Oh dacht dat het eenmalig wasquote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef BDIL het volgende:
[..]
Was al eerder ook toch ? Smookz zat er nog op
Hahaha man utd gaat geen CL halenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
Welbeck.
Nooit meer laten spelen die kneus.
Oviedo. Bryan Oviedo.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:41 schreef TBakkert het volgende:
Welbeck.
Nooit meer laten spelen die kneus.
Jawel, want de winnaar CL wordt automatisch geplaatst, dat zou jij als Chelsea-fan moeten weten.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hahaha man utd gaat geen CL halen
Man Utd CL winnenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Jawel, want de winnaar CL wordt automatisch geplaatst, dat zou jij als Chelsea-fan moeten weten.
Ik geef Moyes trouwens gewoon 4 jaar de tijd om een prijs te pakken. Ferguson won in het begin ook geen flikker, hij mag United lekker vormen naar hoe hij het wil.
mooie soloquote:
ziek totw weer als ze dit mee gaan tellenquote:
Iedereen ofwat ?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef Dudeweiser het volgende:
yesyesyesyesyesyes vanaf januari meer stufi![]()
![]()
geen idee, staat op mijn DUO bij betalingen. Ik denk het wel trouwens, want ik heb gewoon standaardbeursquote:
Nice, inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen idee, staat op mijn DUO bij betalingen. Ik denk het wel trouwens, want ik heb gewoon standaardbeurs
?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
Korten mouwen en dan handschoenen dragen![]()
Kroaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |