ALLES NAAR DE GROND, wacht met dollars klaar om te kopen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:29 schreef Ticootje het volgende:
Alles daalt weer… Gezeik is het hoor.
Tekentijdquote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef Toto69 het volgende:
Ik doe btc-e maar eens even weg, PPC doet toch geen zak dus kan toch nergens op traden
Alles kapot! Stampen!quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef lf2 het volgende:
[..]
ALLES NAAR DE GROND, wacht met dollars klaar om te kopen.
PUMP INCOMING!quote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef Scorpie het volgende:
NMC riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiseeeeeeeeee
Ik was gister ook dronken… Begin nu pas op te knappen.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:35 schreef mike-amersfoort het volgende:
gisteren om 1:30 mijn LTC verkocht... ondanks dat ik dronken was, kon ik de kans niet laten schieten... dronken ¤150,- winst gemaakt.
(8) what shall we do with the drunken trader... (8)
serieus?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:35 schreef tralalala het volgende:
Die extra Cryptsy punten die ik heb gekregen komt trouwens omdat ik heb lopen klagen.
eikel, je hebt de groene kaars laten schrikken.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:44 schreef Toto69 het volgende:
Waarom in godsnaam een groene kaars op PPC terwijl 'ie eerder zakt dan stijgt
Ja nja die klopte toch al niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:46 schreef Ticootje het volgende:
[..]
eikel, je hebt de groene kaars laten schrikken.
nondeju, dat wordt hier toch steeds gezegd?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef Ranjit het volgende:
Ok wauw, nu al spijt van Cryptsy. Afgaande op wat ik hier en daar lees over deposits staat het er over een dag pas op. Wtf.
Uj iij,quote:Op woensdag 4 december 2013 14:50 schreef dreamerbulk het volgende:
ik heb ook winst op mijn wdc, twijfel om gewoon te verkopen en alles naar btc-e toe te pompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |