Ja hallo ik ga toch geen posts van anderen lezenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
nondeju, dat wordt hier toch steeds gezegd?
Nee terecht.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:54 schreef Ranjit het volgende:
[..]
Ja hallo ik ga toch geen posts van anderen lezen
haha,quote:
lolquote:Op woensdag 4 december 2013 15:00 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
DOOR DE GROND WE MOETEN GELD BIJKRIJGEN ALS WE LTC WILLEN
Ja, dit gaat me geen 3e keer overkomen... alhoewel, er zijn nog 50 altcoins die ik allemaal voorbij zie varen... allemaal gemiste bootjesquote:Op woensdag 4 december 2013 15:00 schreef Toto69 het volgende:
Zou toch geweldig zijn, als LTC weer naar een dollar crasht, net als de "grote" BTC crash toen. En dan massaal inkopen
ja ze hebben op 3 of 4 autoritaire websites artikel plekken gekocht, dus ze geloven er wel in ja als je flink geld uitgeeft voor zulke pr.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:02 schreef lf2 het volgende:
Ik geloof echt dat quark ons deze of komende week echt gaat verassen... door "de grote media"
Nee maybe spelen ze het slim en laten ze hun alvast inkopen met zo een lage tarief...als het bij de massa aan komt dan stijgt het welquote:Op woensdag 4 december 2013 15:03 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
ja ze hebben op 3 of 4 autoritaire websites artikel plekken gekocht, dus ze geloven er wel in ja als je flink geld uitgeeft voor zulke pr.
ja, er wordt iig wel een spelletje gespeeld omtrent die coinquote:Op woensdag 4 december 2013 15:04 schreef lf2 het volgende:
[..]
Nee maybe spelen ze het slim en laten ze hun alvast inkopen met zo een lage tarief...als het bij de massa aan komt dan stijgt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |