Ik moet geloven dat iemand die niet intelligent genoeg is om een simpele website in elkaar te zetten, wel intelligent genoeg is om te beredeneren dat dit nep is?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
http://septemberclues.info/frameindex.htm
Je doet exact hetzelfde, alleen luister je naar minder professionele media.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
doet het zo pijn om erachter te komen dat je jaren lang genept bent? echt belachelijk hoe mensen met dingen als "reptilians" en weet ik veel wat allemaal aan komen om het maar voor onzin uit te maken
ik heb het niet over die sjaggo onzin toch, gewoon harde bewijzen dat 9/11 fucking bullshit
en dit is dus ook deel van mijn klacht, sommige mensen zijn naief en geloven alles wat de media ze voorkauwt
tribalwars is gratisquote:Op woensdag 4 december 2013 22:30 schreef deadprez het volgende:
Ik vind dat tribalwars terug moet komen. Free tribalwars.
Heb je toevallig een linkje? Hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik je gelijk moet gevenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:13 schreef MinatoNamikaze het volgende:
Dikke insidejob was het, en wie dit ontkend moet echt even gebruik maken van de internet.
Wel sneu voor de mensen die daadwerkelijk zijn omgekomen, maar overal ter wereld komen mensen om.
Het valt me altijd op dat mensen die niet intelligent genoeg zijn om een taal te beheersen wel altijd denken te weten hoe de wereld echt in elkaar steektquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:13 schreef MinatoNamikaze het volgende:
Dikke insidejob was het, en wie dit ontkend moet echt even gebruik maken van de internet.
Wel sneu voor de mensen die daadwerkelijk zijn omgekomen, maar overal ter wereld komen mensen om.
quote:
Ik bedoelde de user.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef vegeta015 het volgende:
[..]
kijk maar www.tribalwars.nl die spel is zo verslavend he dorpen online veroveren
Godverquote:
Ja. Heel raar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:38 schreef Manke het volgende:
dit is gewoon raar
of de eigenaar van de torens die kort voor de aanslagen verzekering tegen terroristische aanslagen heeft afgesloten.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:51 schreef AhmedJaret het volgende:
doet het zo pijn om erachter te komen dat je jaren lang genept bent? echt belachelijk hoe mensen met dingen als "reptilians" en weet ik veel wat allemaal aan komen om het maar voor onzin uit te maken
ik heb het niet over die sjaggo onzin toch, gewoon harde bewijzen dat 9/11 fucking bullshit
en dit is dus ook deel van mijn klacht, sommige mensen zijn naief en geloven alles wat de media ze voorkauwt
nee, het waren pixels die uit die torens sprongen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:31 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Er zat niemand in, dat waren ingehuurde acteurs.
NSA bestaat al sinds de 50'squote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
Terechten klacht.
Het hele 9/11 is in scene gezet om de NSA te kunnen oprichten.
Heb ook wel eens een dode pixel op mijn scherm gehad, daarom zit ik nu aan de whiskey. Proost, ps je ui is schattig en door het overtollig gebruik van whiskey, begin ik van je te houden. Neem het niet persoonlijk!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:45 schreef capricia het volgende:
[..]
nee, het waren pixels die uit die torens sprongen...
(Echt heel triest voor de nabestaanden.)
ekte hosselbaasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een dode pixel op mijn scherm gehad, daarom zit ik nu aan de whiskey. Proost, ps je ui is schattig en door het overtollig gebruik van whiskey, begin ik van je te houden. Neem het niet persoonlijk!
Al die mensen die familieleden zijn kwijtgeraakt? Brandweermannen die dood zijn? Niks alleen puin en een boel rook.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
kijk je gaat er van uit dat er mensen waren die deden alsof er vliegtuigen waren, het is puur en alleen wat nodig is was een boel rook en een hoop puin en dat waren de ingestortte gebouwen na de gecontroleerde ontploffing
Hoe je ook hiervan?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:48 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Heb ook wel eens een dode pixel op mijn scherm gehad, daarom zit ik nu aan de whiskey. Proost, ps je ui is schattig en door het overtollig gebruik van whiskey, begin ik van je te houden. Neem het niet persoonlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |