Dan moet je maar gaan lopen in de storm!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Straks waai ik van de fiets af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klats! Recht in je nek!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Of erger, de schimmel van het dak.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je maar gaan lopen in de storm!
En maak er een topic over in KLB!
En noem het:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet je maar gaan lopen in de storm!
En maak er een topic over in KLB!
En noem het:daar moest ik ook aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
neem een paraplu mee tegen de windquote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Straks waai ik van de fiets af
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
daar moest ik ook aan denken
Goed ideequote:Op woensdag 4 december 2013 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neem een paraplu mee tegen de wind
Klats! Recht in je smoel!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Een parasol natuurlijk, kun je wakeboarden.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
lag teveel voor de handquote:
zekerquote:Op woensdag 4 december 2013 21:37 schreef ToT het volgende:
[..]
En deze zal qua windkracht er beter bij passen!
schoppenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
Door een slapende kater slaapt mijn been
zeg, ben jij verhuist vanuit hier?quote:
Nee nee, ik ben zo westside als rappers uit San Diego.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zeg, ben jij verhuist vanuit hier?
Mijn pa is 19 jaar geleden met een maat van hem een brouwerij gestart in het hiernamaals, maar ik heb nog niet gehoord van hem of het er ook al rijkelijk vloeitquote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef ToT het volgende:
Levensvraag: vloeit het gerstenat rijkelijk in het hiernamaals, of doen wij er beter aan om er zo veel mogelijk tijdens ons verblijf op aarde van te genieten?
Na 19 jaar moet hij het toch wel een beetje op poten hebben?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn pa is 19 jaar geleden met een maat van hem een brouwerij gestart in het hiernamaals, maar ik heb nog niet gehoord van hem of het er ook al rijkelijk vloeit
Hem kennende welquote:Op woensdag 4 december 2013 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Na 19 jaar moet hij het toch wel een beetje op poten hebben?
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hem kennende wel
Denk dat ie zelfs naar de hel exporteert
Neequote:
* plop *quote:Op woensdag 4 december 2013 21:44 schreef Watertornado het volgende:
Beter het zekere voor het onzekere nemen hè.
Doe eens delenquote:
* MaryMouse Grolsch beugel aan broertje geeftquote:
Bah, daarmee kan ik mijn verslaving toch niet voeden.quote:
Gewoon een e-smoker naast gebruiken!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bah, daarmee kan ik mijn verslaving toch niet voeden.
Dankquote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse Grolsch beugel aan broertje geeft
Ah, das een goed idee, die heb ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |