De dip was zondag.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klaar om in te storten. Ik wacht op de dip
Ik wacht op wat andersquote:Op woensdag 4 december 2013 19:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Klaar om in te storten. Ik wacht op de dip
Hoe groot acht jij de kans dat er nog eentje komt (aanstaande zondag)?quote:
Ja, er is vrijwel elk weekend een dipje. Om de redenen die jij zegt, en omdat de banken in het weekend niet werken en er dus geen fiat op de exchanges binnenkomt. Deze keer wat heviger omdat er sinds vorige week enorm veel nieuwe bitcoin bezitters bij zijn gekomen, die dit nog niet eerder hebben gezien. Dan krijg je inderdaad een kettingreactie van panicsells. Een dip volgende zondag ligt wel in de lijn der verwachtingen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe groot acht jij de kans dat er nog eentje komt (aanstaande zondag)?
Ik las (volgens mij ook hier op FOK!) dat het een beetje een algemeen fenomeen is dat er een vaker een zondagdipje is omdat de chinezen dan nog liggen te pitten, de Europeanen ermee kappen/gaan pitten, dat er niks gekocht wordt en daardoor een beetje een paniekreactie onstaat.
Dat ja, en minder fiat beschikbaar om te kopen want de banken verwerken niks op zondag (of is dat te ver gezocht?).quote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik las (volgens mij ook hier op FOK!) dat het een beetje een algemeen fenomeen is dat er een vaker een zondagdipje is omdat de chinezen dan nog liggen te pitten, de Europeanen ermee kappen/gaan pitten, dat er niks gekocht wordt en daardoor een beetje een paniekreactie onstaat.
elke zondag is dip bijnaquote:Op woensdag 4 december 2013 19:51 schreef ulq het volgende:
[..]
Vorige week vooral. Kijk de koersen er maar op naquote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef ulq het volgende:
Volgens mij heeft veel 'volk' nu ook voor het eerst bitcoins gekocht deze week. (Door de media aandacht?)
Ja vorige week ook wel. Maar ik denk deze week meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:58 schreef strbo het volgende:
[..]
Vorige week vooral. Kijk de koersen er maar op na
Niet perse zondag maar zo'n dipje komt vast nog wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:55 schreef ulq het volgende:
Lijkt mij dat de kans dan nog aanwezig is dat aanstaande zondag de dip nog iets groter is?
Zeker niet, maar een hogere marketcap (lineaire relatie met prijs), betekend meer geld, en dus meer mensen. Nouja, over het algemeen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:59 schreef ulq het volgende:
[..]
Ja vorige week ook wel. Maar ik denk deze week meer.
Aan de koers kan je niet écht zien 'wie' die bitcoins nou in handen heeft trouwens.
All in! Hop!quote:
Mooi op tijd eruit gedoken zo te zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef robin007bond het volgende:
PPC gaat weer geweldig.
[ afbeelding ]
Dit is omdat BTC zo hard stijgt, USD zakt PPC helemaal niet zo extreem snel hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef robin007bond het volgende:
PPC gaat weer geweldig.
[ afbeelding ]
Yeah, investeer in een ddos aanval!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:13 schreef ulq het volgende:
Beter plaatst iemand van FOK! even een DDOS aanval op alle exchanges zodat de koers een beetje zakt en ik kan inkopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |