4 keer als ik werk, 5 keer als ik vrij ben. Weet niet zo goed hoe je het met flesvoeding moet doen, maar ik zou denk ik kijken hoe ze het doet op 4 flessen, wel twee keer per dag bijvoeding aanbieden zonder druk er op te leggen en misschien dan met twee weekjes even op de weegschaal staan (al doe ik dat laatste niet, ik voel of er nog genoeg rondingen zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 15:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar hoevaak drinkt jouw meisje nog bij je Olf? Dat vind ik het lastige van kv, er zit een max aan. Nu is Noor met bv nooit over de liter gegaan op een dag, maar ik vind bv toch fijner. Het is dat ik die kolf beu ben, maar anders had ik het wel geweten.
Hoe lang laten jullie je baby slapen overdag? Slapen is hier ook zo'n volstrekte willekeur overdag. Soms een half uur, soms wel twee uur.. Ze ligt nu ruim anderhalf uur te pitten en ik vraag me af of ik na twee uur haar niet zou moeten wekken ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel lekker met drie dat ze allemaal zóveel slapen, en M meer dan vier uur per dag? Wow!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Kyara het volgende:
Meisjes slapen hier meestal 's ochtends 2 uur en 's middags 2 uur.
Soms ook minder. In elk geval minder als grote broer
Ik maak M soms 3x per dag wakker.... 's ochtends uiterlijk om 08.30, na zijn ochtendslaap uiterlijk om 11.30 en uiterlijk om 17.15 uur na zijn middagslaap (ik mag hem dus zo weer wakker gaan maken). Als ik het niet doe is het 's avonds drama.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:05 schreef Olf het volgende:
[..]
Wel lekker met drie dat ze allemaal zóveel slapen, en M meer dan vier uur per dag? Wow!
Mja het is gewoon eerlijk verdeeld dat jouwe veel meer slapen, want ik heb er maar 1. Maar hier is het boven de 3 uur per dag echt een extreme slaapdag geweest. Maar wel fijn dus voor julliequote:Op woensdag 4 december 2013 17:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik maak M soms 3x per dag wakker.... 's ochtends uiterlijk om 08.30, na zijn ochtendslaap uiterlijk om 11.30 en uiterlijk om 17.15 uur na zijn middagslaap (ik mag hem dus zo weer wakker gaan maken). Als ik het niet doe is het 's avonds drama.
Uiteraard zijn de enige momenten dat hij vroeg wakker is, net de momenten dat de meisjes uitslapen![]()
Zoveel vind ik het eigenlijk nietMaar dat is dan mijn referentiekader. Als ze nog minder zouden slapen zou ik geen eten meer kunnen koken of was kunnen wegwerken ben ik bang. M kon ik nog wel meenemen naar boven maar met 3 is dat was lastiger
Op het idee iets te geven met Sinterklaas ben ik niet eens gekomen, maar met kerst is wel leuk ja, wijn en chocola?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:09 schreef Fieder het volgende:
Vraagje: geven jullie de gastouder iets met kerst? En wat?![]()
Ze krijgt straks een banketletter voor Sinterklaas maar met kerst weet ik t niet zo goed. Gewoon een kleinigheidje of echt kadobon ofzo
Nohhhhquote:
Doet ze bij jou ook een deel van de slaap aan de borst? Ik vind dat altijd zoquote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef bellelena het volgende:
[..]
Nohhhh![]()
Wat een leukies heb je toch Kyara! En zo gezellig saampjes!
En slapen verschilt hier echt per dag. Ze doet (bijna) altijd slaapjes van drie kwartier of anderhalf uur. De ene dag doet ze 2 slaapjes en de andere dag 3. Aan het eind van de middag doet ze soms een powernapje in de draagdoek, als het nodig is.
Vandaag een uitzondering op de regel, vanmorgen heeft ze anderhalf uur geslapen en vanmiddag ruim 2 uurZe is pas net wakker! Ze zal straks vast iets later naar bed gaan denk ik, kan ze morgenochtend ook mooi uitslapen
Ik vind de anderhalf uur slaapjes altijd wel relaxed, heb ik net wat tijd om zelf iets te doen. In drie kwartier is dat te kort, want voordat ze los is van de borst heb ik nog maar net een half uurtje over dan.
Zo hee, 40 minuutjes slaap op een hele dag? Wakkere dame!quote:Op woensdag 4 december 2013 19:31 schreef pessie het volgende:
Slapen: momenteel hou ik haar wakker zodat ze 1 midagslaap heeft van 2 uur, dat is fijner dan 2x 20 minuten. En ik hoop dan steeds dat ze 's avonds in nslaap wil vallen maar helaas...
Ik heb geen gastouder maar in principe werkt ze voor je. Net als dat andere werkenden het leuk vinden een extra cadeautje te krijgen aan het einde van het jaar denk ik dat gast ouders dat ook vinden. Gewoon een gebaar zeg maar.
Ik vind ze zelf per ongeluk ook steeds leuker, sommige danquote:Op woensdag 4 december 2013 19:52 schreef Spirit82 het volgende:
Het Sinterklaasfeest zit erop. We hebben twee grote felgekleurde plastic herriedingen met lichtjes op batterij voor Isa gekregen![]()
... En prachtig dat ze het vindt!! Dat maakt het ineens een stuk minder erg
Ik ben er echt allergisch voor en dat weten m'n oudersquote:Op woensdag 4 december 2013 19:53 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Ik vind ze zelf per ongeluk ook steeds leuker, sommige dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga hard mijn best doen om erin te komen hier hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |