013 09:34 schreef lf2 het volgende:
zo ltc krijgt klappen
we moeten echt even analyseren want dit gebeurd steeds weer daarom vroeg ik gisteren weet iemand of ik alle data in excel kan krijgen
Tof tnx!quote:Op donderdag 5 december 2013 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
http://my-btc.info/bitcoin_analysis.php
Voor btc
Oh…quote:Op donderdag 5 december 2013 09:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
Data klopt niet hij sprong 5 dollar omhoog en weer 6 dollar omlaag :\
bitstamp nuquote:Op donderdag 5 december 2013 09:43 schreef Tourniquet het volgende:
Wat was dat voor dump opeens? Iemand gezien hoeveel coins en op elke exchange het begon?
[ afbeelding ]
Zag helaas net te laat maar de prijs op bitstamp ging van 44 naar 34quote:Op donderdag 5 december 2013 09:43 schreef Tourniquet het volgende:
Wat was dat voor dump opeens? Iemand gezien hoeveel coins en op elke exchange het begon?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |