yupquote:Op donderdag 31 juli 2014 18:39 schreef Abrikozentaart het volgende:
morgen mogen ze toch pas officieel bekend maken waar renners evt een contract hebben getekend?
Dan hoeft Lotto er überhaupt niet meer aan te beginnen. Doe uit dat licht, weg die ploeg.quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Martijn Berkhout gaat Kelderman naar een andere ploeg.
En dan helemaal geen primair Nederlandse ploeg meer? Lijkt me ook geen goed ideequote:Op donderdag 31 juli 2014 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan hoeft Lotto er überhaupt niet meer aan te beginnen. Doe uit dat licht, weg die ploeg.
Nee, ok, maar Kelderman is echt zo ontzettend veel belangrijker dan Mollema. Wat heb je zonder die jongen nog? Ten Dam, Kruijswijk, Gesink (?), Vanmarcke als speerpunten. Kun je beter een niveautje teruggaan, wat vast niet de bedoeling zal zijn.quote:Op donderdag 31 juli 2014 19:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En dan helemaal geen primair Nederlandse ploeg meer? Lijkt me ook geen goed idee.
quote:Op donderdag 31 juli 2014 18:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Volgens Martijn Berkhout gaat Kelderman naar een andere ploeg.
http://www.denieuwsbv.nl/(...)2723f999bc15b6e9729/quote:Berkhout denkt dat Niballi, Majka en Kittel bij hun ploeg blijven. "Bauke Mollema is er voor zichzelf wel uit. Ik ook, maar we wachten met dat bekend maken," zegt Berkhout. Lars Boom, Wilco Kelderman en Leopold Konig gaan waarschijnlijk naar een nieuwe ploeg.
Niet de manager van Kelderman, maar wel van veel andere (Nederlandse) renners.quote:Op donderdag 31 juli 2014 20:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is die de manager van Kelderman?
Slecht nieuws voor Lotto-BrandLoyalty. Er van uitgaande dat Mollema vertrekt dan is het te hopen dat Gesink weer op zijn oude niveau komt, iets wat k betwijfel.
Ook Boom zal wel vertrekken, met Vanmarcke hebben ze dan nog steeds een topper (zelfs beter dan Boom) maar het is geen Nederlander, spreekt het grote publiek toch minder aan.
Zou voor hem de redding kunnen zijn. Kan daar weer helemaal opbloeien. Zal alleen wel niet gebeuren.quote:
zeker nu we vijf renners hebben die top tien in grote rondes hebben geredenquote:Op donderdag 31 juli 2014 21:58 schreef Sjoerd102 het volgende:
Schreef het al jaar of 2 terug op dit forum.
Niet alle Nederlandse toppers in 1 ploeg, maar juist verspreiden over meerdere ploegen.
#hetnieuwewielrennenquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Luis Leon Sanchez verkast naar Astana.
#klotsendangstzweetonderjeokselsquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:44 schreef DeeBee het volgende:
[..]
#briefvanvinoalsbijlagebijhetcontract
Ik zou hiervoor pleiten, ik vind dat hij nog wel een kans verdient.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:46 schreef Momo... het volgende:
Vino zou Ricco ook aannemen als het kan volgens mij
Die gaat volgend jaar dus als de bliksem.quote:Op vrijdag 1 augustus 2014 09:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Luis Leon Sanchez verkast naar Astana.
Drietrapsraket in de tour met ut beest, LLS en Nibaliquote:Op vrijdag 1 augustus 2014 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou hiervoor pleiten, ik vind dat hij nog wel een kans verdient.
[..]
Die gaat volgend jaar dus als de bliksem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |