Dat dacht ik ook op 0.0009 en op 0.0008, op 0.00075 verkochtquote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef knep het volgende:
Je zou zeggen dat dit een goed moment is om FTC te nemen.
Maar ja.
De aandacht op FTC is verdwenen maar heeft wel toekomst als de studenten in Oxford maar blijven door-innoveren en zuipen in hun FTC-kroegenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef ABombali het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op 0.0009 en op 0.0008, op 0.00075 verkocht
Tja, die 4....quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Koers NMC 0,00899, verkooporder staat op 0,00902
Jahoor, verkooporder is al vervuldquote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Tja, die 4....
Walls gaan snel weg!
Goede keuze.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef gelly het volgende:
Ik heb het gevoel dat elke investering die ik nu doe morgenvroeg verdwenen is.. Dan er maar even een nachtje over slapen.
Pump-actie, te gevaarlijk om nu nog in te stappen, of je moet een echte dare-devil zijn en je nachtrust wilen opgeven...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
Oh crap, zag het te laat met NMC, ga nu niet meer instappen.
Doe eens gek, ik volg je.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef gelly het volgende:
Heb toch maar een buy gezet rond de $35/LTC, voor het geval het een freaknacht wordt.
Goeie actie. Hypernerveuziteit op de koersen en de Peking Ducks kunnen weer hele andere plannen hebben vannacht.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Maxbet het volgende:
Ik ga eens even wat TV kijken ofzo, even rust van constant Fok/Reddit/Bitcoinity
Je hebt een hoop lemmings nodig die je volgen. Natuurlijk kan je met veel coins de prijs langzaam aan omhoog drukken maar in de meeste gevallen zal je er nooit meer uithalen dan dat je er in stopt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:37 schreef wfoes1989 het volgende:
Even een vraagje, een vriend van mij heeft ongeveer 40 bitcoins.. hij wilt zich graag verdiepen in het creëren van pumps in de kleinere altcoins op bijvoorbeeld cryptsy. Weet iemand hoe je dit werkelijk doet, is het gewoon achter elkaar opkopen van een aantal sellorders en dan zelf een sellorder plaatsen iets lager dan de huidige koers? Of heb je ook grote partij coins nodig om het orderbook overhoop te gooien met grote buyorders die je langzaam gaat verhogen? Kan iemand (misschien Magnet) hier meer over vertellen? Laatst (2 december) is er iemand geweest op cryptsy die elke coin zowat even de lucht in liet vliegen, hoe doet zo iemand dit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |