Als ik eerlijk ben niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:18 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Je weet hoe ze de marketcap berekenen?
...quote:Op woensdag 4 december 2013 19:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Aantal coins x prijs per coin = marketcap.
Klaar om in te storten. Ik wacht op de dipquote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef pimpel1985 het volgende:
BTC TO THA MOONNN
stijgt bizar snel
$1,15 / mBTC alweerquote:Op woensdag 4 december 2013 19:42 schreef pimpel1985 het volgende:
BTC TO THA MOONNN
stijgt bizar snel
De dip was zondag.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klaar om in te storten. Ik wacht op de dip
Ik wacht op wat andersquote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klaar om in te storten. Ik wacht op de dip
Hoe groot acht jij de kans dat er nog eentje komt (aanstaande zondag)?quote:
Ja, er is vrijwel elk weekend een dipje. Om de redenen die jij zegt, en omdat de banken in het weekend niet werken en er dus geen fiat op de exchanges binnenkomt. Deze keer wat heviger omdat er sinds vorige week enorm veel nieuwe bitcoin bezitters bij zijn gekomen, die dit nog niet eerder hebben gezien. Dan krijg je inderdaad een kettingreactie van panicsells. Een dip volgende zondag ligt wel in de lijn der verwachtingen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat er nog eentje komt (aanstaande zondag)?
Ik las (volgens mij ook hier op FOK!) dat het een beetje een algemeen fenomeen is dat er een vaker een zondagdipje is omdat de chinezen dan nog liggen te pitten, de Europeanen ermee kappen/gaan pitten, dat er niks gekocht wordt en daardoor een beetje een paniekreactie onstaat.
Dat ja, en minder fiat beschikbaar om te kopen want de banken verwerken niks op zondag (of is dat te ver gezocht?).quote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik las (volgens mij ook hier op FOK!) dat het een beetje een algemeen fenomeen is dat er een vaker een zondagdipje is omdat de chinezen dan nog liggen te pitten, de Europeanen ermee kappen/gaan pitten, dat er niks gekocht wordt en daardoor een beetje een paniekreactie onstaat.
elke zondag is dip bijnaquote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef ulq het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |