SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarop kijk je Arsenal dan ?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:32 schreef alors het volgende:
Okay ik geloof het wel, ik ga naar United schakelen voor leedvermaak
Giggsy moet en zal die 100 wedstrijden spelen, ook al kan hij het niet meer bijbenen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Giggs een hele wedstrijd laten spelen..
Is die Schot soms een halve gek ?
Zie het wel zo zijn dat Giggs daar de baas is ipv die Schotquote:Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Giggsy moet en zal die 100 wedstrijden spelen, ook al kan hij het niet meer bijbenen.
Ja volgens mij is het ook de bedoeling dat Giggs daar trainer wordt uiteindelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zie het wel zo zijn dat Giggs daar de baas is ipv die Schot
Is die al. Moyes is Michel Jansenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef alors het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het ook de bedoeling dat Giggs daar trainer wordt uiteindelijk
100 wedstrijden?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
Giggsy moet en zal die 100 wedstrijden spelen, ook al kan hij het niet meer bijbenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |