Vrouwen poepen toch niet?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik gebruik spiritus, kreeg ik van m'n moeder als tip en zij weer van haar moeder enzovoort.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Een avocado koken. Het idee alleen al. Je stopt een appel toch ook niet in de magnetron?
Nigger waar is het vleesquote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet je zo'n ding eerst koken, net als een courgette? Dat ie wat zacht wordt? Ik wil een keer zo'n gevulde avocado proberen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Zo te zien niet.quote:
Gaan we dit nu gewoon doen buiten CY's ontknapingsservice om?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:16 schreef Chai het volgende:
Braddie? Ik wil wel op je feestje komenik zal precies vermelden hoe laat ik bij je ben en ik zal heel aardig zijn zodat je geen topic hoeft te openen
Ja, hoezo? De ontknaping ga ik niet op me nemen. Zie trouwens wel op tegen het contact met zijn vrienden, dat zijn allemaal klootzakken.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Gaan we dit nu gewoon doen buiten CY's ontknapingsservice om?
Hahahaquote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Zie trouwens wel op tegen het contact met zijn vrienden, dat zijn allemaal klootzakken.
Hey croissantvouwerquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja, hoezo? De ontknaping ga ik niet op me nemen. Zie trouwens wel op tegen het contact met zijn vrienden, dat zijn allemaal klootzakken.
Ohhhhh. Nou voor een kringverjaardag ga ik al helemaal geen 20 euro aan taart halenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]. Er kwam alleen familie vernam ik.
Echt?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben nu fulltime kontenwasser mang.
Wow wel nice. Voel een soort van trotsquote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaman versneld traject, in september begonnen en nu al klaar. Wonderwoman.
Stage kut.
Vind t wel meevallen opzich, alleen vanochtend moesten we iemand uit bed halen die rolstoelgebonden is en die had diarree dus de hele teringzooi zat onder en toen ging ze ook nog in de douche kakken gvdquote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wow wel nice. Voel een soort van trots![]()
Maar went het ooit?
hahahhahaquote:Op woensdag 4 december 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen opzich, alleen vanochtend moesten we iemand uit bed halen die rolstoelgebonden is en die had diarree dus de hele teringzooi zat onder en toen ging ze ook nog in de douche kakken gvddrama soms.
Dat vrijwillig willen doenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind t wel meevallen opzich, alleen vanochtend moesten we iemand uit bed halen die rolstoelgebonden is en die had diarree dus de hele teringzooi zat onder en toen ging ze ook nog in de douche kakken gvddrama soms.
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef Murdera het volgende:
ik kan niet wachten tot ik genoeg naar de tyfus ben om dat soort shit te flikken.
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 4 december 2013 15:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |