quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zweef nu boven Twente, gelukkig nog een beetje bereik hier. Moest de groeten van Piek doen riep hij vanaf de grond.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
"Entschuldigung Herr AlDie, wir besorgen nicht in der Luft!"
"Aber in Ihrer Anzeige steht doch das Sie überall in der Gemeinde Ahaus Pizza's besorgen?"
"Das gilt aber nur für die Erde, wir besorgen nicht in der Luft!"niks te hachen hier dus.
Veel regenbuien, tussen 0,1 en 0,7 mm per uurquote:Op donderdag 5 december 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
Welke held checkt evem buienradar voor centrum utrecht? Die app werkt niet mee en heb geen ander beeldscherm bij de hand
Inb4: stad, randstad, Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
Gaan wat kleinere buien komen maar het allerergste is voorbij kan ik vanaf hierboven zien.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:26 schreef d4v1d het volgende:
Welke held checkt evem buienradar voor centrum utrecht? Die app werkt niet mee en heb geen ander beeldscherm bij de hand
Inb4: stad, randstad, Utrecht![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:30 schreef Ame_thyst het volgende:
ziet er uit als een tour de france etappe eigenlijk
[ afbeelding ]
zonnebril is wel handig om te hebben nu jaquote:Op donderdag 5 december 2013 17:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Als ik dit overleef moet ik trouwens nog even een brilletje kopen. Niet vergeten om dat morgen even te doen.
Mwoah, heb -0.5 en +0.5 ofzo, dus wel handig voor autorijden enzo.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:35 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
zonnebril is wel handig om te hebben nu ja
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah, heb -0.5 en +0.5 ofzo, dus wel handig voor autorijden enzo.
[ afbeelding ]
Ik moest lachen bij het einde.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mwoah, heb -0.5 en +0.5 ofzo, dus wel handig voor autorijden enzo.
[ afbeelding ]
Die mac book airquote:Op donderdag 5 december 2013 17:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gekregen?
Pics willen we zienquote:Op donderdag 5 december 2013 17:50 schreef shaderon het volgende:
[..]
Die mac book airEn nog wat kleine dingetjes verder
Zullen we dan in de hel ook een MC SC oprichtenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik moest lachen bij het einde.Mocht er een hel zijn ben ik daar vast te vinden op een dag.
Die is helaas weggewaaid.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pics willen we zien
Lol dat kan hier ook wel, dan hoeven ze alleen bobber en vogel site admin te maken.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Zullen we dan in de hel ook een MC SC oprichten
tevens jij nog behoefte om de ftb server terug te zien ? Je was de enige die nog af en toe kwam, anders upload ik de map wel ergens.
Heh?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol ik kan Plex zijn huis zien vanaf hier
Nee zag je mij wel?quote:Op donderdag 5 december 2013 17:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Heb gezwaaid, zag je me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |