I bought the train ticket, kept her warm, supplied her with food, and all I got was this lousy pasta.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
we kunnen ook food swop doen, neem jij wat (lees: VEEL) taco mundo mee en krijg jij mijn heerlijke pittige pasta

Waarom?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Miley Cyrus Christmas Ball Cuttouts.
[ afbeelding ]
Twerk the halls with balls of miley.

)
 ) (Daar zijn vaak de wat oudere mensen/jongere kinderen die van hun spullen af willen en er niet te veel over weten, dus dan valt een NES of SNES wel voor 10-20 euro te scoren)
 (Daar zijn vaak de wat oudere mensen/jongere kinderen die van hun spullen af willen en er niet te veel over weten, dus dan valt een NES of SNES wel voor 10-20 euro te scoren)
 )
 ) 

Wil een wrecking ball tegen dr kop aanslaanquote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor de optimale Wrecking Ball-ervaring aan de ballen van je kerstboom.

bier is softdrugs en baco is harddrugsquote:

Niet zo zaniken, ik heb eens Limited Edition Wu-Tang Clan dunks weggegooid die nu voor 3k worden verkochtquote:Op woensdag 4 december 2013 17:25 schreef Braddie het volgende:
(Op dit moment baal ik enorm dat ik m`n NES/N64/SEGA 16BIT/GAMECUBE/PS1/PS2/GAMEBOY ADVANCE/GAMEBOY POCKET/GAMEBOY/COMMODORE 64 en ATARI 2600JR (En de normale) niet meer heb)

Dat lijkt me ook super kut ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet zo zaniken, ik heb eens Limited Edition Wu-Tang Clan dunks weggegooid die nu voor 3k worden verkocht

amenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Of je gaat gewoon werken voor je geld.

quote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Of je gaat gewoon werken voor je geld.

Maak jij nooit lijstjes?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
Ik ben mijn leven aan het beteren. Binnen 20 min boodschappen gedaan (maar 3 items vergeten) en koken ipv thuisbezorgd. #hardeboy

Idd. Gele memo plakkers fo lyphequote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak jij nooit lijstjes?
Ik kan niet zonder

Gele plakker op je hoofdquote:

Idd, altijd dingen vergetenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak jij nooit lijstjes?
Ik kan niet zonder

Idd.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
Of voor 1 specifiek iets langs de supermarkt gaan en dan wel allemaal andere shit kopen, maar dan niet dat ene ding waar je eigenlijk voor ging.
 Faalhazen
 Faalhazen

En dat dat ene ding wel behoorlijk essentieel isquote:Op woensdag 4 december 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
Of voor 1 specifiek iets langs de supermarkt gaan en dan wel allemaal andere shit kopen, maar dan niet dat ene ding waar je eigenlijk voor ging.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |