4 keer als ik werk, 5 keer als ik vrij ben. Weet niet zo goed hoe je het met flesvoeding moet doen, maar ik zou denk ik kijken hoe ze het doet op 4 flessen, wel twee keer per dag bijvoeding aanbieden zonder druk er op te leggen en misschien dan met twee weekjes even op de weegschaal staan (al doe ik dat laatste niet, ik voel of er nog genoeg rondingen zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar hoevaak drinkt jouw meisje nog bij je Olf? Dat vind ik het lastige van kv, er zit een max aan. Nu is Noor met bv nooit over de liter gegaan op een dag, maar ik vind bv toch fijner. Het is dat ik die kolf beu ben, maar anders had ik het wel geweten.
Hoe lang laten jullie je baby slapen overdag? Slapen is hier ook zo'n volstrekte willekeur overdag. Soms een half uur, soms wel twee uur.. Ze ligt nu ruim anderhalf uur te pitten en ik vraag me af of ik na twee uur haar niet zou moeten wekken ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker met drie dat ze allemaal zóveel slapen, en M meer dan vier uur per dag? Wow!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Kyara het volgende:
Meisjes slapen hier meestal 's ochtends 2 uur en 's middags 2 uur.
Soms ook minder. In elk geval minder als grote broer
Ik maak M soms 3x per dag wakker.... 's ochtends uiterlijk om 08.30, na zijn ochtendslaap uiterlijk om 11.30 en uiterlijk om 17.15 uur na zijn middagslaap (ik mag hem dus zo weer wakker gaan maken). Als ik het niet doe is het 's avonds drama.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Olf het volgende:
[..]
Wel lekker met drie dat ze allemaal zóveel slapen, en M meer dan vier uur per dag? Wow!
Mja het is gewoon eerlijk verdeeld dat jouwe veel meer slapen, want ik heb er maar 1. Maar hier is het boven de 3 uur per dag echt een extreme slaapdag geweest. Maar wel fijn dus voor julliequote:Op woensdag 4 december 2013 17:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik maak M soms 3x per dag wakker.... 's ochtends uiterlijk om 08.30, na zijn ochtendslaap uiterlijk om 11.30 en uiterlijk om 17.15 uur na zijn middagslaap (ik mag hem dus zo weer wakker gaan maken). Als ik het niet doe is het 's avonds drama.
Uiteraard zijn de enige momenten dat hij vroeg wakker is, net de momenten dat de meisjes uitslapen![]()
Zoveel vind ik het eigenlijk nietMaar dat is dan mijn referentiekader. Als ze nog minder zouden slapen zou ik geen eten meer kunnen koken of was kunnen wegwerken ben ik bang. M kon ik nog wel meenemen naar boven maar met 3 is dat was lastiger
Op het idee iets te geven met Sinterklaas ben ik niet eens gekomen, maar met kerst is wel leuk ja, wijn en chocola?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:09 schreef Fieder het volgende:
Vraagje: geven jullie de gastouder iets met kerst? En wat?![]()
Ze krijgt straks een banketletter voor Sinterklaas maar met kerst weet ik t niet zo goed. Gewoon een kleinigheidje of echt kadobon ofzo
Nohhhhquote:
Doet ze bij jou ook een deel van de slaap aan de borst? Ik vind dat altijd zoquote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef bellelena het volgende:
[..]
Nohhhh![]()
Wat een leukies heb je toch Kyara! En zo gezellig saampjes!
En slapen verschilt hier echt per dag. Ze doet (bijna) altijd slaapjes van drie kwartier of anderhalf uur. De ene dag doet ze 2 slaapjes en de andere dag 3. Aan het eind van de middag doet ze soms een powernapje in de draagdoek, als het nodig is.
Vandaag een uitzondering op de regel, vanmorgen heeft ze anderhalf uur geslapen en vanmiddag ruim 2 uurZe is pas net wakker! Ze zal straks vast iets later naar bed gaan denk ik, kan ze morgenochtend ook mooi uitslapen
Ik vind de anderhalf uur slaapjes altijd wel relaxed, heb ik net wat tijd om zelf iets te doen. In drie kwartier is dat te kort, want voordat ze los is van de borst heb ik nog maar net een half uurtje over dan.
Zo hee, 40 minuutjes slaap op een hele dag? Wakkere dame!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:31 schreef pessie het volgende:
Slapen: momenteel hou ik haar wakker zodat ze 1 midagslaap heeft van 2 uur, dat is fijner dan 2x 20 minuten. En ik hoop dan steeds dat ze 's avonds in nslaap wil vallen maar helaas...
Ik heb geen gastouder maar in principe werkt ze voor je. Net als dat andere werkenden het leuk vinden een extra cadeautje te krijgen aan het einde van het jaar denk ik dat gast ouders dat ook vinden. Gewoon een gebaar zeg maar.
Ik vind ze zelf per ongeluk ook steeds leuker, sommige danquote:Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef Spirit82 het volgende:
Het Sinterklaasfeest zit erop. We hebben twee grote felgekleurde plastic herriedingen met lichtjes op batterij voor Isa gekregen![]()
... En prachtig dat ze het vindt!! Dat maakt het ineens een stuk minder erg
Ik ben er echt allergisch voor en dat weten m'n oudersquote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vind ze zelf per ongeluk ook steeds leuker, sommige dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hard mijn best doen om erin te komen hier hoor
Hier maak ik de kolf onderdelen droog met een hydrofiel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:33 schreef MwGiraf het volgende:
Elke dag steriliseren we de flesjes en de kolf onderdeeltjes. Het afdrogen dan doen we altijd met keukenpapier, maar is dat echt noodzakelijk? Gaat zo langzaam en het is zo'n gedoe. Een schone (!) theedoek, zou dat ook kunnen?
Hoe doen jullie dat?
Dank je, dat is inderdaad een goed ideequote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef Wizzy het volgende:
[..]
Hier maak ik de kolf onderdelen droog met een hydrofiel.
Ik ben niet belle, maar hier slaapt E overdag eigenlijk altijd aan de borst, op mijn armquote:Op woensdag 4 december 2013 18:15 schreef Cwen het volgende:
[..]
Doet ze bij jou ook een deel van de slaap aan de borst? Ik vind dat altijd zo, dat ze kan slapen en sabbelen tegelijk!
Nou echt wel!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, en de vlag mag uit voor Rosalie!De movicolon werkt dus?
Wat zul jij blij zijn dat je aan hebt gedrongen he danic?
Jep. De movicolon doet het hem. Misschien dat de boter en de boterham ook bijdraagt. Ik merk weinig verschil aan haar, want ze is altijd vrolijk. Enige verschil is dat ze niet meer 3 uur ligt te persen en te hyperventileren(zo klonk het) en daardoor gefrustreerd werd en/of pijn had.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef Juud-- het volgende:
Hee wacht, ik heb het nieuws van Rosalie geloof ik gemist! Is die Movi…?? nu helemaal datgene wat zorgt voor een betere stoelgang? Wat een opluchting Danic, voor jou maar ook zeker voor Rosalie! Merk je ook iets aan haar, dat ze blijer is? Het was sowieso wel een blijerd toch?
Dat doet E ook ja, steeds bewuster ook! Ze pakt nu echt een speeltje en slaat daarmee bewust op een ander hard speeltje zodat het geluid maaktquote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef Kyara het volgende:
Mabawa welkom met je knappe zoon!
Hier wel lawaaispeelgoed van broer maar ze kauwen liever op duplo of een houten blokje. En stapelbekers kan je ook leuk tegen elkaar aanslaan...
Nu je het zegt!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Limone het volgende:
Noooh Mabawa! Dat neusje herken ik nog van de twintigwekenecho!
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:02 schreef Spirit82 het volgende:
LE
Verder zonder bijlezen want werk een ongelofelijke ego-post: Isa heeft vanochtend op het KDV voor het eerst gezwaaid! Ik gaf haar aan de leidster en had nogal haast en Isa hangt zo over haar schouder en zwaait ineens naar een andere leidster! Het viel mij nog niet eens opmaar de leidster die haar vast hield zei ineens "ga je zwaaien?" en toen viel mn mond open en schoot ik half vol want ze had nog nooit gezwaaid! Ze vond het wel tof als ik naar haar zwaaide maar had niet door hoe dat moest, en toen draaide de leidster haar om en zwaaide ze ook naar mij
![]()
en toen nog een keer random in het rond
![]()
![]()
Mijn meisje zwaait en ik was er de eerste keer bij
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:16 schreef Mabawa. het volgende:
* Mabawa. komt hier samen met haar jongetje om het hoekje kijken
Wat een knapperd mawaba!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hard mijn best doen om erin te komen hier hoor
En plastic lawaai makend speelgoed..ja ach als je ziet hoe enthousiast je kindje ermee speelt is het minder irritant![]()
Even stomen in de douche wil nog wel eens wat helpen tegen dat benauwde.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:31 schreef danic het volgende:
Even binnen denderen met een vraag.
Ik heb hier al een weekje een snotterige baby. Het loopt er gewoon uit. Dit in combinatie met 2 boventand en die doorkomen zorgt het voor een altijd slijmerig kind![]()
Maar ik vond ze vanmorgen ook wel wat benauwd. Kan ik iets doen? Of is gewoon neusspray, ui en luuf?
Ik kas trouwens pas dag het bij die kleintjes beter werkt als je luuf onder de voetjes smeert. Klopt dat? LB zei jij dat niet?
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Limone het volgende:
Noooh Mabawa! Dat neusje herken ik nog van de twintigwekenecho!
Jaaaquote:
Klinkt als een goed idee: chocoladeletters voor de verwarming zetten.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:04 schreef Olf het volgende:
Spirit wat schattig! Lekker zwaaien!![]()
LB, Leuk dat de sint was langsgekomen.Wat een verrassing! Ik weet nog dat ik vorig jaar op 5 december een heel klein babyslofje met een inieminiechocoladeletter voor de verwarming had gezet, hoogzwanger sinterklaas vieren. En heel spannend allemaal want ik kon natuurlijk niet verraden welke letter want de naam was nog geheim. En dat ik toen dacht, jeeee, volgend jaar is baby erbij, en dat is nu!
Ja, met Valentijnsdag.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef bellelena het volgende:
Wow echt Venco! Tof SintcadeauZijn jullie getrouwd afgelopen jaar?
Toffe data!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door laiveneertiekje op 05-12-2013 13:11:02 ]
De vorige controle was ie wat bleek, dus toen zijn ijzer geprikt en meteen nog een hele rits andere dingen, allergie enz... En nu heeft ie een maand een drankje gehad (want het was op het randje) en willen ze nog een prikje doen om te kijken of het beter is. Het is een prikje in zijn voet en dan drukken ze er wat druppels uit, nu is het maar een klein buisje, de vorige keer wel 5, men.... dat duurde maar. Maar altijd nog vriendelijker als echt bloedprikken....quote:Op donderdag 5 december 2013 12:18 schreef Keshet het volgende:
Och Juud. Het ís ook naar, dat geprik. Is die bloedbepaling nog nuttig? Je jongetje is verder toch niet ziekgeweest?
Superhelm is bij routinecontroles nooit meer geprikt.
Ik kom heel voorzichtig een beetje afscheid nemen van jullie!en doe een dikke vette
Gefeliciteerd voor Solagratia's dreumes!![]()
![]()
Was zijn bloedbeeld tijdens de zkhs-opname ook afwijkend?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:34 schreef Juud79 het volgende:
[..]
De vorige controle was ie wat bleek, dus toen zijn ijzer geprikt en meteen nog een hele rits andere dingen, allergie enz... En nu heeft ie een maand een drankje gehad (want het was op het randje) en willen ze nog een prikje doen om te kijken of het beter is. Het is een prikje in zijn voet en dan drukken ze er wat druppels uit, nu is het maar een klein buisje, de vorige keer wel 5, men.... dat duurde maar. Maar altijd nog vriendelijker als echt bloedprikken....
Hij is bloed verloren tijdens de bevalling, daarvoor heeft hij een transfusie gehad, net na zijn geboorte. Daarna nog liesbreuk operatie en hij is knetterhard gegroeid, dat samen is nu de oorzaak van dit afwijkende bloedbeeld.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Was zijn bloedbeeld tijdens de zkhs-opname ook afwijkend?
dat typte ik. of het zo is geen idee.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:31 schreef danic het volgende:
Even binnen denderen met een vraag.
Ik heb hier al een weekje een snotterige baby. Het loopt er gewoon uit. Dit in combinatie met 2 boventand en die doorkomen zorgt het voor een altijd slijmerig kind![]()
Maar ik vond ze vanmorgen ook wel wat benauwd. Kan ik iets doen? Of is gewoon neusspray, ui en luuf?
Ik kas trouwens pas dag het bij die kleintjes beter werkt als je luuf onder de voetjes smeert. Klopt dat? LB zei jij dat niet?
Het was tijdens de bevalling, er is bloed van hem in mijn bloed terecht gekomen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:11 schreef danic het volgende:
Sola gefeliciteerd met je dreumes!![]()
En Juud daar ben ik ook wel benieuwd naar: Hoe kan D bloed verloren zijn na de bevalling?
Echt? Ik sta nog steeds te kijken als Lauren lekker gaat zitten spelen. Of zoals nu ze zich optrekt aan haar pippenwagentjequote:Op donderdag 5 december 2013 13:12 schreef bellelena het volgende:
LBWat een schattig meisje toch!
Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet gek vond/vind om Nin rechtop te zien staan of zittend te zien spelen. Het ging vrij geleidelijk aan in mijn idee, misschien daardoor?
Sola, gefeliciteerd!!!
Wat een goeie nacht FR!
Oh echt? Jemig das ook wat!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:21 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Het was tijdens de bevalling, er is bloed van hem in mijn bloed terecht gekomen.
Waarschijnlijk hierdoor....
http://mens-en-gezondheid(...)nteuze-insertie.html
Oh heel zeldzaam! Wat Danic ook zei, hij doet het zo goedquote:Op donderdag 5 december 2013 13:21 schreef Juud79 het volgende:
Het was tijdens de bevalling, er is bloed van hem in mijn bloed terecht gekomen.
Waarschijnlijk hierdoor....
http://mens-en-gezondheid(...)nteuze-insertie.html
Eindelijk een medestander. Het hele bedje ruikt dan ook naar ui, ook na het verschonen. Blegh!quote:Op donderdag 5 december 2013 14:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik merkte geen verschil nee. Ja wel in de wijze waarop mensen met een boog om me heen liepen de volgende dag.
En de gordijnen en je beddengoed... Alles. Ik doe het niet weer!quote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander. Het hele bedje ruikt dan ook naar ui, ook na het verschonen. Blegh!
+1 Te smerig gewoon. En het deed hier niks... dus ui gaat hier voortaan alleen nog door het eten heenquote:Op donderdag 5 december 2013 14:15 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Eindelijk een medestander. Het hele bedje ruikt dan ook naar ui, ook na het verschonen. Blegh!
Wow was hij zolang verkouden?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:50 schreef Suikertante het volgende:
Meneer Suiker zet telkens stiekem een ui neer als ik er niet ben![]()
Ik durf het bijna niet op te schrijven maar ik denk dat we sinds drie weken van de neusspray af zijn! Daarvoor letterlijk maanden gebruikt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 15:44 schreef Juud-- het volgende:
Dit vraagt om een foto van je lelijke oorbellen Loj
+1quote:Op donderdag 5 december 2013 15:44 schreef Juud-- het volgende:
Dit vraagt om een foto van je lelijke oorbellen Loj
Een van onze katten is echt gek op Fquote:Op donderdag 5 december 2013 15:53 schreef Juud-- het volgende:
Kijken jouw katten überhaupt om naar je baby ja? Die van mij zijn nogal onverschillig en hebben hooguit perongeluk een keer aan E. gesnuffeld, maar verder..nehh. Af en toe kijken ze een beetje naar haar, maar daar blijft het wel bij. Wel gunstig, want ze springen ook niet bij haar in de box.
Nog gevaarlijk ook trouwens, dat je kat op je baby gaat liggen?
Ja die foto's van Spees waren altijd zo leuk!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef Juud-- het volgende:
Dat hoopte ik ook zo, zo'n leuke babykatrelatie. Jij had toch ook zo'n snoepige foto met F. in de box en een kat er omheen gedrapeerd? De mijnes hadden ook al geen interesse in me toen ik zwanger was en ik had zo'n zin in van die foto's als Spees (toch?), met de kat die tegen haar buik aan stond
zoiets?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:17 schreef Juud-- het volgende:
Dat hoopte ik ook zo, zo'n leuke babykatrelatie. Jij had toch ook zo'n snoepige foto met F. in de box en een kat er omheen gedrapeerd? De mijnes hadden ook al geen interesse in me toen ik zwanger was en ik had zo'n zin in van die foto's als Spees (toch?), met de kat die tegen haar buik aan stond
Ja! A lag bij mijn man op zijn opgetrokken benen/knieën te leunen en hij wilt achterover naar mij kijken. Boog zich ook ineens.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woei net bijna weg toen ik de mupster van het kdv ging halen!
Gooit jullie wurm op de buik liggend ook wel eens het hoofd bijna helemaal achterover in de nek? Soort uberjoga! En nee schudden is ineens hip. Ik vind het er een beetje creepy uitzien
alsof ze een tic heeft ofzo.
Juud, hoe ging het bij de fysio?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze vond het niet zorgwekkend. Gewicht boog mooi wat af, lengte en gewicht zaten nu mooi op de lijn. Wel + 2 maar dat kan gewoon
Onze zoons lijken aardig op elkaar trouwens!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:54 schreef bloempie1 het volgende:
Een plaatje bij het praatje
[ afbeelding ]
7.5 wekenquote:Op donderdag 5 december 2013 17:49 schreef bloempie1 het volgende:
"Tweelingbroers"
Hoe oud is je zoontje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna Papa
Praat ik teveel over de katten? dat je weet dat dit rossi isquote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef Cwen het volgende:
Rossi en sac ean
Sic, wat een heerlijk mannetje!
Bloem en GotC, inderdaad! Leuk!
Juud, hoe was het bij de fysio?
Elmo, hoi!
En Sola, alsnog gefeliciteerd uiteraard!
Helemaal niet! Ik heb een tijdlang meegelezen in F&F en toen de ellende met Rossi gevolgd. Hij ziet er nu zo goed uitquote:Op donderdag 5 december 2013 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Praat ik teveel over de katten? dat je weet dat dit rossi is
Is ze al gekoppeld aan fieders reusje?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef Cwen het volgende:
Mijn baby draagt officieel 62, maar meestal 68 en past zelfs al een jurkje 74
Ja maar die maten zijn gewoon allemaal schots en scheef johquote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef Cwen het volgende:
Mijn baby draagt officieel 62, maar meestal 68 en past zelfs al een jurkje 74
Jij bent toch niet jouw Ellie aan een ander aan het uithuwelijken hèquote:Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef Cwen het volgende:
Met L van Fieder... Dan wil ik niet weten wat er zou gebeuren als die ooit een baby zouden krijgen
En ja, die maten zijn krom. Maar het klinkt wel tof
Whoahquote:Op donderdag 5 december 2013 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
M'n wurm had vandaag voor het eerst een jurkje in 74 aan. En het past. Wtf.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef Omentielvo het volgende:
Riley is heel ondeugend hoorde ik op het KDV vandaag. Een baby heeft een spreidbroekje en dan kruipt ze naar hem toe en trekt ze aan de ijzeren beugels. Of ze pakt snel zijn speelgoed af en kruipt ermee weg (hij is een paar maanden jonger en kan nog niet kruipen)
Of ze kruipt achter een ander meisje aan om snel haar speelgoed af te pikken en weg te kruipen.
Jeutje begint dat nu al
5. Vandaag 2x bv en 3x kv.quote:
Ik zou haar niet meer wakker maken XMquote:Op donderdag 5 december 2013 22:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mup net uit haar slaap gehaald voor de laatste fles, janken... Maar wel de fles leeg. Tja. Wat moet je dan... Die laatste fles laten zitten, want ze slaapt of toch geven want ze drinkt m dus wel goed op. Dubio.
Ja ik probeer ook in het weekend nieuwe dingen uit hoorquote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toevallig dit jurkje hoor. Rompers nog 62/68. We gaan morgen maar eens experimenteren met geen laatste voeding. Maar alleen als ze haar flessen netjes drinkt. Als er dan een nachtvoeding komt, dan liever even in een nacht naar het weekend toe.
+1 trouwens. Ze groeit echt heel goed.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja ik probeer ook in het weekend nieuwe dingen uit hoor![]()
Maar niet gelijk terugkrabbelen nou!Je kunt niet ontkennen dat Noor het hartstikke goed doet! Perfect op de curve, perfecter kan bijna niet!
Oooohquote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef LadyBlack het volgende:
Als je carozoo soft sole googlet krijg je het ook!
Nee maar ik dus wel en ik ga een bestelling plaatsen! Als je doorgeeft welke je zou willen mik ik die ook in mn mandje en stuur ik ze door naar jou.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ooooh![]()
Maar ik heb geen ebay. Snap daar geen bal van en dat is misschien maar goed ook.
Ik kan niet vinden wat de lengte in cm(inches) is?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee maar ik dus wel en ik ga een bestelling plaatsen! Als je doorgeeft welke je zou willen mik ik die ook in mn mandje en stuur ik ze door naar jou.
quote:Size: 12-18 months. Sole length: 14cm (5.5inches), foot length up to 13.3cm (5.25 inches).
Ik ga straks even met vriend opmeten. Want het is nogal een gedoe. Maar ik wil in principe wel meebestellen. Misschien zelfs twee maten als dat kan?quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:53 schreef Gulara het volgende:
Ik ga zo even z'n voet op eten. Volgens mij zit ie daar nu al aan!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:54 schreef Olf het volgende:
Ik heb gedroomd dat hier een poll stond over of we voor een tweede moest gaan en ik moest me aan de uitslag houden.![]()
Ik kom hier teveel.
Ik heb nog een dame in de aanbieding die is ook nog niet zo in trekquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:47 schreef Fieder het volgende:
Haha Omen die Riley![]()
Hier een prutnacht, zou het van de storm komen?
En waarom wil niemand met L trouwen?Hij is heel leuk hoor
Ik trouw al met Sticker, sorryquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:47 schreef Fieder het volgende:
Haha Omen die Riley![]()
Hier een prutnacht, zou het van de storm komen?
En waarom wil niemand met L trouwen?Hij is heel leuk hoor
en ze is zo mooi.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Voor Noor zijn ook nog geen kandidaten.
SPOILER: Foto is al weg!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Suikertante op 06-12-2013 10:47:54 ]
Als je nou die late avondvoeding er in houdt kan je een fles op de dag vervangen door bijvoeding. Hoeft niet in 1x. Deel fles en deel bijvoeding kan ook eerst. Eerst eten en dan aanvullen met fles.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
Neuh, Noor gaat nu zo door tot 06:00 als we haar wekken voor de ochtend. Misschien paar keer even een speen terug doen, maar voedingen 's nachts hebben we al maanden niet meer. Overdag slaapt ze nu denk ik een uur of 3-4, maar dat wisselt heel erg. Meestal rond het middaguur even en 's middags een wat langer slaapje. Vind ik ook weer lastig, want wanneer moet ik dan die bijvoeding geven? Voor de fles wil ik niet, want dan drinkt ze die niet meer goed, na de fles is zinloos en tussen twee voedingen gaat dus weer ten koste van slaap.
Ze krijgt ook nog bv, dus ze is nog niet helemaal over. Vandaag overstap naar 1x kolven... Dus pas morgenochtend weer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
en ze is zo mooi.
Kijk ik had vannacht een boze kabouter ik snap dat dat afschrikt maar noor is
Is ze nu gewend aan de kv?
Zo deden wij het ook ja (maar dan met bv)quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:37 schreef laziness het volgende:
[..]
Als je nou die late avondvoeding er in houdt kan je een fles op de dag vervangen door bijvoeding. Hoeft niet in 1x. Deel fles en deel bijvoeding kan ook eerst. Eerst eten en dan aanvullen met fles.
Maar uiteindelijk moet de bijvoeding flessen gaan vervangen.
Daarom ging de avondfles er hier pas veel later af. Op het moment dat ze 's avonds incl toetje (yoghurt) voldoende eten om de nacht door te trekken kan die late fles er dan af.
Dat is in ieder geval zoals wij het deden.
Op die leeftijd is het in mijn ogen niet te weinig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar dan schiet je netto toch niks op? Als cb zegt dat vier flessen te weinig is voor groei? Mijn probleem met de laatste fles is vooral dat we haar echt uit zo'n diepe slaap moeten halen. Zo sneu!
Ze krijgt er nu nog 5.. Bijvoeding bakt ze echt nog niks vanquote:Op vrijdag 6 december 2013 10:58 schreef laziness het volgende:
[..]
Op die leeftijd is het in mijn ogen niet te weinig.
O. kreeg jonger al maar vier flessen. Zeker als je er bijvoeding bij geeft zie ik het probleem niet.
Ze groeit goed, ik snap je cb niet zo eigenlijk.
Werkt een droomvoeding niet? Wij zijn op een gegeven moment de fles gaan geven terwijl hij in zijn bedje bleef liggen. Slapend pakte hij hem ook.
Ik had ook niet in mijn hoofd dat het cb vier flessen te weinig vindt, sorry. Ik herken het ook niet als te weinig, M kreeg met 6 maanden vier voedingen, met 7 maanden 3,5 ('s middags eerst een boterham en daarna voeden) en met 8 maanden 3. Met 10 maanden verdween de laatste droomvoeding, op zijn verzoek. Daar heb ik het cb nooit over gehoord. Onhandig, tegenstrijdig advies.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar dan schiet je netto toch niks op? Als cb zegt dat vier flessen te weinig is voor groei? Mijn probleem met de laatste fles is vooral dat we haar echt uit zo'n diepe slaap moeten halen. Zo sneu!
Ohh gelukkig, ik las inderdaad ook dat bij L0t d'r meisje ook nog hoopjes drinkt, zelfs naast de bijvoeding!quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:58 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ook hoor belle, alleen die late voeding daar werd E al heel snel niet meer voor wakker, en slapend dronk ze 3 slokken ofzo. Dus besloten om haar lekker te laten slapen
Wij ook hoor, soms nog wel meer.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:54 schreef bellelena het volgende:
Late voeding skippen dat kan ik niet eens doen, want pluis wordt hier altijd nog zelf wakker om dan te drinken. We zitten hier nog steeds op 6-7 voedingen per 24 uur
Die is er wel volgens mij maar niet zo in gebruik.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:08 schreef GotC het volgende:
Ik vroeg me af.. is er niet misschien behoefte aan een topic over bijvoeding? Er is er 1 voor flesvoeding, 1 voor borstvoeding..
Niet dat het hier niet erbij hoort enzo, maar vroeg me af of het niet handiger is?
Ahquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:09 schreef laziness het volgende:
[..]
Die is er wel volgens mij maar niet zo in gebruik.
OUD / Bijvoeding
En ook bijvoeden volgens de Rapley methode.
OUD / Theorie en Praktijk van de Rapley methode deel 9
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |