Verstuurd!quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:19 schreef SantaSon het volgende:
Ook hier staat een pakketje klaar,
Dan nu nog.... dichten maar!
Sonnetjelief, als het weer ons goed is gezind,
Is dit wat jij snel in je brievenbus vindt:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:12 schreef Olf het volgende:
Ik heb misschien mijn pakket! Is het vanuit Hoofddorp verstuurd Santalf? Via een bedrijf? Ik snap het niet, maar het is aan mij gericht en je had gisteren verstuurd maar ik bestel ook wel eens wat op internet wat ik daarna vergeet.![]()
Zo ja, JEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
![]()
Lieve Suikervrouwquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:59 schreef Suikertante het volgende:
Ik heb trouwens voor de gelegenheid maar even een kerstboom gekocht!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:25 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik word nu al gek en het is er nog niet eens!!![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd naar de inhoud v:@ ben benieuwd of ik het pak de komende week uit handen van MN peuter kan houdenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:49 schreef Piesse het volgende:
[..]
Het papier heeft het overleefd!
En de supermarkt had geen kleinere doos, sorry
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:00 schreef Suikertanta het volgende:
[..]
Lieve Suikervrouw
*schraapt keel en zingt*
Hoe is het nou met jou?
Ik heb het zelf al maanden over mij.
Maar ik ben eruit, genoeg, vandaag ben jij
Hoe is het nou met jou?
Nick en Simon, omdat je die zo leuk vind
Slim dus dat je dat papiertje er overheen had geplakt!quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:56 schreef Spuuglokje het volgende:
En dat zwart doorgestreepte op het adresetiket was in fel daglicht nog te lezen!Maar zoeken op die naam op Facebook levert niks op. Dus ik ben nou nog niet veel wijzer.
Yep, dat is 'm!quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:12 schreef Olf het volgende:
Ik heb misschien mijn pakket! Is het vanuit Hoofddorp verstuurd Santalf? Via een bedrijf? Ik snap het niet, maar het is aan mij gericht en je had gisteren verstuurd maar ik bestel ook wel eens wat op internet wat ik daarna vergeet.![]()
Zo ja, JEEEEEEEEEEEEEEE!![]()
![]()
Ik? Nee de doos die vandaag bezorgd werd bij mij, van mijn Santa. Op het bezorgetiket waren de gegevens van de afzender met zwarte stift onleesbaar gemaakt, maar in fel daglicht zijn de letters ieieietsjepietsje donkerder. Dus nu kon ik het lezen!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Slim dus dat je dat papiertje er overheen had geplakt!
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:05 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik? Nee de doos die vandaag bezorgd werd bij mijn van mijn Santa. Op het bezorgetiket waren de gegevens van de afzender met zwarte stift onleesbaar gemaakt, maar in fel daglicht zijn de letters ieieietsjepietsje donkerder. Dus nu kon ik het lezen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:05 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
Ik trap hier heus niet in hoor!
Denk je dat ik een mysterische boodschap aan jou gaf omdat je nog steeds denkt dat ik jou heb?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lieve kersjes, ik ben zeker in de buurtquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:04 schreef Kersjes het volgende:
Mijn pakje is nog niet gesignaleerd
Is ook niet bezorgd door die Baardmans op zijn peerd
Is mijn kloon toevallig ergens in de buurt?
Ik hoor weinig van je, raak er haast van verzuurd![]()
Nee grapje, da's helemaal niet waar
Maar 'k heb weinig rijmtijd, dus ik rommelarij maar![]()
Je pakket is inmiddels al een paar dagen klaar hoor,quote:Op woensdag 27 november 2013 20:18 schreef kersvrouwtje het volgende:
Hallo kersjes, hopelijk voel je je gevleid,
omdat ik weer even wat tijd aan je weid!
Jouw pakje is al bijna klaar hoor
en gaat volgende week naar het postkantoor.
Om jouw schatjes niet teveel te verwarren
wacht ik tot na het vertrek van een van die knarren
Alleen kreeg ik vandaag tot mijn grote schrik
een mail met nieuwe wensen in mijn mik!
Maar ook al speur ik als een malle rond
ik zie geen nieuw verzoekje van de snoepkont!
Dus ga ik nu stoppen met deze loze woorden
en stuur ik je pakketje snel naar het Noorden!
Knutselen kan ik trouwens helaas echt niet
hopelijk doet dat je niet teveel verdriet.
Shoppen kan ik gelukkig wel goed,
dus daarmee maak ik het vast weer goed!
Een fijne pakjesavond is mijn wens voor jou
heel veel liefs van je eigen kersvrouw.
Sorry Kersvrouwtje, volledig gemistquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:07 schreef kersvrouwtje het volgende:
[..]
Lieve kersjes, ik ben zeker in de buurt
Deze kersvrouw is natuurlijk niet voor niks ingehuurd!
Heb je daar nou wat over verzuring gezegd?
Dat lijkt me niet geheel terecht!![]()
Op 27 november jl heb ik nog voor je geschreven
heb je dat soms niet gelezen?![]()
Ik gooi 'm even in de herhaling voor jou
Je ziet, ik schud dat nu niet uit mijn mouw!
[..]
Je pakket is inmiddels al een paar dagen klaar hoor,
en is vanmorgen verhuisd naar het postkantoor!![]()
Hopelijk zijn ze bij het postkantoor niet eigenwijs
en sturen ze het snel verder op reis.
Zodat je er nog wat dagen naar kunt kijken
voordat je naar de inhoud mag rijken!![]()
Ook de envelop bovenop mag nog niet open
want daar zijn wat hintjes ingeslopen!
Dus geduld is nu wat ik nog even van je vraag
hopelijk splits ik daarmee geen dilemma in je maag!
Ik hoor het graag als het pakket bij je is afgegeven
Het duurt nu nog maar héél even!
Nee, dat dacht ik niet. Dit is zo'n rare reactie dat ik ineens denk dat jij het misschien toch niet bent.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Denk je dat ik een mysterische boodschap aan jou gaf omdat je nog steeds denkt dat ik jou heb?
Ik denk dat ik het nu weetquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Ok ik vraag gewoon hulp aan de lezers hier. Wie woont in Pijnacker?
Ik heb extra's in de doos gestopt zodat hij helemaal vol zit en er niets gaat schuivenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Susie het volgende:
Pfffff....nu moet ik nog een gedicht maken. Heb alles ingepakt, past gelukkig net aan in de doos, maar nu nog een gedicht...
JEEEEEEEEEEEE HET IS 'M!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep, dat is 'm!
En hij mag open hoor.
Dobbey is het heusquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef dobbey het volgende:
[..]![]()
Alsjeblieft doe me dat niet aan,
Ik heb al zoveel onzekerheden op dit moment in mijn bestaan.
De zenuwen zijn triggers voor mijn hormonen
En het hormonster in mij is nu wel klaar met al die klonen.
Mijn man word ondertussen gek van mijn gezeur,
En rent af en toe hard gillend naar buiten via de deur.
De vraag is nu eigenlijk kun jij er mee leven
Dat je een hormonale vrouw deze keus hebt gegeven![]()
Ok ok, het bovenstaande is aangedikt moet ik zeggen
Maar ik wilde enkel een bommetje op je gemoedstoestand leggen![]()
Ik laat nu geheel aan jou de keus
En kan echt nog wel wachten, heus![]()
Oh je bedoelt jouw pakket!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:45 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik niet. Dit is zo'n rare reactie dat ik ineens denk dat jij het misschien toch niet bent.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:59 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Dobbey is het heus
Dat je mij verdenkt, serieus?!![]()
Ik heb op je profiel gespiekt, dat was het plan!
Maar was dat voor mezelf, of in opdracht van.........????
Ik ben ook benieuwd wat je ervan vindt! Ik vind het spannend!quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:13 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar de inhoud v:@ ben benieuwd of ik het pak de komende week uit handen van MN peuter kan houden
zeg eens lieve vrouwquote:Op donderdag 5 december 2013 10:44 schreef Keshet het volgende:
Een Dizzy Pakjes Missy kwam net op mijn werk een pakketje afleveren!
En dat alles klem in de doos zit en ik bedenk dat het wel leuk is om de cadeautjes te voorzien van kleine gedichtjesquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:24 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik heb extra's in de doos gestopt zodat hij helemaal vol zit en er niets gaat schuiven
Ehmmm ja... Dichten. Met pijn en moeite 1 gedicht. Maar niet bij elk pakjequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:52 schreef Susie het volgende:
[..]
En dat alles klem in de doos zit en ik bedenk dat het wel leuk is om de cadeautjes te voorzien van kleine gedichtjes![]()
Ik faal zo enorm in dit hele gebeuren.....
Zolang je de doos nog niet dicht geplakt hebt moet dat toch nog wel lukkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:52 schreef Susie het volgende:
[..]
En dat alles klem in de doos zit en ik bedenk dat het wel leuk is om de cadeautjes te voorzien van kleine gedichtjes![]()
Ik faal zo enorm in dit hele gebeuren.....
Nou jaaaa! Sparkling_Santa, wie je ook bent, wat een goede smaak heb jijquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:20 schreef Sparkling_Santa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Enne, word ik nog verstuurd of hoe zit dat??" --> vanmiddag!
Vandaag is het niet gelukt met de post! excuus! Maandag gaat ie dan gelijk mee! Sorry, sorry, sorry !!!!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Hai!
Vergeef mij dat ik even niet rijm, ik denk dat jij Piekie bent! Je hoeft niet te zeggen of het goed of fout is hoor!
Edit: Nu de rest pas goed gelezen
Konijnen (tijen) zijn favoriet hier in huis, spinnen niet zo
Je mag het van mij zowel met PostNL verzenden als met DHL!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:31 schreef klaproossanta het volgende:
[..]
Nou jaaaa! Sparkling_Santa, wie je ook bent, wat een goede smaak heb jij![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Anyhoo, klap, je doos is onderweg!
Geen ideequote:Op zaterdag 7 december 2013 22:38 schreef Sparkling_Santa het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad![]()
Vloertje ook van de Praxis?
het bruine omslagpapier mag er wat mij betreft vanaf. Maar de doos gaat daarna wel heel makkelijk open, dus kijken mag, aankomen niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:26 schreef Mineola het volgende:
Ik heb een pakket!!!! En ik was net extra enthousiast omdat ik dacht een bevestiging te hebben van mijn vermoeden, omdat mijn achternaam er op staat en die niet in mijn lootje stond, maar toen bedacht ik dat iedereen in de FBgroep mijn naam weet![]()
Maar niettemin![]()
![]()
Mag er al iets mee, Mineohohola?
Suiker! Partner in crime!
Ha lootje, ik vroeg me nog eventjes afquote:Op donderdag 5 december 2013 08:19 schreef Kursor het volgende:
[..]
Ja Kurststol! Je taak volbracht,
Dit mooie pakket is waar ik naar smacht.
Ik zet het thuis netjes uit het zicht,
Voor mijn dametje uitpakwerk verricht.
Nu afwachten tot volgende week zaterdag,
De dag dat ik echt open maken mag.
Ik ben zeer benieuwd, maar heb toch echt engelengeduld,
Kan tenslotte ook tot mei wachten met de vraag waarmee mijn buikje is gevuld.
(Maar geduld om te weten of dat kleintje het nog doet heb ik dan weer niet; is het al dinsdag?)
Dat hoop ik ook.quote:Op zondag 8 december 2013 10:37 schreef danic het volgende:
Morgen uiterste verzenddatum. Hopelijk lukt het bij iedereen!
Al druk op zoek naar je identiteitquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:20 schreef WizzyChrismizzy het volgende:
Ooh Wizzy wil je een hintje misschien?
We hebben elkaar wel eens in hetzelfde topic gezien.
Beste Spuuglok,quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:56 schreef Spuuglokje het volgende:
En dat zwart doorgestreepte op het adresetiket was in fel daglicht nog te lezen!Maar zoeken op die naam op Facebook levert niks op. Dus ik ben nou nog niet veel wijzer.
Het zit zo in elkaar dat ik het maar laat zitten. Krijg het er anders niet meer in ben ik bang.... maar mijn gedicht is bijna af!*O*quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:24 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Zolang je de doos nog niet dicht geplakt hebt moet dat toch nog wel lukken![]()
Ik kwam er nog net optijd achter dat er nog een pakje niet in de doos zatvlak voordat ik de doos dichttapte
Ik moet eerlijk bekennen dat ik gisteren met wat hulp op het goede spoor kwam. En nu weet ik het.quote:Op zondag 8 december 2013 11:38 schreef SpuugSanta het volgende:
[..]
Beste Spuuglok,
Tja, er ging het één en ander mis,
Het was hier thuis een beetje crisis.
Niets aan de hand, niets ergs gebeurd,
Maar rondom deze tijd van het jaar wordt er door mij zo met pakjes gesleurd!
Vandaar de typo van je achternaam,
Ik geef toe dat ik me nu behoorlijk schaam.
Ik weet namelijk heus wel hoe je heet!
Maar ik ben nogal altijd afgeleid bij de vleet.
Voor een aantal is mijn identiteit nu niet meer geheim,
Wellicht weet jij het ook al door een beetje geslijm?
De PostNL was de fout ingegaan
En had tóch mijn adres op de sticker gedaan!
Je bent een goede speurneus, dat moet ik je nagegeven,
En ik zit hier nu wel een beetje te beven.
Nog een week, dat is best lang,
Ik ben echt wel een beetje bang.
Ook is er nog iets dat je moet weten:
Het inpakken van één cadeautje ben ik vergeten!
Daarvan de schuld naar mijn katten;
Ze hadden het al ín de doos gedaan, de schatten.
Lief, al die inpakhulp,
Maar daardoor kruip nu echt wel in m'n schulp.
Aan de andere kant... Hopelijk ben je met je cadeautje gewoon hartstikke blij,
En geeft men mijn identiteit pas volgende week vrij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |