Dat is het mooie, er kunnen nog zoveel dingen gebeuren die de waarde daadwerkelijk naar de maan kunnen laten gaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat zou wat worden met de waarde wanneer dat zou gebeuren
twitter:cryptotipz twitterde op woensdag 04-12-2013 om 21:14:05If you guys are interested in a 5 min. notification prior to the pump tonight, the cost will be 0.10 BTC. reageer retweet
Tsja. Die heb je ook vs Megacoin, Gridcoin, Worldcoin, Quarkcoin etc etc.quote:
welke?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:55 schreef Ticootje het volgende:
Omg. Zit ik in de enige dalende coin ofzo
Staat daar nou echt -0.0005? Cryptsyquote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef Ranjit het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd met de WDC chart!? Dit is toch niet meer af te lezen zo?
mLTC?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:25 schreef lf2 het volgende:
Nu mBTC wat is de toekomst van litecoin vraag ik me dan af
Litecoin heeft geen toekomst.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:25 schreef lf2 het volgende:
Nu mBTC wat is de toekomst van litecoin vraag ik me dan af
Quote voor het nageslacht.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:42 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Litecoin heeft geen toekomst.
Ik geef het je zelfs op een briefje.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Als ik ongelijk heb, mag je mij verhangen.
Quote maar.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Als ik ongelijk blijk te hebben, mag je mij verhangen.
Quote gerust.
En in de tussentijd nog gekocht of verkocht?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Zak het volgende:
Een paar weken geleden zei ik in dit topic: "Het knalt boven de 200 even wachten op de volgende dip"...
We zijn aardig hersteld inderdaad.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef Maxbet het volgende:
Zaten trouwens met BTC toenstraks maar $10 van de ATH af
True. Zit nu ook met fiat geld te wachten op het weekend.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Zak het volgende:
Nee niks meer gekocht en op het moment ook even niet van plan. Er moet toch binnenkort weer een paniekverhaal de wereld in worden geslingerd waardoor er wat chinezen schrikken en gaan dumpen.
Dat dacht ik ook op 0.0009 en op 0.0008, op 0.00075 verkochtquote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef knep het volgende:
Je zou zeggen dat dit een goed moment is om FTC te nemen.
Maar ja.
De aandacht op FTC is verdwenen maar heeft wel toekomst als de studenten in Oxford maar blijven door-innoveren en zuipen in hun FTC-kroegenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef ABombali het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook op 0.0009 en op 0.0008, op 0.00075 verkocht
Tja, die 4....quote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef MissionPhailed het volgende:
Koers NMC 0,00899, verkooporder staat op 0,00902
Jahoor, verkooporder is al vervuldquote:Op woensdag 4 december 2013 23:16 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
Tja, die 4....
Walls gaan snel weg!
Goede keuze.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef gelly het volgende:
Ik heb het gevoel dat elke investering die ik nu doe morgenvroeg verdwenen is.. Dan er maar even een nachtje over slapen.
Pump-actie, te gevaarlijk om nu nog in te stappen, of je moet een echte dare-devil zijn en je nachtrust wilen opgeven...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:19 schreef tralalala het volgende:
Oh crap, zag het te laat met NMC, ga nu niet meer instappen.
Doe eens gek, ik volg je.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef gelly het volgende:
Heb toch maar een buy gezet rond de $35/LTC, voor het geval het een freaknacht wordt.
Goeie actie. Hypernerveuziteit op de koersen en de Peking Ducks kunnen weer hele andere plannen hebben vannacht.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Maxbet het volgende:
Ik ga eens even wat TV kijken ofzo, even rust van constant Fok/Reddit/Bitcoinity
Je hebt een hoop lemmings nodig die je volgen. Natuurlijk kan je met veel coins de prijs langzaam aan omhoog drukken maar in de meeste gevallen zal je er nooit meer uithalen dan dat je er in stopt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:37 schreef wfoes1989 het volgende:
Even een vraagje, een vriend van mij heeft ongeveer 40 bitcoins.. hij wilt zich graag verdiepen in het creëren van pumps in de kleinere altcoins op bijvoorbeeld cryptsy. Weet iemand hoe je dit werkelijk doet, is het gewoon achter elkaar opkopen van een aantal sellorders en dan zelf een sellorder plaatsen iets lager dan de huidige koers? Of heb je ook grote partij coins nodig om het orderbook overhoop te gooien met grote buyorders die je langzaam gaat verhogen? Kan iemand (misschien Magnet) hier meer over vertellen? Laatst (2 december) is er iemand geweest op cryptsy die elke coin zowat even de lucht in liet vliegen, hoe doet zo iemand dit?
Ik heb die ellendige dingen nogquote:Op woensdag 4 december 2013 23:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha iedereen vandaag verkocht van ellende
Die heb ik gelukkig nog. Sell order is wel onderweg.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Haha iedereen vandaag verkocht van ellende
Zo snel mogelijk weg ermeequote:Op woensdag 4 december 2013 23:47 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik heb die ellendige dingen nog
quote:
Bedankt voor de info!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:40 schreef Stokkie_ het volgende:
Je hebt een hoop lemmings nodig die je volgen. Natuurlijk kan je met veel coins de prijs langzaam aan omhoog drukken maar in de meeste gevallen zal je er nooit meer uithalen dan dat je er in stopt.
!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:49 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Laat hem nou alsjeblieft naar de 9 of zo stijgen. Dat zou mijn hele afgelopen week goed maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |