Is het niet meer. Er was een berg gepremined maar die zijn vernietigd https://bitcointalk.org/i(...)sg1528791#msg1528791quote:
Ah.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Is het niet meer. Er was een berg gepremined maar die zijn vernietigd https://bitcointalk.org/i(...)sg1528791#msg1528791
Ga ik zo ook proberen, weet alleen niet waar ik dan in moet gaan want niks loopt.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef roislecxe het volgende:
Heb mn PPC ook maar weggedaan. De meeste saaie coin ever.
NVCquote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga ik zo ook proberen, weet alleen niet waar ik dan in moet gaan want niks loopt.
Zit nu ook even nergens in. Beetje afwachten of er beweging in komt. Uiteindelijk gaat er altijd wel iets gebeurenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ga ik zo ook proberen, weet alleen niet waar ik dan in moet gaan want niks loopt.
Doe het in mijn zak...ik loop wel HAH Geeeeeeeyquote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef lf2 het volgende:
[..]
Doe het in mijn zak...ik loop wel HAH Geeeeeeey
Vrijdag was die 4usd, nu 6usd. Niet genoeg stijging voor halve week?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb hem dan ook niet gekocht op 4 usd.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef doo. het volgende:
[..]
Vrijdag was die 4usd, nu 6usd. Niet genoeg stijging voor halve week?
Vrijdag was die 8usd. Nu al een week 6.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef doo. het volgende:
[..]
Vrijdag was die 4usd, nu 6usd. Niet genoeg stijging voor halve week?
Ja met eventuele fluctuaties ja, anyway hij stijgt toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Vrijdag was die 8usd. Nu al een week 6.
Nee. Zet hem maar eens op een uur, bovenin.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:16 schreef doo. het volgende:
[..]
Ja met eventuele fluctuaties ja, anyway hij stijgt toch?
Op welke coin en met welke inleg in hemelsnaam?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef strbo het volgende:
Sinds ik wakker ben alweer $100 verdient. Wie heeft een baan nodig als er Bitcoins zijn? Misschien is tegen de werkloosheid! Gewoon bijstand uitkeren in Bitcoins!
Nee, het smeergeld dat aan btc-e is betaald om genoteerd te worden op hun exchange is vernietigd. Er was veel meer gepremined dan 110kquote:Op woensdag 4 december 2013 16:12 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Is het niet meer. Er was een berg gepremined maar die zijn vernietigd https://bitcointalk.org/i(...)sg1528791#msg1528791
Idem. ook 5.95. Meer valt er niet uit te halen. M'n dollars stonden er te verstoffen. Kreeg gelijk een niesbui toen ze in m'n account terugkwamen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
Fuck PPC. Verkocht op 5.95, misschien 2-3 dollar "verlies".
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem. ook 5.95. Meer valt er niet uit te halen. M'n dollars stonden er te verstoffen. Kreeg gelijk een niesbui toen ze in m'n account terugkwamen.
BTC/PPC/XPMquote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op welke coin en met welke inleg in hemelsnaam?
hahaha geweldigquote:Op woensdag 4 december 2013 16:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem. ook 5.95. Meer valt er niet uit te halen. M'n dollars stonden er te verstoffen. Kreeg gelijk een niesbui toen ze in m'n account terugkwamen.
Wall incomingggquote:Op woensdag 4 december 2013 16:25 schreef Ticootje het volgende:
nvc kom op, maak mn verlies goed.. kom op kom op.
ik zie m!quote:
Structureel klinkt zo heftig. Het is ff een paar dagen rustig met die coins. Structureel/lange termijn stijgen ze juist.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef robin007bond het volgende:
[..]
?
Ik bedoel er simpelweg mee dat hij heeeel langzaam naar beneden gaat zonder echt wat anders te doen.
Geduld.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:32 schreef Ranjit het volgende:
Fuck Cryptsy.
Order kwam niet door, gecancelled, staan mijn BTC letterlijk een half uur 'on hold for trading' voordat ik ze weer kan gebruiken.
Nog maar een keer geprobeerd, weer niet gelukt, weer gecancelled. Stonden ze weer een dik kwartier 'on hold' en nu zijn ze gewoon verdwenen. 0 op mijn balans.
Mochten ze ooit terugkomen dan neem ik alles weer op en boycot ik die rommel voorgoed. Wat een kachelsite.
Kachelsite ? hahahaquote:Op woensdag 4 december 2013 16:32 schreef Ranjit het volgende:
Fuck Cryptsy.
Order kwam niet door, gecancelled, staan mijn BTC letterlijk een half uur 'on hold for trading' voordat ik ze weer kan gebruiken.
Nog maar een keer geprobeerd, weer niet gelukt, weer gecancelled. Stonden ze weer een dik kwartier 'on hold' en nu zijn ze gewoon verdwenen. 0 op mijn balans.
Mochten ze ooit terugkomen dan neem ik alles weer op en boycot ik die rommel voorgoed. Wat een kachelsite.
Oei, hoeveel BTC's waren het ... ?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:32 schreef Ranjit het volgende:
Fuck Cryptsy.
0,5 maar gelukkig, dus geen big money. Maar gewoon het feit al dat het zo traag moet dan schei ik er al mee af.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:33 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Oei, hoeveel BTC's waren het ... ?
Voor mij is 0,5 btc best wel big moneyquote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef Ranjit het volgende:
[..]
0,5 maar gelukkig, dus geen big money. Maar gewoon het feit al dat het zo traag moet dan schei ik er al mee af.
Hmm, toch ca. 400 euro tegen huidige koers. Zal m'n 0,03 BTC (:')) daar ook z.s.m overzetten naar BTC-e.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:35 schreef Ranjit het volgende:
[..]
0,5 maar gelukkig, dus geen big money. Maar gewoon het feit al dat het zo traag moet dan schei ik er al mee af.
Ja het is ook mijn hele bankroll hoor, maar vergeleken met de rest wat er in omloop is, is het natuurlijk peanutsquote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor mij is 0,5 btc best wel big money![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |