Vast niet zo lang geleden als jijquote:Op woensdag 4 december 2013 16:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En, wanneer heb jij voor t laatst gesekst dan?
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast niet zo lang geleden als jij
Die is dan weer een beetje te makkelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vast niet zo lang geleden als jij
Hij is bier halen voor je?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr mijn zoon is er vandoor met mijn pinpas
Dat doet ie ook goedquote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr mijn zoon is er vandoor met mijn pinpas
Silicone Hydrogel lenzenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
@Joof: lenzen met een goud randje?Kijk even op lensway of zo.
En nee ik moet straks nog koken
@peu: ah, valt op zich dus wel mee
Ja goh gek he?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die is dan weer een beetje te makkelijk
quote:
Hij is gewoon vergeten mn pas terug te geven en nu is hij naar training. Pest is wel dat ik mijn pas nu echt wel nodig heb evenquote:
piskerelsquote:
quote:
moet dit niet naar R&P?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hij is gewoon vergeten mn pas terug te geven en nu is hij naar training. Pest is wel dat ik mijn pas nu echt wel nodig heb even
Handigquote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is gewoon vergeten mn pas terug te geven en nu is hij naar training. Pest is wel dat ik mijn pas nu echt wel nodig heb even
Moet jij niet naar KLB?quote:
Ongelofelijke Onzin Gesprekken?quote:
Ja, valt reuze mee. Er zijn nog wel wat details, een motor met hogere compressie kan makkelijker/beter/fijner op LPG dan eentje met een lage compressie. LPG heeft namelijk een octaan getal van 108-110 terwijl de meeste mensen Euro95 tanken aan de pomp. Om die reden kunnen turbo motoren vaak ook heerlijk op LPG. Helaas is er nog geen goede oplossing voor de moderne direct ingespoten auto's, maar die vallen waarschijnlijk nog niet in je budget.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
@Joof: lenzen met een goud randje?Kijk even op lensway of zo.
En nee ik moet straks nog koken
@peu: ah, valt op zich dus wel mee
nieuwe vibo bestellen?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Hebben ze ook voor specifieke lenzen met cilinder en zo?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik goedkopere gezien. Staat een lijst met opticien-namen en productnamen.
Jij gaat vanaf nu elke post naar het juist subforum delegeren?quote:
Dat zat wel in de planning jaquote:
Wordt Rival papa dan?quote:
LELO!!!quote:
Mijn merkje staat er sowieso niet tussen, is van de Hans Anders.. Ik moet óók nog een throische lenzen hebbenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar heb ik goedkopere gezien. Staat een lijst met opticien-namen en productnamen.
quote:
Jaaahaaa!!quote:
ik aap wat zeikerds na jaquote:Op woensdag 4 december 2013 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij gaat vanaf nu elke post naar het juist subforum delegeren?
Nou, dit zit dan juist wel in het goede forum deelquote:
Nee joh, die zitten in [OO]quote:Op woensdag 4 december 2013 17:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daar zitten toch alle oude zeuren?
staat dat ergens?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En sinds wanneer mag ik dat niet meer?
braaf,quote:
Vraag je dat aan mij? Ik hou het schema van jouw scharrel niet bij hoor!quote:
Wel duurquote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
braaf,
Hij slaapt elke avond naast me.. Snurkt niet, duwt je niet weg in je slaap, jat geen dekens.. Geweldig zijn ze
Je weet het maar nooit he, weet je zeker dat je scharrel de pil goed slikt, of dat de condoom goed heel was gebleven?quote:
Ja soms hebben we ons nadelen maar;quote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
braaf,
Hij slaapt elke avond naast me.. Snurkt niet, duwt je niet weg in je slaap, jat geen dekens.. Geweldig zijn ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |