Nee, dat dacht ik niet. Dit is zo'n rare reactie dat ik ineens denk dat jij het misschien toch niet bent.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:07 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Denk je dat ik een mysterische boodschap aan jou gaf omdat je nog steeds denkt dat ik jou heb?
Ik denk dat ik het nu weetquote:Op zaterdag 7 december 2013 16:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Ok ik vraag gewoon hulp aan de lezers hier. Wie woont in Pijnacker?
Ik heb extra's in de doos gestopt zodat hij helemaal vol zit en er niets gaat schuivenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Susie het volgende:
Pfffff....nu moet ik nog een gedicht maken. Heb alles ingepakt, past gelukkig net aan in de doos, maar nu nog een gedicht...
JEEEEEEEEEEEE HET IS 'M!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:03 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep, dat is 'm!
En hij mag open hoor.
Dobbey is het heusquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef dobbey het volgende:
[..]![]()
Alsjeblieft doe me dat niet aan,
Ik heb al zoveel onzekerheden op dit moment in mijn bestaan.
De zenuwen zijn triggers voor mijn hormonen
En het hormonster in mij is nu wel klaar met al die klonen.
Mijn man word ondertussen gek van mijn gezeur,
En rent af en toe hard gillend naar buiten via de deur.
De vraag is nu eigenlijk kun jij er mee leven
Dat je een hormonale vrouw deze keus hebt gegeven![]()
Ok ok, het bovenstaande is aangedikt moet ik zeggen
Maar ik wilde enkel een bommetje op je gemoedstoestand leggen![]()
Ik laat nu geheel aan jou de keus
En kan echt nog wel wachten, heus![]()
Oh je bedoelt jouw pakket!quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:45 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik niet. Dit is zo'n rare reactie dat ik ineens denk dat jij het misschien toch niet bent.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:59 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Dobbey is het heus
Dat je mij verdenkt, serieus?!![]()
Ik heb op je profiel gespiekt, dat was het plan!
Maar was dat voor mezelf, of in opdracht van.........????
Ik ben ook benieuwd wat je ervan vindt! Ik vind het spannend!quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:13 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd naar de inhoud v:@ ben benieuwd of ik het pak de komende week uit handen van MN peuter kan houden
zeg eens lieve vrouwquote:Op donderdag 5 december 2013 10:44 schreef Keshet het volgende:
Een Dizzy Pakjes Missy kwam net op mijn werk een pakketje afleveren!
En dat alles klem in de doos zit en ik bedenk dat het wel leuk is om de cadeautjes te voorzien van kleine gedichtjesquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:24 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik heb extra's in de doos gestopt zodat hij helemaal vol zit en er niets gaat schuiven
Ehmmm ja... Dichten. Met pijn en moeite 1 gedicht. Maar niet bij elk pakjequote:Op zaterdag 7 december 2013 21:52 schreef Susie het volgende:
[..]
En dat alles klem in de doos zit en ik bedenk dat het wel leuk is om de cadeautjes te voorzien van kleine gedichtjes![]()
Ik faal zo enorm in dit hele gebeuren.....
Zolang je de doos nog niet dicht geplakt hebt moet dat toch nog wel lukkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:52 schreef Susie het volgende:
[..]
En dat alles klem in de doos zit en ik bedenk dat het wel leuk is om de cadeautjes te voorzien van kleine gedichtjes![]()
Ik faal zo enorm in dit hele gebeuren.....
Nou jaaaa! Sparkling_Santa, wie je ook bent, wat een goede smaak heb jijquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:20 schreef Sparkling_Santa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Enne, word ik nog verstuurd of hoe zit dat??" --> vanmiddag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |