Chinese Lijsttafel.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vindt ie NIET om te gieren?
Oepsquote:Op woensdag 4 december 2013 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je weet dat na #48 #49 komt he?
Oh jee, ik koop alvast kaarsjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
54 is zijn geluksnummer. Nu wordt hij morgen aangereden door een bus.
Ik vond dat dit topic 54 moest zijnquote:
Dan had het nummer 14 moeten zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond dat dit topic 54 moest zijn
Nu verliest Ajax zaterdag.
Concert, live op tvquote:Op woensdag 4 december 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Heej wat is dat volgende week, Geer & Goor gaan nog effe door?
Was dat niet de spectaculaire liveshow waar ze nog meer geld en vrijwilligers voor het Ouderenfonds willen vergaren?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:20 schreef Karina het volgende:
Heej wat is dat volgende week, Geer & Goor gaan nog effe door?
Ik lees het net jaquote:Op woensdag 4 december 2013 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was dat niet de spectaculaire liveshow waar ze nog meer geld en vrijwilligers voor het Ouderenfonds willen vergaren?
Ik hoop dat Gerard en Gordon weer lang haar kweken zoals in de vroege 90s.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees het net jaHopelijk gastoptreden van Dries.
Mwehehe, je hebt gelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
Is dit die ene die in haar blote kont boodschappen ging doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |