Die kaart is helaas weggewaaid dus kan het niet voor je nakijken.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:51 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
En hoeveel was dat een paar weken geleden? Meer toch wel?
Het zal denk ik minder zijn dan eind oktober. Grote probleem was dat veel bomen toen nog vol in blad stonden waardoor ze veel zwaarder waren. Vraag is alleen of net zoals bij die vorige storm het zwaarder uitpakt dan vooraf verwacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:47 schreef Postbus100 het volgende:
In hoeverre is deze storm te vergelijken met die van een paar weken terug? Zullen er weer bomen sneuvelen of valt dat wel mee?
sick.. woon in den helder, en moet in de spits van amsterdam richting huis..quote:Op donderdag 5 december 2013 10:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
In Schotland al uitschieters tot 220 km/uur... http://goo.gl/iACXPN
Ik zou vast aanrijdenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:53 schreef byah het volgende:
[..]
sick.. woon in den helder, en moet in de spits van amsterdam richting huis..
Worden weer rechtop gezet.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
de wind komt nu uit een iets andere richting dan de vorige keer, dus er zullen nu wel bomen omgaan die de vorige keer redelijk beschut stonden.
quote:Op donderdag 5 december 2013 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die kaart is helaas weggewaaid dus kan het niet voor je nakijken.
Inderdaad, ik zou vast een aanrijding veroorzakenquote:
Dat is waar. Gelukkig maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:36 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat is niet op zeeniveau denk ik. In Duitsland zullen de hogere plekken ook wel flink wat wind krijgen.
Dat is een weeralarm waardig lijkt mij.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:45 schreef INViCTuS het volgende:
twitter:MeteoConsult twitterde op donderdag 05-12-2013 om 10:44:06Koufront nog actiever! Passeert tussen 15 en 18 uur met windstoten tot 150 km/u langs de Wadden, tot 120 km/u in M-Ned en 100 km/u in het Z. reageer retweet
twitter:KNMI twitterde op donderdag 05-12-2013 om 11:01:42Code #rood zeer zware #windstoten in N-Holland, Friesland, Groningen, waddengebied + IJsselmeer. Elders oranje/geel http://t.co/rNbU7KvIfz reageer retweet
Staat nu ook op de knmi site, frontpage dan, niet helemaal goed geupdate lijkt.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is een weeralarm waardig lijkt mij.
Duitsland is morgen een aantal eilanden rijker.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:07 schreef MaLo het volgende:
RIP Waddeneilanden. Jammer dat nog nooit op een waddeneiland geweest ben, nu is het te laat
En Denemarken wat land armerquote:Op donderdag 5 december 2013 11:08 schreef Skwish het volgende:
[..]
Duitsland is morgen een aantal eilanden rijker.
Waar kijk jij voor mooie beelden?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:06 schreef Rabieluh het volgende:
Ik heb te weinig schermen om alles in de gaten te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |