Helaas niet vrijwillig, wil geeneens deze kant op laterquote:Op woensdag 4 december 2013 15:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat vrijwillig willen doen.
[..]Trek de stekker er bij mij maar uit dan, hoor.
Gewoon op hun gezicht gaan zitten om ze een gelukzalige dood te geven..quote:Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Overigens wel mee eens over dat stekker eruittrekken, hoor ook dagelijks van bewoners iets van: ik ben op, ik wil dood, ben er klaat mee. Zo zielig
Ja oké, het is wel maatschappelijk werk idd. Wel srs respect hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Helaas niet vrijwillig, wil geeneens deze kant op latermaarja toegewezen stage en het maar slikken he.
Gezellig daarquote:Overigens wel mee eens over dat stekker eruittrekken, hoor ook dagelijks van bewoners iets van: ik ben op, ik wil dood, ben er klaat mee. Zo zielig
Kom jij ookquote:Op woensdag 4 december 2013 15:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben al helemaal psyched. zon zin in.
BOVENSTAANDE, FAGGOTquote:
Mijn reactie was ook: "ik ben gewoon homo dus doe niet roff teef."quote:Op woensdag 4 december 2013 16:00 schreef MMGYMCMB het volgende:
CB is btw serieus gay.
Nu alweer gedelete, maar hij spot in Userfoto's een gozer (F1978), zegt 'ie iets in de trant van "het gezicht achter de penis". Ik kijk dus in die gast z'n pohi, zie ik allerlei KPD topics, waaronder ook dat Heren we willen jullie naakt zien-topic.
Oftewel, CB herkent iemand in US uit de penistopics in KPD en snitcht zichzelf_!
[..]
BOVENSTAANDE, FAGGOT.
Hahahahaquote:Op woensdag 4 december 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen opzich, alleen vanochtend moesten we iemand uit bed halen die rolstoelgebonden is en die had diarree dus de hele teringzooi zat onder en toen ging ze ook nog in de douche kakken gvddrama soms.
Maar je hebt een chick, dus dan ben je bi? Srs?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:02 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Mijn reactie was ook: "ik ben gewoon homo dus doe niet roff teef."
Don't give a fuck nickuh
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar je hebt een chick, dus dan ben je bi? Srs?Waarom zou je anders dickpics kijken van FOK!kers?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar je hebt een chick, dus dan ben je bi? Srs?Waarom zou je anders dickpics kijken van FOK!kers?
[ afbeelding ]
Lijkt me niet dat hij écht gay is, maar waarom dan naar penissen kijken. Van FOK!kers.quote:
Nee ben niet bi man, heb gewoon wel eens gekeken in die topics. Dont give a fuck.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als hij niet gay is, is hij gewono onzeker over zijn eigen penis. En dat strookt (haha) weer met dat overduidelijke geschreeuw aldoor dat hij een kleine penis heeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij écht gay is, maar waarom dan naar penissen kijken. Van FOK!kers.
En jezelf snitchen dat je het doet ook.
kk moest lachenquote:
Omw bbyquote:Op woensdag 4 december 2013 16:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kom mij eens warm houden met je vetjes, het is ijskoud mayne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |