niks mis meequote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Korten mouwen en dan handschoenen dragen![]()
Kroaten
Misschien vind je het spelen met lange mouwen kut maar worden je klauwen koud. Tjaah dan heb je maar 1 optie.quote:
Die hommo kan er niks van.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij hebt echt een intense hekel aan die gast he?
Tegen PSV viel hij prima in als verbinding tussen verdediging en "aanval". Verder is het niet zo best, maar dan spelen we ook met 2 controleurs en das ook niet ideaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe is De Kamps tot nu toe? Die gast kon er helemaal niks van in Jong Ajax
is het toch ookquote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
41212 serie A team, Wally en Leite in de spits en dan als teamnaam 'hybrid''
En dan geen skills doen?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
41212 serie A team, Wally en Leite in de spits en dan als teamnaam 'hybrid''
scoop turn.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
drie keer raden welke knoppencombinatie
Borgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef DannyDeko het volgende:
Wie kan me nog een leuke serie aanraden??
Sons of Anarchy.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef DannyDeko het volgende:
Wie kan me nog een leuke serie aanraden??
Wat dan ? Welke bingoquote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef Freire het volgende:
Unibet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Had nog 11 euro op mijn account staan, een vriend zei dat je met bingo best een grote winkans had
[ afbeelding ]
gr gr
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |