Gaarne pics die als bewijs kunnen dienen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik slaap zelf dus ook naakt, voor de volledigheid.
Er is een 'anders' optiequote:Op woensdag 4 december 2013 13:39 schreef Deetch het volgende:
ik mis de optie "boxer en shirt". Nu is er alleen de of of keuze.
Je vergeet ook nog even te melden dat het hele JNG-forum opgeheven is, dus dat het best lastig reageren is daarquote:Op woensdag 4 december 2013 13:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die is oud!
En veel minder keuzemogelijkheden!
Wat, sinds wanneer is dat dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog even te melden dat het hele JNG-forum opgeheven is, dus dat het best lastig reageren is daar
De poll doet het nog wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je vergeet ook nog even te melden dat het hele JNG-forum opgeheven is, dus dat het best lastig reageren is daar
Een maand of wat geleden.. Na de zoveelste ontploffing van JNG/PUB wat leidde tot gestalk en pure rotzooi in de SC (nummers uitwisselen, elkaar op whatsapp hebben, roddelen over elkaar, ruzies uitvechten op FOK! etc.)quote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat, sinds wanneer is dat dan?
Ik denk dat die mensen een dekbed of dekens hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:03 schreef zwaaien het volgende:
ik snap niet hoe mensen naakt kunnen slapen
is veel te koud
Daar stemmen, hier reageren? Niet echt handig natuurlijkquote:
Ik vond mijn poll beterquote:Op woensdag 4 december 2013 14:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik wil een boxer aantrekken niet aankleden noemenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ook niet naakt na de seks? Kleed je je dan nog aan?
Of heb je gewoon nooit naakt seks?
nee, ok, maar voor mensen die wél meer aandoen dan n boxer danquote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ik wil een boxer aantrekken niet aankleden noemen
als je dat ding elke nacht sinds 98 aan hebt, geloof ik niet dat je vaak gezelschap zal hebben in bedquote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef regiliopeace het volgende:
Een hertenleren boxershort met craquelé dessin en een oranje bies die me dagelijks herinnert aan het WK van 1998. Die bies is trouwens vervaardigt uit mikadozijde.
Ik heb genoeg aan mijn verzameling opgezet wild.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
als je dat ding elke nacht sinds 98 aan hebt, geloof ik niet dat je vaak gezelschap zal hebben in bed
Geen Eva'skostuum?quote:
Ik weet niet hoeveel jij uit je anus/pik lekt gemiddeld, maar om het dan meteen over sappen te hebben vind ik een beetje nasty. Als je regelmatig je beddengoed vervangt en regelmatig doucht valt dat denk ik allemaal reuze mee hoe 'afschuwelijk' naakt slapen is.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:09 schreef Tha_Duck het volgende:
Boxer en als het heel koud is een t-shirt erbij.
Naakt lijkt me echt afschuwelijk, lekker wat lichaamssappen direct in je beddengoed laten komen. Kan je toch veel beter in een boxer hebben zitten die je regelmatig wisselt?
Ja, das een ander verhaal. Al ben ik dan ook niet te beroerd een boxer aan te trekken daarnaquote:Op woensdag 4 december 2013 15:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ook niet naakt na de seks? Kleed je je dan nog aan?
Of heb je gewoon nooit naakt seks?
Persoonlijk niet zo'n last van, maar douchen zal niet helpen tegen sappen van binnenuit. Na het plassen heb je nog wel eens een druppeltje achteraf bijvoorbeeld. En regelmatig vervangen en douchen lijkt me verder logisch. Maar denk dat je beter bijvoorbeeld 3 of 4 boxers per week kan wassen dan je beddengoed, en dan heb ik het nog niet over de moeite die beddengoed vervangen kost.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel jij uit je anus/pik lekt gemiddeld, maar om het dan meteen over sappen te hebben vind ik een beetje nasty. Als je regelmatig je beddengoed vervangt en regelmatig doucht valt dat denk ik allemaal reuze mee hoe 'afschuwelijk' naakt slapen is.
jij doet niet elke dag n nieuwe boxer aan?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Persoonlijk niet zo'n last van, maar douchen zal niet helpen tegen sappen van binnenuit. Na het plassen heb je nog wel eens een druppeltje achteraf bijvoorbeeld. En regelmatig vervangen en douchen lijkt me verder logisch. Maar denk dat je beter bijvoorbeeld 3 of 4 boxers per week kan wassen dan je beddengoed, en dan heb ik het nog niet over de moeite die beddengoed vervangen kost.
Maar sowieso, als je vandaag je beddengoed vervangt en vanavond lek je wat en je vervangt over 1,5 of 2 weken je beddengoed dan lig je lekker te broeien in je rommel al die dagen. Je moet het maar willen
Natuurlijk wel, maar voor de nacht doe ik ook een schone aan. Maar die kan soms wel 2 nachtjes meegaan. In de ochtend altijd een schone.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij doet niet elke dag n nieuwe boxer aan?
Ik verschoon m'n bed elke week btw en ik vind er niks vies aan om naakt te slapen.
Ik slaap in een nachthemdquote:Op woensdag 4 december 2013 15:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand met een nachtjapon?
Die had ik 'vroeger' een, heel dunne stof en met kleine blauwe bloemetjes
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:24 schreef schaal_10 het volgende:
[..]
Ik slaap in een nachthemd
Eentje tot vlak boven mijn knieën, vind ik prettiger dan een broekje + shirtje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |