En jij bent?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef Ishimaru het volgende:
Voorlopig moet ik weer posten vanaf dit account

Ik loop toch al een tijdje mee op Fok, maar goed.quote:

youtube mp3 converter gebruikenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. hoe kon je ook alweer MP's van Youtube filmpjes maken?

Heb je weer een ban?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef Ishimaru het volgende:
Voorlopig moet ik weer posten vanaf dit account

What did you do?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:32 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Duurde best lang, had m eerder verwacht
-

quote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
DM openbaar gemaakt van een sneu figuur die probeert te hosselen in US

Goed bezig schatquote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]

Was al bezig, maar de eerste die ik vond kon alleen maar filmpjes tot 20 minuten convertenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
youtube mp3 converter gebruiken

Dat mag ook helemaal niet hequote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
 Foei
 Foei   

Wat wil je downloaden dan? Het meeste is ook via torrents te krijgen en dan heb je meestal betere kwaliteit.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Was al bezig, maar de eerste die ik vond kon alleen maar filmpjes tot 20 minuten converten

quote:Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat mag ook helemaal niet heFoei

Vertel dat maar aan de zuurpruimen van mods in USquote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is ook wel een leuke wat je openbaar maakte

Echt hequote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:

Dan kies je ook wel een subforum uit ook hequote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan de zuurpruimen van mods in US

Droom fijn, zacht, en geil!!quote:
 mooierd
 mooierd

Dubstep mixen van een uur of langerquote:Op woensdag 4 december 2013 22:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat wil je downloaden dan? Het meeste is ook via torrents te krijgen en dan heb je meestal betere kwaliteit.

Kus lieverdquote:

quote:Op woensdag 4 december 2013 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Personal assistent van Vinniiee
Hij vroeg aan mij wanneer zijn Housewarming was

ik heb het gemistquote:Op woensdag 4 december 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:

adiosquote:

film gekeken. Nu ben ik knetter.. En aan het twijfelen of ik nog meer film ga kijkenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aloha, lekker geslapen? Of film gekeken?

Welke heb je gekeken dan? Moet kunnen toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
film gekeken. Nu ben ik knetter.. En aan het twijfelen of ik nog meer film ga kijken

smurfs 1&2quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welke heb je gekeken dan? Moet kunnen toch?

Mixed emotionsquote:

Hmm, die heb ik nog niet gezienquote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
smurfs 1&2
Ja, maar ik moet morgen echt even de deur uit dus weer tot 16 slapen lijkt me niet zo handig...

Uit je werk eerst even langs de super.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik nog niet gezien
Nee dat is waar. Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen morgen (dingen voor in de koelkast), maar ik ben de hele dag niet thuis

ik moest wel he..quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, die heb ik nog niet gezien
Nee dat is waar. Ik moet eigenlijk nog boodschappen doen morgen (dingen voor in de koelkast), maar ik ben de hele dag niet thuis

Vaak wordt donderdagavond als een echte koopavond gezien dus winkels tot 9 open.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moest wel he..
Heb zo'n fijne usb aansluiting op mn tv
De meeste appies zijn tot 9 open, de meeste lidls tot 8

dattum.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin!!!!!!
Wij hebben even overleg gehad en wij komen je wel een andere keer pesten

ook dat nog, ik weet niet hoe dat in dat gat van vin gaatquote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak wordt donderdagavond als een echte koopavond gezien dus winkels tot 9 open.

Hmm een ding scheelt, buiten is het koud dus in de auto ook dus geen koelingsproblemen bedenk ik me nuquote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uit je werk eerst even langs de super.
Net zo makkelijk.

Ja heb ik ook, super chillquote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moest wel he..
Heb zo'n fijne usb aansluiting op mn tv
De meeste appies zijn tot 9 open, de meeste lidls tot 8

Primaquote:Op woensdag 4 december 2013 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Vin!!!!!!
Wij hebben even overleg gehad en wij komen je wel een andere keer pesten

Morgen is het pakjesavond héquote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaak wordt donderdagavond als een echte koopavond gezien dus winkels tot 9 open.

Ja leuk, meeste winkels gaan eerder dicht want Sinterklaasquote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]

Ja tot 9 uur normaal, maar morgen is het pakjesavond dus zullen ze wel eerder dicht gaanquote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook dat nog, ik weet niet hoe dat in dat gat van vin gaat

Serieus?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja leuk, meeste winkels gaan eerder dicht want Sinterklaas
 Morgen maar op tijd boodschappen doen dan.
 Morgen maar op tijd boodschappen doen dan.

Valt wel mee tochquote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja leuk, meeste winkels gaan eerder dicht want Sinterklaas

Ah relaxed, welke film?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm een ding scheelt, buiten is het koud dus in de auto ook dus geen koelingsproblemen bedenk ik me nu
[..]
Ja heb ik ook, super chill
Ik ga na m'n werk wel even, 's avonds ga ik naar de bios
[..]
Prima
[..]
Morgen is het pakjesavond hé

Ze heeft nu de meest rare ideeën!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft dat wel zin om te bedenken gezien je gezondheid nu?

Van m'n pa hoorde ik weer dat er veel winkels toch open zijn, maar ja je kunt het risico beter niet lopenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Serieus?Morgen maar op tijd boodschappen doen dan.

Of je kijkt even online of de winkel open isquote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van m'n pa hoorde ik weer dat er veel winkels toch open zijn, maar ja je kunt het risico beter niet lopen

ik heb echt totaal geen besef van de dagen nuquote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja tot 9 uur normaal, maar morgen is het pakjesavond dus zullen ze wel eerder dicht gaan

Ik ben het nog niet tegen gekomenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb hier en daar 5 uur zien staan bij veel winkels

Nah, ik heb een van de weinige AH's in Nederland volgens mij waar vrijwel alleen autochtone medewerkers rondlopen, dus de kans zal wel groot zijn dat die om 7u dicht is of zo.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Van m'n pa hoorde ik weer dat er veel winkels toch open zijn, maar ja je kunt het risico beter niet lopen

Uhm, Homefrontquote:
 . En ik geloof ook naar Bro's before ho's maar dat weet ik niet zeker.
. En ik geloof ook naar Bro's before ho's maar dat weet ik niet zeker.Jij bent bang? Hier gaat iets goed misquote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze heeft nu de meest rare ideeën!!
Ik ben al bang

Ik weet dat het morgen weer mediationdag isquote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb echt totaal geen besef van de dagen nu

ik zei dattum, niet datumquote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heeft dat wel zin om te bedenken gezien je gezondheid nu?

Ik haal gelijk uit mijn werk boodschappen, want daarna eten bij Engel en daarna naar de film. Tegen de tijd dat we daar uit komen is de winkel al dichtquote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Of je kijkt even online of de winkel open is

Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb echt totaal geen besef van de dagen nu
 Heb ik zelfs al moeite mee
 Heb ik zelfs al moeite mee  

zegt me allemaal niksquote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Uhm, Homefront. En ik geloof ook naar Bro's before ho's maar dat weet ik niet zeker.
[..]
Jij bent bang? Hier gaat iets goed mis

Betreft Eten bij Engel, let eens op je appquote:Op woensdag 4 december 2013 23:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik haal gelijk uit mijn werk boodschappen, want daarna eten bij Engel en daarna naar de film. Tegen de tijd dat we daar uit komen is de winkel al dicht
[..]
Kan ik me voorstellenHeb ik zelfs al moeite mee

Lompe actie film waarschijnlijk en die andere is van de makers van New Kidsquote:

Jajajajajaquote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Betreft Eten bij Engel, let eens op je app

statham, wanneer goed onthaard zou ik m doen.. Zolang ie maar niet gaat staanquote:

quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
statham, wanneer goed onthaard zou ik m doen.. Zolang ie maar niet gaat staan

new kids, overrated crapquote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lompe actie film waarschijnlijk en die andere is van de makers van New Kids
[..]
Jajajajaja

Hij moet toch wel gaan staan, anders heb je er nog niks aan..quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
statham, wanneer goed onthaard zou ik m doen.. Zolang ie maar niet gaat staan

dat is ook al zo'n klein rotventjequote:

hij niet, dat ding van mquote:Op woensdag 4 december 2013 23:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij moet toch wel gaan staan, anders heb je er nog niks aan..

Ja, 1,76cm ofzoquote:Op woensdag 4 december 2013 23:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is ook al zo'n klein rotventje

ja, dat is net 4cm meer dan ik.. Ik wil op kunnen kijken naar een ventquote:

dat vind ik nou lief van je.. Een bon van Mario voor hups en een bon van Jimmy's voor mij?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oeh, velgen misschien verkocht
En ik heb alweer een doel voor 't geld ervan

Snap ik, vrouwen 'moeten' kleiner zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat is net 4cm meer dan ik.. Ik wil op kunnen kijken naar een vent

Had gekund. Maar nee. Die bon van Mario heb ik nogsteeds nergens gezien. En dan ga ik liever voor mezelfquote:Op woensdag 4 december 2013 23:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat vind ik nou lief van je.. Een bon van Mario voor hups en een bon van Jimmy's voor mij?

ik wil niet dat als ik mijn hakken een keer draag dat ik dan op zn herses kan kitsenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, vrouwen 'moeten' kleiner zijn

Dat valt best mee..quote:Op woensdag 4 december 2013 23:27 schreef S95Sedan het volgende:
Onhandig lijkt me dat vooral als man klein zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |