Ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:51 schreef Zaktabak het volgende:
Zijn er nog topics te vinden op FOK! van 11 september 2001?
Thanks, ik heb deze gevonden. NWS / Vliegtuigen boren zich in beide torens WTC NYCquote:
waarom zou jequote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus thanks man, ziet er wel overtuigend uit die site. Ik voel me hier toch niet zo gemakkelijk bij.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:02 schreef BeachBoyBert het volgende:
de maanlanding was overigens gewoon een reclamestunt van de HEMA.
ik zou zeggen, kom maar op met het daadwerkelijke bewijs danquote:Op donderdag 5 december 2013 18:02 schreef JaJammerJan het volgende:
ep neemt namelijk ook klakkeloos het officiële verhaal van 'experts' over zonder verstand te hebben van de zaken waar ze nou over praten.
Gast, ik mag toch zo hopen dat je een relkoon bent.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:03 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
die je persoonlijk kent? familie van je broef van je neef van je dit van je dat? wat zijn hun namen? ze staan immers toch op de slachtoffer lijst?
ik zou zeggen, kom maar op met het daadwerkelijke bewijs danquote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
publieke goedkeuring als er een ding is wat ze van vietnam hebben geleerd is dat ze het volk achter ze moeten hebben
[..]
je maakt de klassieke denk fout dat er 3000 mensen zijn omgekomen
er is GEEN EEN persoon omgekomen bij 9/11, allemaal vicsims
Laat maar joh, het is gewoon weer zo'n PVVér die onder een allochtonen-naam op fora de meest idiote dingen post om de allochtonenhaat aan te wakkeren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik zou zeggen, kom maar op met het daadwerkelijke bewijs danPost eens wat bewijs op ACADEMISCH niveau. Geen youtube gifs, wat je maar moet aannemen op basis van een leap of faith. Gewoon ECHT bewijs.
nja, ergens heb je gelijk inderdaad. Met mensen die niet vanuit logica en ratio denken, kun je niet discussiëren op basis van dat gene van waar zij uit sowieso niet beredeneren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat maar joh, het is gewoon weer zo'n PVVér die onder een allochtonen-naam op fora de meest idiote dingen post om de allochtonenhaat aan te wakkeren.
"zie je wel, zo denken ze allemaal die buitenlanders"
''ik probeer indruk te maken met mijn dure woordjes''quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef AhmedJaret het volgende:
ik snap niet dat er nog geen kamervragen zijn geweest over de validiteit van 9/11 en de grote hoax er om heen
voor jaren is het legaal geweest om in Nederland om collectes en inzamelingen te doen voor bijvoorbeeld de brandweermannen en dergelijke van 9/11 terwijl al duizend keer is aangetoond dat 9/11 een grote vicsim was met gecontroleerde demolities en bewerkte videos, wanneer worden die mensen berecht voor fraude?
ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die nog denken dat 9/11 echt gebeurd is dat ze bv met standy mesjes 3 vliegtuigen hebben gekaapt
dat ze nog durven te kijken naar de gepixelde mensen van 7 meter die uit ramen springen
van torens die ontploffen voordat ze geraakt worden door vliegtuigen
van audio fragmenten die letterlijk gecopy paste zijn over verschillende video fragmenten
van "slachtoffers" waarvan de nabestaande één foto hebben die zodanig van lage kwaliteit is
of als er meer fotos zijn, dat ALLE slachtoffers in dezelfde houding/positie staan als een eerdere foto
dat ze denken dat nabestaanden met ladders muren hebben beplakt met "MISSING" posters DIRECT de volgende dag alsof ze verwachten dat ze "gevonden" worden
iedereen die rationeel naar dit hele verhaal kijkt kan toch ook niet anders dan zeggen ";') wtf dat mensen denken dat dit echt is"
of zitten er ook zulke mensen hier? reageren hoef je niet ga je diep schamen
Dat zou evt allemaal nog geplanned kunnen zijn, weet ik het. Maar om hier keihard te verkondigen dat er niemand dood is gegaan is gewoon pure bullshit.quote:
mooie namen manquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gast, ik mag toch zo hopen dat je een relkoon bent.
List of World Trade Center Victims (not including plane crews or passengers)"quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:15 schreef AhmedJaret het volgende:
http://www.foxnews.com/st(...)s-from-sept-11-2001/
de enige domheid zit hem in de naieviteit hier en volhouding dat de media altijd waarheid spreektquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:37 schreef hottentot het volgende:
Mensen die 9/11 ontkennen zijn wat mij betreft domme verraders, die mogen ze van mij opknopen.
De meerderheid van de mensen vind jou een drammende geestelijk achtergestelde klootzak.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
de enige domheid zit hem in de naieviteit hier en volhouding dat de media altijd waarheid spreekt
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:45 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
de enige domheid zit hem in de naieviteit hier en volhouding dat de media altijd waarheid spreekt
respectloos ten ozichte van watquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:08 schreef BlauweTijger het volgende:
TSAhmed
Jaret
![]()
Hou toch op man. Respectloze hond.
Omdat de moderators allemaal joden zijn?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:33 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat dit soort topics mogen bestaan terwijl holocaustontkenners een ban krijgen.
wut?:')quote:Op woensdag 4 december 2013 22:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
amerika heeft het met reden gefaked maar er waren geen vliegtuigen of doden
omdat de Zionisten door lobbyen en haar rijke invloeden het zover hebben gekregen dat het ontkennen van de holocaust strafbaar is op basis van discriminatieverbodquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:33 schreef DrDentz het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat dit soort topics mogen bestaan terwijl holocaustontkenners een ban krijgen.
Uh?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
omdat de Zionisten door lobbyen en haar rijke invloeden het zover hebben gekregen dat het ontkennen van de holocaust strafbaar is op basis van discriminatieverbod
ik neem FOK! niks kwalijk ze dienen zicht te houden aan de Nederlandse wet
de daadwerkelijke kwaaddoeners zijn de Zionisten die onze regering toendertijd op de knieën heeft gekregen met wat duiten, bluf en veel beloftes
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
omdat de Zionisten door lobbyen en haar rijke invloeden het zover hebben gekregen dat het ontkennen van de holocaust strafbaar is op basis van discriminatieverbod
de daadwerkelijke kwaaddoeners zijn de Zionisten die onze regering toendertijd op de knieën heeft gekregen met wat duiten, bluf en veel beloftes
Holy shitquote:Op donderdag 5 december 2013 21:40 schreef IrCute het volgende:
TS is een achterlijke mongool. Neef van mijn vriend is tijdens 911 omgekomen. Oh maar wacht, mijn vriend zit ook in het complot natuurlijk. Of misschien heeft de amerikaanse overheid hem wel gekidnapt en vermoord.
De theorie van de maanlanding is ook freaky. Goede aanwijzingen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bush zat er wel inderdaad als de kippen bovenop. Onaangedaan, bijna tevreden, rustig verkondigde hij dat hij nu los ging op de rest van de wereld. Het mandaat was gemaakt.
Zo zijn er bijvoorbeeld ook genoeg aanwijzingen dat de maanlandingen nooit hebben plaatsgevonden.
Er zijn zelfs theorieën die stellen dat de maan niet bestaat.quote:Op maandag 9 december 2013 08:56 schreef richolio het volgende:
[..]
De theorie van de maanlanding is ook freaky. Goede aanwijzingen.
Maar wacht, ts impliceert dus dat er uberhaupt nooit vliegtuigen waren?
Omg je kunt 100.000 dollar verdienen door te bewijzen dat de maan bestaat.. uuhmm...quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er zijn zelfs theorieën die stellen dat de maan niet bestaat.
http://www.revisionism.nl/Moon/
Beetje weinig inderdaad, ik wilde net in een ruimteschip stappen en met een camera filmen hoe ik er dichterbij kom. Dan is die 100000 dollar natuurlijk niet genoeg, mijn ruimteschip loopt natuurlijk niet op water he.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:36 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Omg je kunt 100.000 dollar verdienen door te bewijzen dat de maan bestaat.. uuhmm...
Die staan er niet, omdat ze apart vermeld staan. Op dezelfde pagina. Gewoon onder de lijst 'algemene' slachtoffers, geordend op vlucht.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:31 schreef OEM het volgende:
[..]
List of World Trade Center Victims (not including plane crews or passengers)"
Waarom zou dat er staan? Omdat er geen vliegtuigen waren natuurlijk. Ik ben overtuigd.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:17 schreef Kiid het volgende:
De twee torens staan er niet meer dus iets in mij zegt dat het toch wel gebeurt is
Ja, maar goed, TS is zo'n type dat wel rezzzekt eist maar verder echt te onaangepast is om in een beschaafde samenleving te kunnen functioneren.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:31 schreef capricia het volgende:
Vind die ontkenning best wel disrespectvol voor de slachtoffers.
Denk je dat de holocaust een hoax is?quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:46 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
Tering, dit staat vol fouten en is onleesbaar.... Lees eens iets door voordat je op invoeren drukt...quote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef deadprez het volgende:
Heb onderzoek gedaan naar de vrijmetselaars ze zijn niet zo braaf als het lijkt.
Als je denkt dat je zomaar hun logo's in komt dan heb je het fout je moet het wachtwoord kennen.
Vrijmetselaars werken aan hun steen die steen geeft aan dat je werk nog niet voltooit hebt.
Die steen symboliseert hun eigen waar ze aan werken.
Iedereen kan de vrijmetselaars ook al ben je een moslim,Christ of hindoe.
Want iedereen kan de arritect van het universum vrij in vullen. Zeggen ze. Het raar is dat een vrijmetselaars tempel precies hetzelfde is gebouwd als de tempel van solomon's tempel. De vrijmetselaars kom van de tempeliers af. De tempeliers zijn de grondleggers van de vrijmetselaars. Hun symboliek is ook gebaseerd op de Faro's. Maar de vrijmetselaar zeggen ook dat ze zelf een christus kunt worden. Is het niet raar dat je zelf een christus kunt worden want Jezus is een profeet. Ook wel een getuig die over god praat. Dus bij vrijmetselaars kun je zelf een god worden komen. Wie beschouwen zich zelf ook als goden de illuminatie. Die zegen wij zijn de verlichters wij komen jullie reden van het kwaad terwijl ze zelf het kwaad zijn. Maar eigenlijk is vrijmetselaar het zelfde zijn als de illuminatie. Het grote verschil is dat de illuminatie wel toegeven dat ze in satan geloven en de vrijmetselaars geven dat niet toe hoe wel ze er wel in geloven. Het valt ook op dat de vrijmetselaars een grote rol spelen bij de stichting van de VS.
Ik ben nog steeds bezig met het onderzoek dit nog maar een gedeelte.
Dan vergeet je toch de moord op JFK.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:12 schreef HeatWave het volgende:
Beweren dat dit soort dingen door de overheid opgezet zijn zijn gewoon volkomen debiel, de overheid is nog nooit in staat gebleken iets fatsoenlijks uit de voeren, maar zo'n enorme operatie opzetten, uitvoeren EN het voor elkaar krijgen dat er niet 1 betrokkene schuldgevoelens krijgt en bekent?
Sir, you overestimate the government.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |