Wow 2 maandenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
2 maanden clean dus een mooi moment om het op te geven
2 Maanden cleanquote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
netjesquote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blaasinstrument gebruiken ipv gitaar, nice cover ;_;quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb áf en toe wat optredentjes hier en daar, stelt niet veel voor...
Dit soort dingetjes in een Jamsessie band formatie
ben trots op je, wanneer gaan we keta doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef Allure_ het volgende:
ok jongens, ik ben aan het liegen nu =$
Maar wel 2 maanden clean van het echte werk
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef Allure_ het volgende:
ok jongens, ik ben aan het liegen nu =$
Maar wel 2 maanden clean van het echte werk
Dat heb je met jamsessies he, die kerel had z`n blaasinstrument meegenomen omdat hij dacht dat er wel wat bossanova gespeeld zou worden, maar helaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blaasinstrument gebruiken ipv gitaar, nice cover ;_;
Sickquote:
Harddrugs/softdrugsquote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Pls
Wat is het echte werk en wat is het neppe?
lal, laten we het wel gezellig houdenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ben trots op je, wanneer gaan we keta doen.
Ahquote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Harddrugs/softdrugs
[..]
lal, laten we het wel gezellig houdenkan wel wat mensen regelen die met je meedoen
zou er niet aan beginnen ook, trots op jouquote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah
Zelf nog nooit harddrugs gehad. Trots
I'm a herb man.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Allure_ het volgende:
lal, laten we het wel gezellig houden kan wel wat mensen regelen die met je meedoen
Ga ook niet doen. Dank uquote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zou er niet aan beginnen ook, trots op jou
Ja? oh dan idd nietquote:
Heb al een verzoek geplaatst op thuisafgehaald.nlquote:Op woensdag 4 december 2013 16:59 schreef Allure_ het volgende:
ga straks zo'n zieke pasta maken met big ass garnalen, room, rode pepers en veel knoflook en many more
we kunnen ook food swop doen, neem jij wat (lees: VEEL) taco mundo mee en krijg jij mijn heerlijke pittige pastaquote:Op woensdag 4 december 2013 17:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb al een verzoek geplaatst op thuisafgehaald.nl
hjb pillenvreter nummer 1quote:
Online eten bestellenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb al een verzoek geplaatst op thuisafgehaald.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |