Ik heb hem dan ook niet gekocht op 4 usd.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef doo. het volgende:
[..]
Vrijdag was die 4usd, nu 6usd. Niet genoeg stijging voor halve week?
Vrijdag was die 8usd. Nu al een week 6.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef doo. het volgende:
[..]
Vrijdag was die 4usd, nu 6usd. Niet genoeg stijging voor halve week?
Ja met eventuele fluctuaties ja, anyway hij stijgt toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vrijdag was die 8usd. Nu al een week 6.
Nee. Zet hem maar eens op een uur, bovenin.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef doo. het volgende:
[..]
Ja met eventuele fluctuaties ja, anyway hij stijgt toch?
Op welke coin en met welke inleg in hemelsnaam?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef strbo het volgende:
Sinds ik wakker ben alweer $100 verdient. Wie heeft een baan nodig als er Bitcoins zijn? Misschien is tegen de werkloosheid! Gewoon bijstand uitkeren in Bitcoins!
Nee, het smeergeld dat aan btc-e is betaald om genoteerd te worden op hun exchange is vernietigd. Er was veel meer gepremined dan 110kquote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Is het niet meer. Er was een berg gepremined maar die zijn vernietigd https://bitcointalk.org/i(...)sg1528791#msg1528791
Idem. ook 5.95. Meer valt er niet uit te halen. M'n dollars stonden er te verstoffen. Kreeg gelijk een niesbui toen ze in m'n account terugkwamen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
Fuck PPC. Verkocht op 5.95, misschien 2-3 dollar "verlies".
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem. ook 5.95. Meer valt er niet uit te halen. M'n dollars stonden er te verstoffen. Kreeg gelijk een niesbui toen ze in m'n account terugkwamen.
BTC/PPC/XPMquote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op welke coin en met welke inleg in hemelsnaam?
hahaha geweldigquote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem. ook 5.95. Meer valt er niet uit te halen. M'n dollars stonden er te verstoffen. Kreeg gelijk een niesbui toen ze in m'n account terugkwamen.
Wall incomingggquote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef Ticootje het volgende:
nvc kom op, maak mn verlies goed.. kom op kom op.
ik zie m!quote:
Structureel klinkt zo heftig. Het is ff een paar dagen rustig met die coins. Structureel/lange termijn stijgen ze juist.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
?
Ik bedoel er simpelweg mee dat hij heeeel langzaam naar beneden gaat zonder echt wat anders te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |