nope, google zegt dat dit "Gasselterboerveenschemond" het moet zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 22:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Langste plaatsnaam van Nederland
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wanneer kom je voorrijden met de 508?
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:26 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Haha, als je dan ook nog even een een paar honderd meter door rijdt
Lijkt me wel, lekker centraal. Vorige keer ook gedaan, min of meer danquote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ik vind waar ook wel een goeie![]()
Utrecht ?
Ik woon In een dorpje daarnaast. Je terugwEg Zal wel vreselijk geweest zijn, veel bussen hebben ze daar niet....quote:Op woensdag 4 december 2013 22:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Ik heb eens een auto afgeleverd in Stampersgat
Was een beetje mistig met het water daar zo glad als een spiegel, erg mooiquote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Die P daar bij het Tjeukemeer is inderdaad apart. Heb daar nog wel regelmatig even gepauzeerd, wel mooi plekje als het mooi weer is.
Man, dat was een hel. De eerste bus was net weg, de tweede kwam pas na 55 minutenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:35 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Ik woon In een dorpje daarnaast. Je terugwEg Zal wel vreselijk geweest zijn, veel bussen hebben ze daar niet....
Beter als in sommige plaatsen hier, daar komt in de spits zelfs geen bus.. (Ja, maar 1 kant op, en als je die net mist is lopend naar de trein sneller...quote:Op woensdag 4 december 2013 22:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Man, dat was een hel. De eerste bus was net weg, de tweede kwam pas na 55 minuten
En toen overstappen naar een andere bus In Oud Gastel of direct naar Roosendaal voor de trein?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:40 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Man, dat was een hel. De eerste bus was net weg, de tweede kwam pas na 55 minuten
Oud Gastel dacht ik. Man ik wist niet wat me overkwam, over boerengaten gesproken.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
En toen overstappen naar een andere bus In Oud Gastel of direct naar Roosendaal voor de trein?
Grappig, hier in de regio is belbus nooit gratis, tenzij men geen ov-chiplezer heeft. van Qbuzz mogen we dan geen kaartjes verkopen(moest eerst wel.) dus kan hij/zij dan gratis mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:47 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik moest een keer naar Koningslust, in de buurt van Venlo. Dat was ook wel een gat zeg
Voordeel was dan weer wel dat ik vanaf station Horst-Sevenum met de belbus moest en dat bleek uiteindelijk gewoon een vent in een taxi te zijn die me voor de deur afzette. Geheel gratis trouwens, was ook geen chipkaartkastje oid aanwezig, het was gewoon een Mercedes E-klasse. Hij wist me wel te vertellen dat de belbus ten alle tijden gratis is.
Moest ook een keer naar Langeveen, dat was een nog groter gat dan Koningslust en dramatisch wat betreft OV.
Gefeliciteerd, dat wordt trakteren op taart voor onsquote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Guitar93 het volgende:
Aangenomen bij EW als hiker! Morgen ff vog regelen.
Echt he. En dan ook echt een uur rechtdoor lopenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Kiprollade het volgende:
Industrieterreinen zonder OV in de buurt zijn gewoon een hel, en dat is nog zacht uitgedrukt. Zou in Leeuwarden over ongeveer 8 km (hemelsbreed) 1 uur en 10-15 minuten doen met het OV terwijl het met de auto nog geen 10 minuten was… Gelukkig boden ze me een lift aan
Welke regio?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Guitar93 het volgende:
Aangenomen bij EW als hiker! Morgen ff vog regelen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef S-RS het volgende:
Goed, ik probeer maar wat, zelfde manier als de vorige keer?
Intressepeilng kartmeet V2.0, wie durft?
Waar: Kartfabrique, Utrecht
Waarom: Omdat we onze zolderkamertjes eens moeten verlaten.
Net als de vorige keer maar een paar willekeurige data gepakt, en dan pakken we uiteindelijk de dag dat de meest kunnen/willen. Tijdstip kunnen we later wel bepalen, eerst maar eens zien of er animo is. De vorige keer was het zaterdag in de middag.
Vrijdag 20 december:
- S-RS
Zaterdag 21 december:
- S-RS
Zaterdag 28 december:
- S-RS
- Irritatie100
Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
Zaterdag 4 januari:
- S-RS
- Irritatie100
Zaterdag 11 januari:
- S-RS
Als het aangeboden wordt accepteer ik het altijd, maar ik ga er niet zelf om vragen. Hoeft toch verder ook niemand achter te komen als je het wel accepteert?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Echt he. En dan ook echt een uur rechtdoor lopenkan weinig saaiere dingen bedenken.
Doen jullie dat vaker trouwens, een lift accepteren? Mag hier nadrukkelijk niet namelijk.
Ik heb dat ook wel een keer gedaan, degene van een bedrijf waar de auto in ontvangst nam zat nog op mij te wachten om daarna naar huis te gaan. Bleek dat die man in dezelfde stad woonde als ik. Of ik mee wilde rijden, want hij ging nu toch. Alternatief was eene ruim half uur lopen naar het eerste busstation en dan nog drie kwartier naar huis.
Ben maar gewoon ingestapt hoor, kan wel niet mogen maar dan alsnog met het OV gaan zou nergens op slaan.
Niet om het een of ander, maar dat staat bekend als de homo-ontmoetingsplek.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef Kiprollade het volgende:
Iemand wel eens hier een stop gemaakt? http://goo.gl/maps/XCFrW
Vond het maandag tijd om een bammetje te eten daaro. Blijkt een parkeereiland o.i.d. te zijn waar je op vrijwel dezelfde plek de snelweg weer op moet als dat waar je eraf ging. Ik ging dus met mn gedachten op 0 richting het einde, vervolgens kwam ik aan het einde en kon je rondrijden om vervolgens in tegengestelde richting de snelweg weer op te gaan. Ik werd wel een beetje raar aangekeken door wat truckers toen ik daar voor de 3e keer voorbij kwam![]()
Rare constructie, maar wel efficiënt
Held! Wilde al voorstellen om weer is koffie te doen met z'n allen, maar dit is nog beterquote:Intressepeilng kartmeet V2.0, wie durft?
Waar: Kartfabrique, Utrecht
Waarom: Omdat we onze zolderkamertjes eens moeten verlaten.
Net als de vorige keer maar een paar willekeurige data gepakt, en dan pakken we uiteindelijk de dag dat de meest kunnen/willen. Tijdstip kunnen we later wel bepalen, eerst maar eens zien of er animo is. De vorige keer was het zaterdag in de middag.
Vrijdag 20 december:
- S-RS
- QuiCk01
Zaterdag 21 december:
- S-RS
- QuiCk01
Zaterdag 28 december:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
Vrijdag 3 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
Zaterdag 4 januari:
- S-RS
- Irritatie100
- QuiCk01
Zaterdag 11 januari:
- S-RS
- QuiCk01
Dan hoop ik wat collega's tegen te komen!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:50 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dat wordt trakteren op taart voor ons
Den Haag, waarschijnlijk ook Alkmaar als ik vanuit mijn ouderlijk huis ga.quote:
Scheelt ook weer wat uitbetalen voor EW, danwel AR. Dat vind ik toch wel het rare van het verhaalquote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het aangeboden wordt accepteer ik het altijd, maar ik ga er niet zelf om vragen. Hoeft toch verder ook niemand achter te komen als je het wel accepteert?
Vandaar dat daar heel de tijd dezelfde auto's rondreden en iedereen me zo raar aanstaarde... Vond het al zo apartquote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef trolley het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar dat staat bekend als de homo-ontmoetingsplek.![]()
![]()
Ik woon daar namelijk in de buurt, bij de grootste irritatiefactor van elke weggebruiker die dagelijks over de A6/A7 moet. Knooppunt Joure
Hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 23:08 schreef Kiprollade het volgende:
Vandaar dat daar heel de tijd dezelfde auto's rondreden en iedereen me zo raar aanstaarde... Vond het al zo apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |