Wow 2 maandenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
2 maanden clean dus een mooi moment om het op te geven
 nice. Zou uithouden tot eind dit jaar en dan volgend jaar weer met frisse moed beginnen.
 nice. Zou uithouden tot eind dit jaar en dan volgend jaar weer met frisse moed beginnen.

2 Maanden cleanquote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
 _!
_! 

netjesquote:Op woensdag 4 december 2013 16:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]

Blaasinstrument gebruiken ipv gitaar, nice cover ;_;quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb áf en toe wat optredentjes hier en daar, stelt niet veel voor...
Dit soort dingetjes in een Jamsessie band formatie

ben trots op je, wanneer gaan we keta doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef Allure_ het volgende:
ok jongens, ik ben aan het liegen nu =$
Maar wel 2 maanden clean van het echte werk

quote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef Allure_ het volgende:
ok jongens, ik ben aan het liegen nu =$
Maar wel 2 maanden clean van het echte werk
 Pls
 Pls 

Dat heb je met jamsessies he, die kerel had z`n blaasinstrument meegenomen omdat hij dacht dat er wel wat bossanova gespeeld zou worden, maar helaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Blaasinstrument gebruiken ipv gitaar, nice cover ;_;
 Leuke gimmick wel
 Leuke gimmick wel

Sickquote:
 zo is die man bij Ajax barcelona ook op het beton terecht gekomen.
 zo is die man bij Ajax barcelona ook op het beton terecht gekomen.

Harddrugs/softdrugsquote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Pls
Wat is het echte werk en wat is het neppe?
lal, laten we het wel gezellig houdenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ben trots op je, wanneer gaan we keta doen.
 kan wel wat mensen regelen die met je meedoen
 kan wel wat mensen regelen die met je meedoen

Ahquote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Harddrugs/softdrugs
[..]
lal, laten we het wel gezellig houdenkan wel wat mensen regelen die met je meedoen

zou er niet aan beginnen ook, trots op jouquote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah
Zelf nog nooit harddrugs gehad. Trots

I'm a herb man.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:57 schreef Allure_ het volgende:
lal, laten we het wel gezellig houden kan wel wat mensen regelen die met je meedoen

Ga ook niet doen. Dank uquote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
zou er niet aan beginnen ook, trots op jou

Ja? oh dan idd nietquote:

allemaal
 allemaal  

Heb al een verzoek geplaatst op thuisafgehaald.nlquote:Op woensdag 4 december 2013 16:59 schreef Allure_ het volgende:
ga straks zo'n zieke pasta maken met big ass garnalen, room, rode pepers en veel knoflook en many more

we kunnen ook food swop doen, neem jij wat (lees: VEEL) taco mundo mee en krijg jij mijn heerlijke pittige pastaquote:Op woensdag 4 december 2013 17:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb al een verzoek geplaatst op thuisafgehaald.nl

hjb pillenvreter nummer 1quote:

Online eten bestellenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb al een verzoek geplaatst op thuisafgehaald.nl

I bought the train ticket, kept her warm, supplied her with food, and all I got was this lousy pasta.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
we kunnen ook food swop doen, neem jij wat (lees: VEEL) taco mundo mee en krijg jij mijn heerlijke pittige pasta

Waarom?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
Miley Cyrus Christmas Ball Cuttouts.
[ afbeelding ]
Twerk the halls with balls of miley.

)
 ) (Daar zijn vaak de wat oudere mensen/jongere kinderen die van hun spullen af willen en er niet te veel over weten, dus dan valt een NES of SNES wel voor 10-20 euro te scoren)
 (Daar zijn vaak de wat oudere mensen/jongere kinderen die van hun spullen af willen en er niet te veel over weten, dus dan valt een NES of SNES wel voor 10-20 euro te scoren)
 )
 ) 

Wil een wrecking ball tegen dr kop aanslaanquote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Voor de optimale Wrecking Ball-ervaring aan de ballen van je kerstboom.

bier is softdrugs en baco is harddrugsquote:

Niet zo zaniken, ik heb eens Limited Edition Wu-Tang Clan dunks weggegooid die nu voor 3k worden verkochtquote:Op woensdag 4 december 2013 17:25 schreef Braddie het volgende:
(Op dit moment baal ik enorm dat ik m`n NES/N64/SEGA 16BIT/GAMECUBE/PS1/PS2/GAMEBOY ADVANCE/GAMEBOY POCKET/GAMEBOY/COMMODORE 64 en ATARI 2600JR (En de normale) niet meer heb)

Dat lijkt me ook super kut ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:35 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Niet zo zaniken, ik heb eens Limited Edition Wu-Tang Clan dunks weggegooid die nu voor 3k worden verkocht

amenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Of je gaat gewoon werken voor je geld.

quote:Op woensdag 4 december 2013 18:02 schreef Gridlok het volgende:
Of je gaat gewoon werken voor je geld.

Maak jij nooit lijstjes?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:30 schreef Murdera het volgende:
Ik ben mijn leven aan het beteren. Binnen 20 min boodschappen gedaan (maar 3 items vergeten) en koken ipv thuisbezorgd. #hardeboy

Idd. Gele memo plakkers fo lyphequote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak jij nooit lijstjes?
Ik kan niet zonder

Gele plakker op je hoofdquote:

Idd, altijd dingen vergetenquote:Op woensdag 4 december 2013 18:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maak jij nooit lijstjes?
Ik kan niet zonder

Idd.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
Of voor 1 specifiek iets langs de supermarkt gaan en dan wel allemaal andere shit kopen, maar dan niet dat ene ding waar je eigenlijk voor ging.
 Faalhazen
 Faalhazen

En dat dat ene ding wel behoorlijk essentieel isquote:Op woensdag 4 december 2013 18:53 schreef Chloroform het volgende:
Of voor 1 specifiek iets langs de supermarkt gaan en dan wel allemaal andere shit kopen, maar dan niet dat ene ding waar je eigenlijk voor ging.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |