Nou poeh wat moet ik lachen om je fouten! Ik lig in een deuk.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef Witchybitch het volgende:
tegen een boom oplopen. Lief lachen tegen een vreemde.
nogal genant als je tegen een boom oploopt net wanneer er een heel leuk mannelijk wezen voorbij komt.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou poeh wat moet ik lachen om je fouten! Ik lig in een deuk.
Het leukste vermaak ooit dit!
Zit je nu echt posts te maken uit naam van je hont?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:46 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
nogal genant als je tegen een boom oploopt net wanneer er een heel leuk mannelijk wezen voorbij komt.
en die laatste. Die vreemde bleek een autist te zijn en flipte dus totaal.
agossie sorry hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Dit topic openen komt aardig in de buurt
Verschrikkelijk, kan niet, wat een ellendequote:
nee die heeft daar het besef niet voor.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zit je nu echt posts te maken uit naam van je hont?
Jeukt het nog steeds?quote:
als in een dronken bui zoenen met een vriendinquote:Op woensdag 4 december 2013 13:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, kan niet, wat een ellende![]()
Wanneer ga je wat doen waarvan je later zegt "Oh, God, wat dacht ik toen?"
Ik heb wel eens zoiets gedaan en nee, te herkenbaar, ook al is het 20 jaar terug.![]()
Ha kijk, dat is al beter.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:56 schreef Witchybitch het volgende:
[..]
als in een dronken bui zoenen met een vriendin
of al stoned een hond uitschelden en lantaarnpalen vragen of ze opzij willen?
Of stomdronken vuurwerk af willen steken en dan keihard op je bek gaan?
Tja dat had ik eigenlijk uit mijn geheugen willen wissen maar dat komt nu weer boven.
Zoveel tijd wilde ik maar niet besteden aan dit topic, eigenlijk.quote:
Wat is daar erg aan?quote:
Maar de platjes zijn wel weg?quote:
Gewoon tarrels ontwikkelen. Daar houden ze niet van.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:42 schreef Lidlchips het volgende:
[..]
Die zitten nou in m'n konthaar.
quote:Op woensdag 4 december 2013 13:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nou poeh wat moet ik lachen om je fouten! Ik lig in een deuk.
Het leukste vermaak ooit dit!
Jezelf voordoen als een vrouw is heel normaal als je een man bent?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:42 schreef Witchybitch het volgende:
Geen leuker vermaak dan leedvermaak.
Dus zie TT.
TS trapt af.
tegen een boom oplopen.
Lief lachen tegen een vreemde.
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:12 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik kom ook maar niet van die d4v1d af he?
Nepquote:Op woensdag 4 december 2013 21:27 schreef Klootzak-status het volgende:
blowen tijdens douchen (met de straal aan alleen mijn joint werd nat dus toen was het einde verhaal)
Het is patatquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:13 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ik kwam een keer in de friture voor een zak patat, dus ik zeg doe me een zak patat.
Bleek het friet te zijn...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |