Hmm dan heb ik dat helemaal verkeerd onthoudenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1931343/5/30#122573894
14s na 22u stond ie in ONZ.
Ja ik dacht het eigenlijk ookquote:Op woensdag 4 december 2013 23:29 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Hmm dan heb ik dat helemaal verkeerd onthoudenHoe dan ook was het een duidelijke ABO-prestatie
Ja, er hebben maar 2 niet-ABO'ers in gepost, waaronder ik, na 6 seconden.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:29 schreef Rockfire het volgende:
Hmm dan heb ik dat helemaal verkeerd onthoudenHoe dan ook was het een duidelijke ABO-prestatie
Valt nog mee qua topicvoetbal, is maar in 6 subs geweestquote:Op donderdag 5 december 2013 00:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, er hebben maar 2 niet-ABO'ers in gepost, waaronder ik, na 6 seconden.
Ik denk dat het te snel ging voor de mods om hem nog meer rond te schoppenquote:Op donderdag 5 december 2013 01:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt nog mee qua topicvoetbal, is maar in 6 subs geweest
Is dat een uitdaging?quote:Op donderdag 5 december 2013 07:51 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Ik denk dat het te snel ging voor de mods om hem nog meer rond te schoppen
Ik tikte ook nog berichten hè, was niet enkel topic schoppen.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Valt nog mee qua topicvoetbal, is maar in 6 subs geweest
Ik wou extra niet zeggen dat iedere schop van jou was.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik tikte ook nog berichten hè, was niet enkel topic schoppen.
Hij kon niet starten in abo, dan had ik hem niet rond kunnen schoppen...quote:Op woensdag 4 december 2013 23:20 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Wel gestart in ABO alleen daar niet geëindigd
schoppen kost posttijd, vandaar dat niet elke mod ging schoppenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wou extra niet zeggen dat iedere schop van jou was.
Maar meeposten en 6 keer naar een andere sub schoppen in 1:45 is knap
Als de tijd toch vaststaat en ik hoef niet te werken wil ik wel proberen om de nieuwe poging overal heen te krijgen hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 07:57 schreef Bart het volgende:
[..]
schoppen kost posttijd, vandaar dat niet elke mod ging schoppen
de tijd staat niet vast, als je niet schopt maar post en je kan dan een of twee posts meer maken, dan is het topic sneller vol en heb je dus een beter record.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als de tijd toch vaststaat en ik hoef niet te werken wil ik wel proberen om de nieuwe poging overal heen te krijgen hoor
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:01 schreef Bart het volgende:
[..]
de tijd staat niet vast, als je niet schopt maar post en je kan dan een of twee posts meer maken, dan is het topic sneller vol en heb je dus een beter record.
Oh, ik nam uit de OP aan dat dit een gecoördineerde actie ging worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
Is 1 minuut en 45 seconden, nota bene in ABO.
Maar dat moet sneller kunnen.
Ik stel voor dat we een tijd kiezen om dit record te verbreken.
Het topic zal tijdens de daad steeds verplaatst worden door mods (gaan we maar vanuit)
Who's in?
Trolletjes mogen lekker in hun keldertje blijven.
Wie doen er mee? Tot nu toe:
_NZT_
richolio
ChevyCaprice
LovelyLady
LittleBrownie
Hugecooll (?)
Toto69
Kanovinnie
KaBuf
DrNick
oh de starttijd ja. Maar het gaat toch om de eindtijd.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Oh, ik nam uit de OP aan dat dit een gecoördineerde actie ging worden.
Dat was de reden inderdaad...quote:Op donderdag 5 december 2013 07:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Hij kon niet starten in abo, dan had ik hem niet rond kunnen schoppen...
Voor de volgende ABO-recordpoging? Bij deze!quote:
Meer users die het zienquote:Op vrijdag 6 december 2013 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er zo bijzonder aan dat topicschoppen is?
Haha dat wist ik niet,fuck, ik ga snel uitloggen straks denken mensen nog dat ik geen leven hebquote:
quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:08 schreef Eenskijken het volgende:
pff nep hoor om dat apart af te spreken in een topic.
in de good old SBS slowchat hadden we denk ik in 2-3 minuten een topic vol als het topdrukte was, neits afgesproken, gewoon slowchatters
2-3 minuten is wel erg snel. 4m18s was het snelste topic van die reeks: http://arcee862.com/topicspeed.phpquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:08 schreef Eenskijken het volgende:
in de good old SBS slowchat hadden we denk ik in 2-3 minuten een topic vol als het topdrukte was, neits afgesproken, gewoon slowchatters
we zijn al weer klaarquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |