quote:
Te makkelijk!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef dekatophetspek het volgende:
Rulerofdeath hier een vraag. Wat is het verschil tussen een naaimachine en een nietmachine?
Ja, leg dat nou eens uit.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:02 schreef ToT het volgende:
Levensvraag: waarom zijn wij kerels zo dol op dikke dikke tit'n?
Ik ben geen kerel, denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:02 schreef ToT het volgende:
Levensvraag: waarom zijn wij kerels zo dol op dikke dikke tit'n?
Biologen en psychologen zeggen dat het komt door borstvoeding, en dat mannen die als kind geen borstvoeding hebben gehad, zijn meer geïnteresseerd in mooie strakke kontjes.quote:
Hoezo ?quote:
ja geen psychologisch gelul hierquote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Biologen en psychologen zeggen dat het komt door borstvoeding, en dat mannen die als kind geen borstvoeding hebben gehad, zijn meer geïnteresseerd in mooie strakke kontjes.
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja geen psychologisch gelul hier
vetter is betterquote:
maar dunne ?quote:
van een konijnquote:
Maar wat is er nog zo leuk aan alles groter dan D?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Biologen en psychologen zeggen dat het komt door borstvoeding, en dat mannen die als kind geen borstvoeding hebben gehad, zijn meer geïnteresseerd in mooie strakke kontjes.
Heh nee geef mij maar gewoon 2 handjes vol hoor!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar wat is er nog zo leuk aan alles groter dan D?
Ik bedoel, ik kan borsten ook best mooi vinden, maar op een gegeven moment worden ze steeds groter, en dan gaan mannen steeds meer![]()
![]()
![]()
en ik steeds meer zo van
![]()
![]()
Ik vind D al te groot.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik kan borsten ook best mooi vinden, maar op een gegeven moment worden ze steeds groter, en dan gaan mannen steeds meer![]()
![]()
![]()
en ik steeds meer zo van
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:14 schreef Melting het volgende:
Ruler.... bedankt voor de muziekjes zover.
Ik duik mijn bedje in.
Slaap lekker straks allemaal.
Maf zequote:Op woensdag 4 december 2013 21:14 schreef Melting het volgende:
Ik duik mijn bedje in.
graag gedaanquote:Op woensdag 4 december 2013 21:14 schreef Melting het volgende:
Ik duik mijn bedje in.
Groter dan D wordt inderdaad teveel kwarktas, en unsupported is het dan niet meer mooi.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
![]()
![]()
en ik steeds meer zo van
![]()
![]()
die hoef ik eigenlijk niet te zienquote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef ToT het volgende:
De tieten die in Guiness book of records staan omdat ze de grootste ter wereld zouden zijn, zijn pas ranzig!
Ik pas ookquote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die hoef ik eigenlijk niet te zien
Verstandig!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:18 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
die hoef ik eigenlijk niet te zien
we zullen zienquote:
Straks waai ik van de fiets afquote:
Of erger, de schimmel van het dak.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Straks waai ik van de fiets af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |