Hahaha man utd gaat geen CL halenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
Welbeck.
Nooit meer laten spelen die kneus.
Oviedo. Bryan Oviedo.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
Welbeck.
Nooit meer laten spelen die kneus.
Jawel, want de winnaar CL wordt automatisch geplaatst, dat zou jij als Chelsea-fan moeten weten.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahaha man utd gaat geen CL halen
Man Utd CL winnenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jawel, want de winnaar CL wordt automatisch geplaatst, dat zou jij als Chelsea-fan moeten weten.
Ik geef Moyes trouwens gewoon 4 jaar de tijd om een prijs te pakken. Ferguson won in het begin ook geen flikker, hij mag United lekker vormen naar hoe hij het wil.
mooie soloquote:
ziek totw weer als ze dit mee gaan tellenquote:
Iedereen ofwat ?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
yesyesyesyesyesyes vanaf januari meer stufi![]()
![]()
geen idee, staat op mijn DUO bij betalingen. Ik denk het wel trouwens, want ik heb gewoon standaardbeursquote:
Nice, inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen idee, staat op mijn DUO bij betalingen. Ik denk het wel trouwens, want ik heb gewoon standaardbeurs
?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Korten mouwen en dan handschoenen dragen![]()
Kroaten
niks mis meequote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Korten mouwen en dan handschoenen dragen![]()
Kroaten
Misschien vind je het spelen met lange mouwen kut maar worden je klauwen koud. Tjaah dan heb je maar 1 optie.quote:
Die hommo kan er niks van.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Jij hebt echt een intense hekel aan die gast he?
Tegen PSV viel hij prima in als verbinding tussen verdediging en "aanval". Verder is het niet zo best, maar dan spelen we ook met 2 controleurs en das ook niet ideaal.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoe is De Kamps tot nu toe? Die gast kon er helemaal niks van in Jong Ajax
is het toch ookquote:Op woensdag 4 december 2013 23:01 schreef Dudeweiser het volgende:
41212 serie A team, Wally en Leite in de spits en dan als teamnaam 'hybrid''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |