anders had je haar wel even een twee drie gehosseld?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ghehe, die fluitist/saxofoniste met die bril was niet zo bijzonder neeMilfje is overigens 50, mij te oud
Ik heb áf en toe wat optredentjes hier en daar, stelt niet veel voor...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
gaaf hoor, respect
doe je dat vaker, zo optreden?
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
anders had je haar wel even een twee drie gehosseld?
Had bij het 1e Braddie en band topic al mijn pijlen gericht op haar hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer.
[ [url=http://www.gradalicious.com/wp-content/themes/replay/framework/extensions/timthumb/timthumb.php?src=http%3A%2F%2Fwww.gradalicious.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F01%2FGradalicious-Bread-n-Butter-on-stage-grada.jpg&w=610]afbeelding[/url] ]
[..]
Oei, hmm, net iets meer dan het dubbele van mijn leeftijd. Would still
.
Ik denk niet dat we jou er morgen bij willen hebbenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens doet mij dat stukje waarop Brad los gaat heel erg denken aan die pianospelende muppet... vooral door de manier van bewegen.
Ik moest vooral denken aan Quasimodo.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
Overigens doet mij dat stukje waarop Brad los gaat heel erg denken aan die pianospelende muppet... vooral door de manier van bewegen.
ja gvd dat was me nu wel duidelijk blindequote:
Ben ook niet uitgenodigdquote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik denk niet dat we jou er morgen bij willen hebben
Ghehehequote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef 2NutZ het volgende:
leuk hoor, als het in de buurt was zou ik graag eens komen kijkenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb áf en toe wat optredentjes hier en daar, stelt niet veel voor...
Dit soort dingetjes in een Jamsessie band formatie
Wowquote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik moest vooral denken aan Quasimodo.
Oh sowieso boeiend idd. We zijn niet allemaal Chris Brown.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
GheheheIk ga gewoon vaak redelijk op in de muziek, ik beweeg zoals ik beweeg, maakt me verder geen drol uit wat mensen daar achteraf nou van vinden.
De een vind het tof dat ik zo beweeg op muziek, en de ander vind dat ik mezelf compleet voor lul zet
Hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh sowieso boeiend idd. We zijn niet allemaal Chris Brown.
Thanks, het is in Hilversum, elke Donderdag avondquote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
leuk hoor, als het in de buurt was zou ik graag eens komen kijken
je hebt echt talent
Ik zou zeggen Koos Alberts, maar Piet is ook primaquote:
Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aha teleurstelling kan je ook op een vriendelijker wijze uiten
Nou, dankjewel he. Godverdomme (quote:Op woensdag 4 december 2013 16:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou zeggen Koos Alberts, maar Piet is ook prima
Weer een terugval?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:48 schreef Allure_ het volgende:
waarom is het nog geen weekend![]()
![]()
![]()
HAM time
Je weet wie het zegtquote:Op woensdag 4 december 2013 16:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nou, dankjewel he. Godverdomme ()
2 maanden clean dus een mooi moment om het op te gevenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weer een terugval?
[..]
Je weet wie het zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |